https://eitaa.com/taeb_ir/69657
امامحسين امام همه است ،
همهتو خیمه امامحسینان ..
حتي اوني هم ك ميگه به امامحسين اعتقاد ندارم ، تو روضههاش گريه نميكنم ..
به خودش مياد ميبينه عه ، وسط روضه امامحسين اشكاش بند نمياد ( :
ملجاء .
هنوز هم جاي دخترسهساله ، رو شونهعلمداره 💔 ( :
اين دوهفته گريه نكرديم تا به وقتش ..
وقتش الانه ! تو هيئت هم براي شما
و هم براي اباعبدالله گريه ميكنيم ..