eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
462 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp =link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه @hadiseh_jalali 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
من مثلا خیلی رمان میخونم و اصلا هم بعد منفی نداره واسم ، اتفاقا انگیزه میگیرم خوشم میاد برای مدت کمی هم ک شده ذهنم ازاد میشه بعدش میتونم با یه انرژی زیادی برم سراغ کارام درکل حس خیلی خوبی بهم میده و خوشخالم میکنه ولی قطعا نباید از تعادل خارج شه خب اره معلومه نباید طوری شه ک ادم ب کاراش نرسه
من خودم آدمی هستم که وقتی سریال میبینم خیلی ازش تاثیر میگیرم برای همین خیلی سریال نمیبینم بیشتر فیلم میبینم اونم مثلا یکی دوتا در هفته و حتما بعدش چندتا نقد میرم میخونم. نقد خوندن رو بهت پیشنهاد می‌کنم چون به مرور میفهمی این همه هزینه نمیکنن که ما رایگان یا با هزینه‌ی کم یا حتی گاهی هزینه‌ی زیادی میدیم تا فیلم ببینیم. کتاب سواد رسانه‌ی دهم با اینکه معمولا تو مدارس تدریس نمیشه یا به داغون‌ترین شکل ممکن تدریس میشه ولی خیلی کتاب خوبیه ما معلم خیلی خوبی داشتیم و واقعا چیزای خیلی خوبی از این کتاب یاد گرفتم البته معلممون یه جا رفته بودن دوره دیده بودن ولی خب کتاب هم کتاب خوبیه مخصوصا اگر در عمل کارهایی که گفته رو انجام بدی
چند روزی بود دوباره درگیر رمانای بی محتوا و مضحک و اعتیاد آور روبیکا شده بودم دیروز با پاک کردنش کلا صورت مسئله رو از بین بردم یعنی امروز خواستم برم دیدم عه پاکش کردم الان با دیدن این پیاما چقدر به خودم افتخار می کنم😌🌟
این چالش رو با پیام یکی از مومنه ها تموم میکنم🍊 امیدوارم که براتون مفید بوده باشه:)))🎀 دنیا که همش بازی و مجازه! کنکور هم بازی اندر بازی... چرا انقدر جدی گرفتی؟ فقط یه چیز جدیه: «مبادا حسین را تنها بگذاری» حالا ببین برای تحقق این جمله باید چجوری زندگی کنی؟ همونجور زندگی کن. خیلی سخته ها، برای این جمله باید به آدمی تبدیل بشی که توی اون لحظه ی حساس نترسه، درنگ نکنه، رقص کنان زیر شمشیر بره! وقتی اینجوری نگاه کنی، نمیتونی درس نخونی، نمیتونی کتاب نخونی، نمیتونی یاد نگیری، نمیتونی هر لحظه از خدا کمک نخوای، نماز نخونی، نمیشه حواست جمع خودت نباشه... چون باید هر لحظه برای رشد قدم برداری، تا مبادا حسین زمانه ات در این راه تنها بماند! واگویه های یک عدد کنکوری :) 📚
مجتمع فرهنگی بارانUntitled 12.mp3
زمان: حجم: 31.6M
خیلی مرتبط با بحث امروزمونه و خیلی بحث خفنیه✌️ جزوهه اون سخنرانی ها که حتما پیشنهاد میکنم:))*
یجوری رفتار نکن معلوم بشه ترم اولی هستی! فرداش تراش دوستم🫠
سلام 🌱🦋🍩☁️
حسینیه مؤمنات :)
سلام 🌱🦋🍩☁️
«قُلْ يَا عِبَادِيَ الَّذِينَ أَسْرَفُوا عَلَىٰ أَنْفُسِهِمْ لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ…» ✦ بگو: ای بندگان من که بر خود زیاده‌روی کرده‌اید! از رحمت خدا ناامید نشوید… زمر – آیه ۵۳ «وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَا الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ» ✦ ای مؤمنان! همه با هم به سوی خدا توبه کنید، شاید رستگار شوید. نور – آیه ۳۱ «إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ التَّوَّابِينَ وَيُحِبُّ الْمُتَطَهِّرِينَ» ✦ خداوند توبه‌کنندگان و پاکیزگان را دوست دارد. بقره – آیه ۲۲۲ «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا تُوبُوا إِلَى اللَّهِ تَوْبَةً نَصُوحًا» ✦ ای مؤمنان! به سوی خدا توبه‌ای خالصانه کنید. تحریم – آیه ۸ «إِنَّمَا التَّوْبَةُ عَلَى اللَّهِ لِلَّذِينَ يَعْمَلُونَ السُّوءَ بِجَهَالَةٍ…» ✦ توبه نزد خدا برای کسانی است که از روی نادانی گناه می‌کنند و زود توبه می‌کنند. نساء – آیه ۱۷ «وَلَيْسَتِ التَّوْبَةُ لِلَّذِينَ يَعْمَلُونَ السَّيِّئَاتِ…» ✦ و توبه از کسانی پذیرفته نیست که تا هنگام مرگ گناه می‌کنند و آن هنگام می‌گویند توبه کردم… سوره نساء – آیه ۱۸ «وَمَن يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلَّا اللَّهُ…» ✦ و چه کسی جز خدا گناهان را می‌بخشد؟ آل‌عمران – آیه ۱۳۵ «إِلَّا الَّذِينَ تَابُوا وَأَصْلَحُوا وَبَيَّنُوا…» ✦ مگر کسانی که توبه کنند و اصلاح نمایند… بقره – آیه ۱۶۰ «وَإِنِّي لَغَفَّارٌ لِّمَن تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ صَالِحًا…» ✦ من بسیار آمرزنده‌ام برای کسی که توبه کند، ایمان بیاورد و عمل صالح انجام دهد. طه – آیه ۸۲ «وَاسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَيْهِ…» ✦ از پروردگارتان آمرزش بخواهید و سپس به سوی او توبه کنید… هود – آیه۹۰
درون توست، اگر خلوتی و انجمنی ست برون ز خویش کجا می‌روی؟ جهان خالیست!