امروز لبخندامون شیرین بود
خورشید پر نور تر شده بود
ابرا پنبه ای و پف پفی شده بودن
هوا بوی یاس داشت
ته دلم داشتم پرواز میکردم:))
حسینیه مؤمنات :)
امروز لبخندامون شیرین بود خورشید پر نور تر شده بود ابرا پنبه ای و پف پفی شده بودن هوا بوی یاس داشت ت
هیچی زنگ ورزش کلی قران خوندیم>>
حسینیه مؤمنات :)
هدیه گرفتن یهویی از کسی که فکرشم نمیکنی اسم خوشحالیش چیه؟:)
ول کن این رفیقا رو
اینا از خدا دورت کردن...
اون رفیقایی ارزش داره ادم رو به خدا نزدیک کنه
دستت رو بزاره تو قرآن
اون رفیقی قیمتیه که دستت رو بزاره تو دست امام زمان:)🌱
یبار یکی گفته بود از درس خوندن خسته میشی چیکار میکنی؟:)
چندتا متنه واقعا فکرمو عوض کرده🦕
حسینیه مؤمنات :)
یبار یکی گفته بود از درس خوندن خسته میشی چیکار میکنی؟:) چندتا متنه واقعا فکرمو عوض کرده🦕
و سلیمانی عزیز میفرمود:
«دخترم خیلی خستهام. سی سال است که نخوابیدهام اما دیگر نمی خواهم بخوابم. من در چشمان خود نمک می ریزم که پلکهایم جرأت بر هم آمدن نداشته باشــد تا نکند در غفلت من آن طفل بیپناه را سر ببرند.»
چقدر بخاطر دفاع از دینت، بیدار موندی؟! چقدر؟! که بشینی یه کتاب بخونی، خلاصهنویسی کنی، تمرین کنی جلو آیینه، سخنرانی کردن یاد بگیری، بری تو قلب دختر پسرهای بیچاره گیج گمشده، دستگیری کنی؟! چقدر؟! چند شب بیدار موندی، درس بخونی، بری تو دانشگاه، دست چهار تا جوون رو مث خودت بگیری بیاریشون بیرون از منجلاب؟! چند شب؟! نشستی از خوابت بزنی، از فوتبالت بزنی، از تفریحت بزنی، چهارتا کتاب مطهری بخونی بفهمی درد دینگریزی مردم چیه، یه راهی به ذهنت برسه؟!
نمک ریختی تو چشمت که خوابت نبره..
که مبادا جوون مردم رو، با غفلت تو، با چاقو رسانه و فریب و دروغ و جهل، سر ببرن؟!
یا که نه.ــ نکنه تو هم مث بقیه شدی؟ مث بقیه مردم راحتپرست، عافیتطلب دنیادوست تنبلمآب...! حساب کتاب امام زمان رو زدی بهم؟! دروغکی گفتی اللهمعجل اللهم عجل ولی به وقت شیپور جنگ، بالشت رو بغل کردی؟! پاشو مرد باش.. پاشو شیرزن باش.. پاشو غسل توبه کن، دورکعت نماز توبه بخون، بزار کنار این سبک زندگی رو.. حزبالهی اهل تنبلی نیس...
#جهاد_علمی