#شما
استفاده از کلمههای فرنگی و توهم باکلاسی کار همهس، ولی مؤمنه باید پارسی رو پاس بذاره :)🌱
#شما
حرف زدن رو که همه بلدن اگه مردی و غیرت داری حرفی که تو ناشناس گفتی رو تو عمل نشون بده
بچه مومنه بودنتو نشون بده
حسینیه مؤمنات :)
#شما حرف زدن رو که همه بلدن اگه مردی و غیرت داری حرفی که تو ناشناس گفتی رو تو عمل نشون بده بچه مومن
پایان چالش رو با این کلام گهربار مومنه اعلام میکنم.
حالا مردا رو قاطی نکنید
همون با ناز و لطافت دخترونه هم اهل عمل باشید قبوله🎀📿
یبار با دوستمون داشتیم راجب این ویدئو ها حرف میزدیم!
اون میگفت ما کلی حدیث داریم دقیقا همین حرفاست ولی یه مدل دیگه گفته شده!
منم بهش گفتم آره اون جای خود اما من فکر میکنم دیدن ویدئو های جدید و مفید یا خوندن کتاب ها و با چیزای جدید پیش رفتنم جای خود!
دوستم یه مثال قشنگ زد و گفت ما باید محتواهای که میبینیم رو الک کنیم
هرچیز با عقاید دین (همه چیزای درست مادی و معنوی رو شامل میشه) هست رو بردار بقیه اش رو بریز!:)
حالا فهمیدم رهبر یا مثلا آقای صفایی چطوری آنقدر مطالعه راجب همه چیز و توی هر سبکی داشتند ولی باعث شد دیدشون گسترده بشه و ازش تاثیر منفی نگیرند:)
مثلا آقای خامنه ای انقدر کتاب های رمان خارجی خوندن برید سرچ کنید ببینید معرفی کتاب هاشونو!
یا در کتاب نامه های بلوغ در یکی از نامه ها از دو داستان خارجی که انتهای پوچی بود رو تعریف میکنه🌿
چطوری از علمایی خوشم نیاد
که توی زمانه خودشون تعصب نداشتن و فقط به علوم دینی اکتفا نکردند👌
اینا همه اش منو میکشونه به این که توام همش دنبال کتابای شهدا و سبک مذهبی نباش!
بگرد بین کتابای سخت بخون تا دیدت وسیع تر شه!
شروع کنید توی هر سبکی دوست دارید مطالعه فراتر از مدرسه و دانشگاه داشته باشید:)
مثلا زیست دوست داری بشین بخون
یا فلسفه، زندگی نامه ها!
هرچی...
از اونور باید معنوی هم برا خودت ویتامین بگیری ها که روی تعادل حرکت کنی