از وقتایی که دلم میخواد به جای یکی دیگه باشم و تو کالبد یه ادم دیگه زندگی کنم متنفرم
وقتی بعد یه مدت به زمانی که فکر میکردم خیلی ضعیفم فکر میکنم میفهمم که من واقعا خیلی قوی بودم که از پس اون شرایط بر اومدم
اگر به این فکر کنی که ادمایی که از دست دادی در واقع فقط یه سری محرک از طرف خدا بودن برای اینکه یه دوره از زندگیت قشنگ شه و الان که نیستن بخاطر اینه که دیگه بهشون نیاز نداری، زندگی واقعا قشنگ تر میشه
https://eitaa.com/akiaaxaa/4729
بچه ها اصلا غصه نخورید تا الان ۵ نفرو نابود کردم میتونید بیاید نفر شیشم شید🌹
تو همین یک دهه و خورده ایی که زندگی کردم،
ظهور اینترنت و موبایل رو دیدم
فیلترینگ تلگرامو دیدم
اغتشاشات ز.ز.آ که تو کل جهان پخش شد رو دیدم
شهید شدن رئیس جمهورمونو دیدم
تورم های هزاردرصدی رو دیدم
وحشتناکتر شدن جنگ غزه و سگیونیستارو دیدم
بزرگترین حملات موشکیو دیدم
حمله شدن به کشورمو دیدم(دوتا ریز پرنده)
شهید شدن رهبر حزب الله رو دیدم
شهید شدن سردار بزرگ، قاسم سلیمانیو دیدم
شهید شدن مهمان کشورمونو دیدم
سقوط شهرِ بیبی زینبو دیدم
دها ده اتفاق دیگرو دیدم که تو کل دنیا فراگیر شدن
خدایا اتفاق بعدی قرار نیست ظهور آقا باشه؟
بچها فکرشو بکنین همه این اتفاقا قرازه یه کتاب تاریخ قطور بشه که درنهایت بچهامون قراره امتحانشو بدن🆘
دیدی وقتی درساتو میخونی و شب امتحان درس نداری چقدر راحتی؟
بزن قدش منم ندیدم .
دیدی وقتی میخوای بری جایی که دوست داری خانوادت بدون هیچ غری قبول میکنن ؟
بزن قدش منم ندیدم .