چند روز پیش خیلی رندوم بین اون ویس هایی که داخل یه گروه دوستانه فرستاده شد بود یکی از بچه ها میگفت: فک نکنید اثر گذاری دست ماست باید توسل کنید ، یه لیوان شربت نذری که دست کسی میدی همون رو همراه با یک ذکر کن :)
هر قرآن رو با اسم ائمه همراهش کردم ،خودش کار رو پیش میبره🤍
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایةامیرالمؤمنين واولاده المعصومين عليهم السلام 💚🌱