حسینیه مؤمنات :)
🪅🌱✨🌻💙📚 #کنج_ایده
فردا شنبه است
و روز اول ماهه
و تازههه مهم اینه که تابستونهههه:*)
پس دیگه بهونه اش چیه؟
سلام بر تو ای مولایی که در عالم عهد از همه پیمان گرفته شد تا چشم به راهت باشند و دعاگوی ظهورت:)
بعضی ها دلشون میشه تجارتگاه
بعضیام دلشون میشه خونه فساد...
اینجوری میخوان آبادش کنن !
اما امیرالمومنین میگه دلتو آباد به یاد خدا :)
میخوای یاد خدا بشینه به دلت؟
باید از زبون شروع کنی
بزار ذکر خدا بشه ورد زبونت تا برسه به دل و قلبت:)
هر ذکر و تعدادی هم نه ؛
ذکر مثل داروعه اگه اشتباه تجویز شه بجای دوا کردن تازه خراب میکنه:)
اگه مبنامون رو معصومین بگیریم تعداد و ذکرا بهتره اینمدلی باشه؛
•ذکری کهمیخوای بگی باید از چهل روز باشه تا یکسال:)
انقدر باید بگی تا برسه به دل!
و بهتره صدتا باشه روزانه🌱
•لااله الا الله :)
•لا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم
•تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام رضا علیه السلام:
اگه گناه انجام دادی و هنوز آثار گناه به دلته مداومت بر ذکر •صلوات داشته باش.