ضعیف نباشید ؛
برای هر رفتنی گریه نکنید ؛
بعضی وقتا خدا جلوی بعضی چیزا رو میگیره
تا از مصیبت های بعدش نجاتت بده .
لذت بردن را یادمان ندادند از گرما مینالیم از سرما فرار میکنیم ، در جمع از شلوغی کلافه میشویم و در خلوت از تنهایی بغض میکنیم ، غافل از اینکه زندگی همان لحظاتی بود که میخواستیم بگذرند .
- دکتر حسابی .
بهترین نصحیت رو چارلی چاپلین به دخترش جرالدین میکنه که میگه :
« کم باش ! اصلا هم نگران کم شدنت نباش…!
آن کس که اگر کم باشی گمت کند ، همانیست که اگر زیاد باشی ، حیفت میکند !
سعی نکن متفاوت باشی ، فقط خوب باش » .