eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
469 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه • 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
حسینیه مؤمنات :)
‌ چالشی که داری باهاش دست و پنجه نرم میکنی، مشخص میکنه که واقعا به رویاهات پایبند هستی یا نه.. ✨
سلام نماز قضا خوندن ترتیبیه یعنی باید یک شبانه روز کامل رو به ترتیب قضاش رو بخونید نه اینکه فقط نماز قضای ظهر بخونید و نماز عصرش رو بزارید برای بعداً... مثلاً نماز صبح بخونید بعد نماز ظهر بعد عصر بعد مغرب و بعد هم عشا. من یه ردیاب درست کردم که نماز هارو تفکیکی نوشتم نه اینکه هر روز نماز قضای کامل بخونم ! صرفاً برای اینکه روزی یدونه نماز قضا بخونم . مثلاً امروز نماز قضا صبح میخونم همین تیک میخوره و فردا نماز ظهر قضا میخونم و این تیک میخوره و پس فردا نماز عصر قضا میخونم :)🌱❤️ اگه شما بیشتر میتونید که چه بهتر مثلاً نماز ظهر و عصر قضا شده رو باهم بخونید🦋 ایده انواع ردیاب پیج نردیشمی داخل آپارات رو ببینید✨
به نظر من هر چقدر هم که قرآن و تفسیر بخونی اون رفاقته از ته دل و رفیق شدنه و انس با قرآن ،با حفظ کردن بدست میاد اصن وقتی یه صفحه رو حفظ میکنی تمام کلمات اون صفحه تو گوشت و خونت میشینه حالا چه حفظ ترتیبی چه حفظ موضوعی روایت امام صادق علیه‌السلام: هر جوان مومنی که قرآن بخواند ،قرآن با گوشت و خون او در می آمیزد🌱 بعدم کی گفته اگه حفظ میکنی نمیشه معنی و تفسیر بخونی روش فکر نکنی و راجبش سوال نکنی و مهم تر عمل نکنی:)!✨🪅 وقتی تو مسیر حفظ قرآن میری کم کم زمرمه های زیرلبت آیه ها میشن و حتی دوستات هم قرآنی میشن 🌱
راه نزدیک شدن به قرآن فقط حفظ نیست:) چه بسا کسایی با معنی و تفسیر خوندن یه عمل کننده واقعی باشن:) ولی اگه علاقه دارید به حفظ و این فکر وسوسه تون میکنه که تو هیچی از معنی اینا نمیدونی باید بگم که توی اون مسیرم میشه توراه معنی و تفسیر حرکت کرد🌱
من احکامُ اینا رو قبل از اینکه بزارم اینجا از افراد مطمئن میپرسم .. الانم گفتند نماز قضا خوندن به هر دو روش درسته ولی باز سرچ‌کنید از مرجع تقلید ببینید و پرسیده بودید تعداد نماز قضا اونم از مرجع تقلید خودتون ببینید🌱
شروع میکنم اول هفتمو با نام ِرقیه ؛🦋:)
برای خودت سبک زندگی داشته باش یه برنامه ریزی داشته باش تا بدونی هر روزت قراره چیکار کنی. میدونم خیلی از روزا هست که به همه برنامه ها نمیرستیم یا اتفاقی میوفته که باید قید کارای روزت رو بزنی... ولی مگه چقدر این روزا پیش میاد بقیه روزات چی؟ اگه لازمه یه مدت درست حسابی درس بخونی و کمتر بقیه رو ببینی اشکالی نداره. اگه نیازه کمتر بری تفریح تا مهارتت رو یاد بگیری خودت نتیجه شو آینده میبینی. همون ایده ای که بقیه نمیفهمن و مسخره ات میکنن رو خودت پیاده کن :) بینش تفریح کن استراحت کن جایزه بده به خودت. روی ارتباط خودت با خدا و امام زمان«عج» کار کن برای خوندن نماز اول وقت تلاش کن :) شکستم‌خوردی باز پاشو خدا عاشق بچه پرو هاست🦋