#شما
سعی میکردم به جای افراط در شغل و درسم به علایق و تفریحات و.. هم توجه کنم هر چیزی سرجای خودش و به اندازه خوبه و کاری که من با خودم کردم باعث فرسوده شدن روح و جسمم شد
#شما
من الان تو دوره نوجوونیمم
نمازمو میخونم مطالعه رو دارم برا قرآن وقت میزارم،سعی میکنم تو انتخاب دوست دقت کنم ولی از یه طرف سریالو اینا هم میبینم. خب الان این مسیر درسته یا اشتباه؟
حسینیه مؤمنات :)
#شما من الان تو دوره نوجوونیمم نمازمو میخونم مطالعه رو دارم برا قرآن وقت میزارم،سعی میکنم تو انتخاب
واقعا من چون خودم فیلم میبینم و گاهی خیلی زیاد میشه نمیتونم نظری بدم😬
#شما
دیدن سریال تاجاییکه کل زندگیت نشه وتورو ازسایرجوانب زندگیت دور نکنه وتفریحی باشه بدنیست
ولی رفیق سعی کن چیزایی روببینی که ارزشمندن نه فیلم وسریالهای بی سروتهی که ندیدنش بهترباشه ازدیدنش🫶🏻
ولی اگه نظرمنومیخوای یه دوره نقد فیلم کوچولو درمورد سریال های کره ای (البته اگه کرهای میبینی)ببین یا نقدهای سریال وفیلم هاروبخون
خیلی بهت کمک میکنه✨
#شما
به عنوان کسی که زیاد سریال میبینه میگم که از سریال دیدنم پشیمون نیستم چون به من فرصت فکر کردن درباره خودم، دنیا و .. میده یعنی باید موقع دیدن سریال ها ساده از کنارشون نگذریم و فکر کنیم، گاهی تو سریال ها اتفاقات یا دیالوگ هایی هست که به من کمک می کنه
و البته نباید سریال دیدن از حد تعادل خارج بشه
وقتی یه مدت زیاد سریال میبینه آدم ناخودآگاه حس می کنه که سریال دیدن وظیفه است براش و وقتی نمیبینه کلافه است اما باید یادمون باشه این صرفا یه تفریحه
#شما
سلام دخترم
فیلمایی که خارجی باشه و توش صحنه های مشکل دار و سانسور دار باشه ۱۰۰۰ در صد مشکل داره شما نمیتونی بگی هیچ مشکلی پیش نمیاد نه توی زمین ناخداگاه آدم تاثیر میزاره حتی اخونداهم تغییر میکنند اینطوری نیست که یکی نخ من فرق میکنم آره
سریالای ایرانی هم کمش بد نیست ولی وقتی زیاد بینی ذهنت مطابق با فرایند زندگی کردن اونا و دغدغه هاشون میچرخه و باعث تغییر آدم میشه
حسینیه مؤمنات :)
#شما سلام دخترم فیلمایی که خارجی باشه و توش صحنه های مشکل دار و سانسور دار باشه ۱۰۰۰ در صد مشکل داره
اصل حرفت که تاثیر گذاریه درست .
ولی کلا کسی اگه به من اینجوری بگه قبول نمیکنم چون فقط رو بدیاش زوم شده.
به قول پیام بالاتر سریال و فیلم تفریح میتونه باشه ولی اگه متعادل باشه و در چهارچوب چه اشکالی داره؟
#شما
بهتره آدم عمر با ارزش خودش رو پای فیلم نذاره ، البته همه فیلم ها بد نیستن اما غالبا دارای سلاح های هستن که مخاطب از آسیب اون ها بی خبر هست ، بجاش توی اوقات فراغت میتونه کتاب مفید مطالعه کنه ، باز هم تاکید میکنم نه هر کتابی
نویسنده و بازیگران و ... سریال میسازن و کتاب مینویسن تا یه منظوری رو به مخاطب منتقل کنن ، حالا اون منظور میتونه خوب یا بد باشه رفیق
#شما
من نظرم اینه هر چیزی در حد تعادل خوبه و صدالبته خودتون بهتر می تونید تشخیص بدید چه فیلم و سریالی خوبه یا نیست.درگیر حرفای دیگران نشید