eitaa logo
- ژیهات
1.5هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
1.7هزار ویدیو
4 فایل
من؟ دلم توی حرم جامونده. « دلتنگی اسم دومم شده و کربلا، نشونه‌ی اصلیمه » دلبر ما از نظر دور است ، از دل دور نیست. وطن دوستی که حوصله وطن فروشا رو نداره. [ همون مخاطبِ خاص سابق ]
مشاهده در ایتا
دانلود
- ژیهات
-
رمضان ۴۰۴ ماه «علی‌»ها بود.
ما تو مکتب امام‌حسین یاد گرفتیم تسلیم نشیم و بجنگیم، حتی اگه ازمون فقط ۷۲نفر مونده باشه.
-
تو فراخوان شاه‌تون، از خودتون بیشتر بودیم تو دانشگاه پرچم ایران آتیش زدید چهارشنبه‌سوری میلیون‌ها پرچم ایران بردیم بالا و میلیون‌ها پرچم آمریکا و اسرائیل آتیش زدیم هیچ‌جوره به ما نمی‌خورید عقب‌مونده‌ها هرچقدر گارد بگیرید، این ایرانه که جاودانه.
هدایت شده از خیآلِ‌خوش.
_
سالی که تو توش نباشی و باید ساعت ۹ شب گذاشت دم در.
آخرین پنجشنبه سالِ و نیستی .. جای خالیت خیلی درد میکنه.
سین اول سفره هفت‌سین«سلامتی امام زمان و رهبر جدید آقاسید مجتبی خامنه‌ای»ـه.
- ژیهات
-
نمیایی دگر ؟ دارد بهار میشود.
-
- ژیهات
-
سال‌ِ خوبی نبود. واسه من بیشتر از بقیه خوب نبود. ۴۰۴ بدترین سال زندگیم بود. پاییزش عزیزی و از دست دادم که جونم به وجودش بند بود. کسی که حتی یه درصدم فکر نمیکردم که امسال عید بشه و اون نباشه. فکر نمیکردم بهش زنگ بزنم و دیگه نتونه‌ جوابمو بده. فکر نمیکردم آخرين بازدیدش به خیلی وقت پیش تبدیل بشه. فکر نمی‌کردم یه روزی من باشم و اون نباشه .. زمستونش حضرت آقا رو از دست دادیم که امید زندگیمون بود. حرفاشون آب رو آتیشه غم هامون بود‌. و پشت سرشون یاران یکی یکی رفتند .. امسال سال رفتن بود. همه آدمای خوب و پاک و مخلص رفتن. انگار عجله داشتن که برن. انگار که خدا دوست داشت اونارو پیش خودشون داشته باشه .. امیدوارم امسال سال ظهور حضرت حجت باشه و اومدنش غم هامون و بشوره و ببره. امسال فقط یه دعا داشته باشید اللهم عجل لولیک الفرج.