eitaa logo
کانال محتوای تبلیغی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام الله علیها
3هزار دنبال‌کننده
8.4هزار عکس
2.3هزار ویدیو
3.4هزار فایل
*این کانال محتوای تبلیغ عمومی می باشد که توسط اساتید و مبلغان تولید شده و با توجه به مناسبت های تبلیغی بارگذاری می شود.* «کپی مطالب به همراه لینک» @mohtavayetablighJameaAlZahra «.« ارتباط با ادمین».» @admin_mobaleghan
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💧سهم امروز ۳۵ مرتبه💧 💧لا إِلَهَ إلا اللَّهُ وَ لا نَعْبُدُ إلا إِيَّاهُ مُخْلِصِينَ لَهُ الدِّينَ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ 💧 اين ذكر پاداش بسياري دارد، از جمله اينكه در نامه عملش عبادت هزار ساله بنويسند.💧 🦋🍃🦋 https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ذکر استغفار 🦋۷۰ مرتبه ذکر استغفار ماه شعبان که توصیه شده: 🍃أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ وَ أَسْأَلُهُ التَّوْبَهَ🍃 🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱🦋🌱 🦋۷۰ مرتبه ذکر استغفاری دیگر که در این ماه توصیه شده 🍃أَسْتَغْفِرُ اللَّهَ الَّذِي لا إِلَهَ إلا هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِيمُ الْحَيُّ الْقَيُّومُ وَ أَتُوبُ إلَيْهِ🍃 🦋🍃🦋 https://eitaa.com/mohtavayetablighJameaAlZahra
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_6050910923453895210.mp3
11.49M
🍃🌷 ۱۸🌷🍃 ❗️چطور است که ارتباط با بعضی‌ها ، حتی ندیده و نشناخته ، انسان را مچاله و لِه می‌کند! و بعضی دیگر ، حتی در یک ارتباط کوتاه ، انبساط و آرامشی عجیب ، به انسان منتقل می‌کنند؟ ➖ مکانیسم این تغییر حالتها در ارتباطات گوناگون ، چگونه است؟ 🌷🍃🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فرازی از مناجات شعبانیه (بخش پنجم) 🌷إِلَهِي بِكَ عَلَيْكَ إلاَّ ألْحَقْتَنِي بِمَحَلِّ أَهْلِ طَاعَتِكَ وَ الْمَثْوَي الصَّالِحِ مِنْ مَرْضَاتِكَ 🌷فَإِنِّي لاَ أَقْدِرُ لِنَفْسِي دَفْعاً وَ لاَ أَمْلِكُ لَهَا نَفْعاً 🌷إِلَهِي أَنَا عَبْدُكَ الضَّعِيفُ الْمُذْنِبُ وَ مَمْلُوكُكَ الْمُنِيبُ (اَلْمَعِيبُ) فَلاَ تَجْعَلْنِي مِمَّنْ صَرَفْتَ عَنْهُ وَجْهَكَ وَ حَجَبَهُ سَهْوُهُ عَنْ عَفْوِكَ 🌷إِلَهِي هَبْ لِي كَمَالَ الاِنْقِطَاعِ إلَيْكَ وَ أَنِرْ أَبْصَارَ قُلُوبِنَا بِضِيَاءِ نَظَرِهَا إِلَيْكَ 🌷حَتَّي تَخْرِقَ أَبْصَارُ الْقُلُوبِ حُجُبَ النُّورِ فَتَصِلَ إلَي مَعْدِنِ الْعَظَمَهِ وَ تَصِيرَ أَرْوَاحُنَا مُعَلَّقَهً بِعِزِّ قُدْسِكَ 🌷إِلَهِي وَ اجْعَلْنِي مِمَّنْ نَادَيْتَهُ فَأَجَابَكَ وَ لاَحَظْتَهُ فَصَعِقَ لِجَلاَلِكَ فَنَاجَيْتَهُ سِرّاً وَ عَمِلَ لَكَ جَهْراً 🌷إِلَهِي لَمْ أُسَلِّطْ عَلَي حُسْنِ ظَنِّي قُنُوطَ الاَْيَاسِ وَ لاَ انْقَطَعَ رَجَائِي مِنْ جَمِيلِ كَرَمِكَ 🌷إِلَهِي ان كَانَتِ الْخَطَايَا قَدْ أَسْقَطَتْنِي لَدَيْكَ فَاصْفَحْ عَنِّي بِحُسْنِ تَوَكُّلِي عَلَيْک 🌷إِلَهِي إِنْ حَطَّتْنِي الذُّنُوبُ مِنْ مَكَارِمِ لُطْفِكَ فَقَدْ نَبَّهَنِي الْيَقِينُ إلَي كَرَمِ عَطْفِكَ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 باید با انس بگیریم👌 🔺 رهبر انقلاب: «یامن تحل به عقد المکاره و یامن تدفع به حرّ الشدائد» با زبان درخواست و التماس حقیقت را بیان مى‌کند. انسان را به آنچه که هست و کیفیتى که باید پیدا بکند آشنا مى‌کند. ما باید با صحیفه‌ى سجادیه انس بگیریم، و من خواهش مى‌کنم از همه‌ى برادران و خواهران کتاب صحیفه‌ى سجادیه را بگیرند، مطالعه کنند، بخوانند تدبر کنند، هم از توجهى که انسان از دعاى صحیفه‌ى سجادیه به خدا مى‌برد، پیدا مى‌کند، بهره ببرند و هم معارف عظیم این کتاب تالى تلو قرآن و نهج‌البلاغه را یاد بگیرند، و باید دانشمندان و متفکرین و دانایان امور معارف روى صحیفه‌ى سجادیه بیش از این کار کنند. ۱۳۶۶/۰۶/۲۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨نبارک و نهنئ مولانا بقیة الله الأعظم، صاحب العصر والزمان (أرواحنافداه) بمناسبة عيد ظهور سیدنا ومولانا إبن الخِیرَتَین، خازنُ وَصایا الْمُرسَلین، زیْنُ الصّالحین و سیّدُ الْعابِدین، وارثُ عِلمِ النّبیّین، الإمام علي بن الحسين السجاد (علیه آلاف التحیة و الثناء) ⚜حضرت مولانا سید الساجدین (علیه السلام) فرمودند : ▫️«آیات القُرآنِ خزائِنُ [العِلم] ، فَکُلَّما فُتِحَت خِزانَةٌ یَنبَغی لَکَ اَن تَنظُرَ ما فیها» ▫️آيات حضرت قرآن، خزائن و کنوز علم هستند (گنجینه هایی که حقیقت علوم در ظواهر و بواطن نامنتهای آن نهفته و نهان است)؛ پس هر گاه درب گنجینه ای گشوده شد (وجه ای از وجوه ظاهر و یا بطني از بطون آیات بر شما منکشف و ظاهر گردید) سزاوار است که بنگری درون آن چیست (با تفقه و تعمق در معنا، به درک و فهم و حمل آن علم برسی). [الکافی، ج۲ ص۶۰۹؛ بحارالانوار ج ۹۲ ص۲۱۶].