eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.5هزار عکس
28هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
پنج انجمن صنعتی اروپایی از مقامات خواسته اند تا از تحریم ها، تعرفه ها و تحریم آلومینیوم روسیه جلوگیری کنند که به گفته آنها می تواند هزاران شرکت را به تعطیلی بکشاند.
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی: توانمندی که ایران در اختیار روس‌ها گذاشته، رفته‌رفته میدان نبرد را تغییر می‌دهد آنها قبلا با این سلاح به کشتی ما حمله و ناخدای آن را کشته بودند ایران می‌داند خرس روسی زخمی و کاملا به آنها وابسته شده است سوالی که ما را نگران کرده این است، ایران در مقابل چه چیزی دریافت می‌کند؟
سفر رئیس دومین بانک بزرگ رژیم صهیونیستی به عربستان رسانه‌های رژیم صهیونیستی فاش کردند که «سامر الحاج یحیی» رئیس هیأت مدیره بانک لیومی، دومین بانک بزرگ این رژیم، دوشنبه شب در سفری تاریخی و جهت مشارکت در کنفرانس ابتکار آینده سرمایه‌گذاری (داووس در صحرا) به عربستان سعودی سفر کرد.
خوبی این اتفاقات این بود که به همه ثابت شد هیچ بدیلی برای جمهوری اسلامی نیست مگر نسخه ارتقایافته خودش
در این آتش هر آن کس هیزمی ریخت شریک خون شیراز است امروز
‏انتهای توئیت خانم منصوری را ببنید؛ حتی برای متهم کردن داعشی که مسولیت را به عهده گرفته احتیاط میکند (فکر میکند شاید فرجی شد انداختیم گردن نظام) !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شانتاژ علمای اهل سنت در مساجد زاهدان برای ایجاد آشوب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعلام برائت مولوی عبدالحمید از سخنان اطرافیانش نباید لفظ بیعت و امیرالمومنین را می‌گفتید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس: در توطئه زندان اوین می‌خواستند یک فرد شناخته‌شده را به دست زندانیان به قتل برسانند و آن را به گردن نظام بیندازند ولی با تدبیری که از قبل اندیشیده شد، این نقشه خنثی شد.
كشف جسد در پرواز تهران - فرانكفورت هواپيمايى لوفتهانزا اعلام كرد در فرودگاه فرانکفورت جسد يك مرد را داخل تجهیزات فرود یک هواپیما کشف كرده است. اين هواپیما از تهران آمده و صبح ساعت ٥:٣٠ به فرانكفورت رسيده بود. پليس هويت جسد کشف شده را اعلام نكرده است. لوفتهانزا تمامی پروازهای خود از مبدا و به مقصد تهران را موقتا به حالت تعلیق درآورده است.
در اغتشاشات اخیر جریانات تجزیه‌طلب کردی از «زنان» در شعارها به‌عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌کنند!! اما اسناد نشان می دهد زنان در این گروهک ها تنها ابزار سوءاستفاده جنسی هستند و دیگر ارزشی ندارند مثلا همسر اوجالان رهبر پ ک ک به خاطر بی‌بندوباری‌های جنسی وی با دختران اعضا از اوجالان طلاق گرفت. نمونه دیگر ، مایکل گونتر نویسنده امریکایی کتاب The Kurds and the Future of Turkey درباره عبدالرحمن حاجی احمدی سرکرده پژاک می نویسد: ”احمدی با یک زن آلمانی ازدواج کرد، اما این زن به خاطر فساد اخلاقی احمدی از وی طلاق گرفت و تنها دخترش نیز به خاطر فساد اخلاقی احمدی و به روایتی به خاطر تجاوز احمدی دست به خودکشی زده.“ معروف است که حاجی احمدی بادیگارد‌های محافظ خود را از میان دختران زیبا انتخاب می‌کند!!!
داعش در نشریه «النباء» به عنوان ارگان رسانه‌ای این گروهک تروریستی، به شکل رسمی حمله شیراز را بر عهده گرفته و درباره نحوه انجام این اقدام جنایتکارانه توضیح داده.
اقدام به بمب‌گذاری در خیابان معالی آباد شیراز خنثی شد.
جایزه آکسی (مرد و زن شجاع) به زلنسکی و مصی علینژاد رسید.
هم اکنون ، نماز جمعه زاهدان مولوی عبدالحمید: ما با شیعیان برادر هستیم و امنیت استان، اموال عمومی و جان مردم باید حفظ شود. احساسات خودتان را کنترل کنید و پس از نماز به خانه‌ی خود بروید تا مشکلی برای مردم پیش نیاید. تا انتهای خیابان مدنی بصورت مسالمت آمیز شعار خود را بدهید.
