تابستون؟
از پشت پنجره دارم به ابرها نگاه میکنم و پادکست مجتبی شکوری گوش میکنم..
حسینیه مؤمنات :)
_🎀🪞💕🐚🌸
اسلام بی نهایت زیباست:)
تصور کن که شخصی در هر نقطه ای از زمین دعا کند.
خدایا مسلمانان و مؤمنان چه مرد و چه زن ،چه زنده و چه در گذشته را بیامرز و
دعایش مورد قبول قرار بگیرد و گناهان تو آمرزیده شود بدون اینکه انتظارش را داشته باشی از طرف کسیکه نه تو او را میشناسی و نه تو او را میشناسد ✨
الحمدلله برای نعمت زیبای اسلام ...:)🦚