eitaa logo
حسینیه مؤمنات :)
2.1هزار دنبال‌کننده
2.1هزار عکس
469 ویدیو
44 فایل
ֶָ֢ اگه دلت وصلِ آسمونه و رویاهای بزرگی تو سرته🤍ツ .دانش‌جو فلسفه‌خوان.  برای وقتایی که منُ رفیق بدونی🪷: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_rylqgo&btn=مومنه.میخونه • 📌جواب ناشناسا: @momene_am
مشاهده در ایتا
دانلود
حسینیه مؤمنات :)
🏴 سلام بر مسلم در لحظات آخر، آن‌جاکه دیگر هیچ یاری برای حسین باقی نمانده بود، امام به پیکرهای بی‌ج
پارسال بواسطه صوت های اقای صفایی حائری با یار های امام حسین آشنا شدم اونایی که اهل دوست داشتن امام بودن ،اما در نهایت عاقبت های متفاوت داشتن :)
شبیه طرماح نرم دنبال زندگیم وقتی برگشتم پیشه امام دیر باشه ..
بچه ها قبلا واسم جشن جز هاتون رو میفرستادید ؛)) بفرستید باهم ذوق کنیم ✨ @hadiseh_jalali
-حضرت‌آقا: جوانان مؤمنِ ما علم و معنویت را به هم آمیخته‌اند! خطِ تقابل علم و دین که از دوران رنسانس به وجود آمده در جمهوری اسلامی بی‌معنا شده است! یعنی میخواستند بگویند اگر میخواهید از لحاظ «علمی» پیشرفت کنید دین و معنویت و اینها را بگذارید کنار! امروز در کشور جمهوری اسلامی که کشور معنویت است، جمهوری اسلامی است. مهم ترین کارهای علمی دارد انجام میگیرد! در رقابت با کسانی که سال های متمادی است در این رشته‌های علمی دارند کار میکنند! چه کسانی دارند این کار را پیش می‌برند؟ جوانان مؤمن! فخری‌زاده و شهریاریِ نماز شب خوان، این ها دارند پیش می‌برند کار را! یعنی علم و معنویت این‌جور به هم آمیخته شده!✨
درسای دبیرستان علمی نیست که باش واستی جلو دشمن و جهاد کنی اما باید بخونی تا خودت رک برسونی دانشگاه. اما دانشگاهم مقطع کارشناسی علمی نیست که باهاش واستی جلو دشمن بله سنگین تر از دبیرستانه اما کافی نه.. هی باید این مقطع های پایین رو طی کنی تا برسونی اون بالا ارشد دکتری و... تازه خودت رو برسونی به زمین مبارزه علمی،برای پیشرفت برای ارتقا دادن کشورت و مردم برای باز کردن دیدشون برای مقابله با دشمن برای مجهز کردن کشور✨️ اما درکنار دانشجو بودن باید خودن بری دنبال علاقه هات وسیر مطالعاتی واسه خودت داشته باشی...
درسای مدرسه به معنای بی اهمیتیش نیست تا اونا رو نخونی نمیتونی برسی به بالاتر باید بری رو پله اول که بتونی بری رو پله دوم. کارشناسی رو باید بخونی تا بری ارشد ؛)
من سال اولی دانشگاهم هنوز با استاد های زیادی آشنا نشدم اما همین روزای جنگ اون استادانقلابی و درس خونده اونی که خودشو رسونده بود به هیئت علمی دانشگاه با مطالعاتش و با علمش واستاد دانشجو هارو بسیج کرد الان باید چیکار کرد؟ تو چه زمینه هایی؟ جلسه برگزار میشد و حرف حق رو منطقی میزد... هستن برعکس این استاد ها هم ولی دیدن همین استاد باعث افتخارِ✨️
هر کسی باید راه و علاقه اش رو پیش ببره یکی میره دانشگاه ترم ۸ انصراف میده و راهشو پیدا میکنه و سالها بعد دعوت میشه به همون دانشگاه برای انتقال تجربه کسب کارش به دانشجو ها ... سرچ کنید کفاش عاشق رو بخونید ماجراش رو! واقعا همه آدم درس خوندن نیستن نفر اخر کلاس درس ، نفر یک تو کار مورد علاقه شه :*)))))))
کارنامه درسی حسن روح الامین ببین چند تا تک اورده؟ اما قلم نقاشیش در خدمتِ اهل بیته! و هنر رو تحت تاثیر اعتقاداتش قرار داده :)