هشدار پنتاگون به کره شمالی وزارت دفاع آمریکا سه سند مهم سیاستگذاری استراتژی دفاع ملی، بازنگری در موضع‌گیری هسته‌ای و بازنگری در دفاع موشکی خود را منتشر کرد. در سند بازنگری موضوع هسته‌ای پنتاگون آمده است: ما در استراتژی خود در قبال کره شمالی، خطرات ناشی از توانایی‌های هسته‌ای، شیمیایی، موشکی و متعارف این کشور را در نظر می‌گیریم، به خصوص لزوم تفهیم این مسئله به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی که در صورت استفاده از سلاح هسته‌ای با عواقب بسیار شدیدی مواجه خواهد شد. هر حمله هسته‌ای کره شمالی به آمریکا یا متحدان و شرکایش غیر قابل قبول بوده و به معنای پایان کار نظام کنونی پیونگ یانگ خواهد بود. هیچ سناریویی وجود ندارد که در آن کیم جونگ اون از سلاح هسته‌ای استفاده کرده و همچنان در قدرت بماند.
ما که نفهمیدیم اکثریت مطلق در یه قدمی پیروزی چرا باید وایسه با خشم فحاشی کنه به اقلیت در حال شکست. قبلنا همیشه بر عکس بود
سورنا ۴، پیشرفته‌ترین ربات انسان‌نمای ایرانی
ناآرامی‌های شب گذشته در بانه معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان: شب گذشته تجمع محدود اما خشنی به ظرفیت حدود 100 نفر در این شهر برگزار شد. در بین این افراد چند نفر مسلح بودند که به سمت ماموران پلیس تیراندازی کردند که در جریان آن 2 نفر از ماموران سپاه و نیروی انتظامی مورد اصابت قرار گرفتند که وضعیت آنان وخیم است. در این حمله تروریستی، یکی از نیروهای سپاه پاسداران بانه از ناحیه قفس سینه تیر خورده و تیر در ناحیه نخاع متوقف است و هنوز هم از بدن این مدافع امنیت خارج نشده است.
طلبه ۲۱ ساله بسیجی «آرمان علی‌وردی» در ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اکباتان براثر حمله اغتشاشگران مجروح و به بیمارستان منتقل شد و سپس به شهادت رسید.
مجلس دومای روسیه ممنوعیت تبلیغ دگرباشان جنسی در روسیه را با رای قاطع تصویب کرد
نماز جمعه‌ی زاهدان رو بصورت زنده از صفحه‌ی مولوی عبدالحمید دارم می‌بینم. در سخنرانی قبل از نماز ضمن گلایه‌ی مولوی عبدالحمید از مسئولان استان و همچنین ریاست جمهوری و ریاست جمهور قبل اعتراضاتی نسبت به شرایط بوجود آمده داشت. شاید بخش زیادی از این حرف ها و ادعاها برای ما خوشایند و قابل قبول نباشد اما حسن صحبت های ایشان همانی بود که قبل تر در کانال نوشتم. ایشان تمام مردم رو به آرامش فراخواند و گفت اگر گلایه‌ای دارید اینجا با تکبیر و شعار اعلام کنید اما خارج از خیابان منتهی به مسجد اینهارا تمام کنید و همگی به خانه‌ی خود برگردید. امنیت، مال و جان مردم خیلی اهمیت ویژه ای دارد و به هیچ عنوان در تجمعات غیرقانونی شرکت نکنید که ما با شیعیان زندگی می‌کنیم و برادر ما هستند. ان‌شاءالله نیروهای امنیتی در مهار توطئه های گروهک های تروریستی حاضر در مناطق شرقی کشور بیش از پیش موفق باشند تا مجالی برای تفرقه و تهییج برادران اهلسنت بوجود نیاید. لازم به ذکر است که یکی از دلایل دعوت به آرامش مولوی عبدالحمید بیانیه‌ی شورای تامین استان و تذکراتی است که به ایشان داده شده است. «داوود ورمزیار»
در فتنه‌ی ۸۸ اگر خواص جامعه سردمدار آشوب و بلوا بودند ، اما در فتنه‌ی اخیر رسانه ها به وسیله‌ی روایت های دروغ و تولیدات تحریک کننده‌ی احساسات ، سردمدار ماجرا شدند. در جامعه‌ای که معضل کمبود سوادرسانه ای در بین مردم مشهود باشد ، ایجاد چنین ناآرامی‌هایی کار زیاد سختی نیست!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه دستگیری تروریست مسلح حرم شاهچراغ (ع) توسط نیروهای یگان ویژه