میدونم نگرانی، میدونم احتمالا
آینده تو ذهنت گنگ و ناشناختهست!
ولی مطمئنم حتی بهتر از اون چیزی
میشه که میخوایم :)!🙃🪻
امروز یه پدر و دختر نشسته بودن
کنارم، بابای دختره برگشت بهش گفت :
"تا میتونی اشتباه کن! چرا میترسی
اشتباه کنی و گند بالا بیاری؟ اگه قرار باشه که اشتباه نکنی که دیگه آدم نیستی."
اون موقع بود که فهمیدم چقدر به
شنیدن همچین چیزی نیاز داشتم :)🪻🤍
-استادصفائیحائری:
وقتی آدمی حرکتی ندارد،
مجبور است خودش را با
شکل های مختلفِ زندگی فریب دهد
تا خیال کند حرکتی دارد!
*سنگین بود
اگه چند سال پیش بود برای گذروندن روزای بدرد نخور و بی حسم کلی خودم رو سرزنش میکردم، الان با غم و خستگی و بی حسی سر جنگ ندارم و بدون سرزنش با ملایمت رفتار میکنم ؛)
اگه شادی و حال خوب رو حق خودم بدونم باید غم و سختی رو هم حق خودم بدونم،چون من انسانم؛)
چمدونم احتمالا از اثرات بزرگ شدنه.
هیچ وقت به هیچکس اجازه نده
بهت بگه نمیتونی کاری رو انجام بدی،
حتی من ...
اگه رویایی داری باید ازش محافظت کنی؛
مردم اگه نتونن کاری رو انجام بدن،
دوست دارن به تو هم بگن که نمیتونی.
اگه چیزی رو میخوای، برو بگیرش ... تموم!
کتابِ در جستجوی خوشبختی