یه روزایی تو زندگی هست یه احساس هایی رو تجربه میکنی و کسی نیست نجاتت بده ...
اونموقع فقط خودت میمونی و خدا.
مشاور، صدتا استاد درجه یک ، منابع خوب ، حمایت خانواده ...باعث حرکتت نمیشه.
فقط خودتی و خودت؛
همه ای اینا وقتی جواب میده که تصمیم بگیری هر روز خسته بشی، هر روز تلاش کنی ، هر روز کار تکراری کنی، حتی وقتی ناامیدی بازم صبح پاشی کارت رو انجام بدی♡
حسینیه مؤمنات :)
یه روزایی تو زندگی هست یه احساس هایی رو تجربه میکنی و کسی نیست نجاتت بده ... اونموقع فقط خودت میمونی
فک میکنم اینجا یکی از خسته ترین شبای کنکور بود شب داشتم برمیگشتم خونه ...
ولی این خستگیا با نهایت یک ماه استراحت تموم میشه میره..
نمیدونم شما به کسایی که کم میارن
چی میگید، اما حامد ابراهیمپور خیلی
قشنگ میگه :
به رقصِ مرگ میانِ تنت ادامه بده
نفس بگیر و به جان کندنت ادامه بده
نومید نگرد، نزدیک است رسیدنت، ادامه بده :)
یادت نره
خدا کاری به نتیجه نداره
ولی نگاهش به سعی و مسیرت هست :)
شب بخیر✨
سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی
دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی
- حافظ🌱.