eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
وزارت‌ خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم علیه بنیاد ۱۵ خرداد خبر داد.
جزئیات فوت «مهرشاد شهیدی‌نژاد» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی: چهارشنبه گذشته پیکر بی‌جان یک جوان ۲۰ ساله در یکی از خیابان‌های اراک کشف شد. او هیچ‌ مدرک هویتی و حتی گوشی موبایل همراهش نبود. پنج‌شنبه بعد از مراجعه خانواده‌اش به مراجع قانونی هویت شهیدی‌نژاد مشخص شد. برخلاف شایعه‌سازی‌های شبکه‌های معاند هیچ‌گونه گلوله‌ای به او شلیک نشده و جان‌باختن او بر اثر اصابت جسم سخت به سر تکذیب می‌شود. پزشکی قانونی شکستگی در دست و پا، جمجمه و خونریزی مغزی را نیز رد کرده است.
تعدادی از آشوبگران زاهدان در اغتشاشات امروز از پشت بام‌ها به سمت مردم و نیروهای امنیتی شلیک می‌کردند. در اغتشاشات امروز زاهدان متاسفانه یک کودک 12 ساله از ناحیه صورت هدف قرار گرفت و شهید شد.
کارشون از چادر از سر زن دیگران کشیدن رسیده به تهدید دختر شهید!!!
افشای بودجه‌های هنگفت و میلیون دلاری آمریکا برای جنگ رسانه‌ای و هیبریدی با ایران 55 میلیون دلار 131/3 میلیون دلار 353 میلیون دلار 295 میلیون دلار: بودجه برای مقابله و از بین بردن ظرفیت هسته‌ای صلح آمیز ایران برشی از بیانیه مشترک سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات
پدر مائده جوانفر که در شبکه های اجتماعی او را یکی کشته شدگان اغتشاشات اخیر اعلام کردند، گفت: دخترم مائده در حادثه تصادف در محور قزوین - رشت جان باخت و آنچه در باره فوت وی در اعتشاشات شهر رشت می گویند واقعیت ندارد. حتی امروز در مراسم خاکسپاری دخترم، یک جوان ناشناس یک عکس از ایشان را که شخصی و در شان دخترم نبود را از رشت به همراه خود آورده بود و به دنبال برهم زدن مراسم بود که همسرم (مادر مائده) با ناراحتی عکس دخترم را از ایشان گرفت
صفحۀ اینستاگرام علیرضا پناهیان، با بیش از یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده، پس از بازنشر دو توییت او دربارۀ حادثۀ تروریستی شاهچراغ، توسط اینستاگرام مسدود شد.
توییت حجت‌الاسلام پناهیان که صفحه اینستاگرام ایشان به دلیل انتشار آن مسدود شد : داعشی‌ها می‌خواستند حرم امامان را ناامن کنند، نتوانستند؛ چون مدافعان حرم به میدان رفتند. حالا سراغ حرم ام‌امزادگان آمده‌اند، و شاهچراغ را بار دیگر به شهادت رساندند. امروز همه ایران حرم است. مرد میدان باشیم و با داعشی‌ها و سلبریتی‌هایش مبارزه کنیم.
شما سرگرم فحاشی بودید حواستان نبوده. در همین ۴۰روز، دولت جدید عراق با گرایش جبهه مقاومت تشکیل شد، رژیم صهیونیستی تحت فشار حزب الله، به توافق تعیین مرزهای آبی با لبنان تن داد، یمن هم اعلام کرد آتش بس به پایان رسیده و عربستان آماده ضربات جدید باشد.
شبکه پویا با هشتگ آرتین_کنارتیم داره بچه‌ها را با نقاشی و کلیپ و... به همدردی با آرتین فرا می‌خونه! کار تمیز!
سه دانشگاه ایرانی در فهرست رتبه‌بندی برتر جهانی بر پایه تازه‌ترین ویرایش رتبه‌بندی جهانی پایداری «کیو. اس.»، سه دانشگاه تهران، صنعتی امیرکبیر و شیراز در فهرست ۷۰۰ دانشگاه و مؤسسه علمی برتر جهان در زمینه توجه به توسعه پایدار قرار گرفتند
دیکتاتور یعنی گوگل پلی که حتی اجازه نمیده چی نصب کنید و میاد روبیکا و ایتارو از روی گوشی هاتون پاک میکنه
فیلمی که امروز از زاهدان منتشر کردن یکی از بدترین سوتیای رسانه‌ای بود. پوکه میوفته جای تیرانداز، مرمی پرت میشه سمت هدف. اونی‌ که این فیلمو گرفته مسلحی بوده که به سمت مردم یا مأمورا تیراندازی کرده
قمه کشی در سنندج فرمانده انتظامی سنندج: عصر امروز هنگامی که ماموران انتظامی شهرستان برای تامین نظم و امنیت شهروندان در میدان آزادی مستقر بودند ۲ نفر از اراذل و اوباش پس از لخت شدن و عربده‌کشی با سلاح سرد به ماموران حمله‌ور می‌شوند. اراذل و اوباش پس از آن که یکی از ماموران انتظامی را زخمی کردند و نسبت به اخطار ماموران انتظامی توجهی نداشتند و قصد قدرت‌نمایی در میدان اصلی شهر را داشتند، با تیراندازی ماموران زمین‌گیر و یکی از آن‌ها زخمی شد.
اسلام با اختلاط مخالف است نه با شرکت زن در مجامع ولو با حفظ حریم. اسلام می‌گوید: نه حبس و نه اختلاط بلکه حریم. سنت جاری مسلمین از زمان رسول خدا(ص) همین بوده است که زنان از شرکت در مجالس و مجامع منع نمی‌شده‌اند ولی همواره اصل «حریم» رعایت شده است راستی اگر کسی بیماردل نباشد تصدیق می‌کند که راه اسلام راه معتدل و متعادلی است. اسلام در عین اینکه نهایت مراقبت را برای پاکی روابط جنسی به عمل آورده است هیچ گونه مانعی برای بروز استعدادهای انسانی زن به وجود نیاورده است بلکه کاری کرده است که اگر این برنامه دور از هر افراط و تفریطی اجرا شود، هم روحیه‏ها سالم می‌ماند و هم روابط خانواده‌ها صمیمی‏تر و جدی‏تر می‌گردد و هم محیط اجتماع برای فعالیت صحیح مرد و زن آماده‌تر می‌شود. « شهید مطهری»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حالی که داعش رسما مسئولیت حمله به شاهچراغ را برعهده گرفته و خبرگزاری‌های بین‌‌المللی رویترز، الجزیره، سی‌.ان‌.ان‌ و... به آن اذعان داشتند، اما شبکه‌های سعودی العربیه و اینترنشنال در یک پروژه مشترک از پیش طراحی شده، داعش را بی‌گناه و جمهوری اسلامی را عامل این جنایت تروریستی معرفی کردند تا با فریب مخاطبین خود زمینه را برای اقدامات تروریستی بعدی و ناامنی بیشتر ایران فراهم سازند!
در نشست اخیر FATF محدودیت‌های جدیدی برای روسیه در نظر گرفته شد. روسیه از مشارکت در پروژه‌های جاری و آینده FATF منع شد و مهم‌تر اینکه از حضور در اجلاس دفتر منطقه‌ای این نهاد منع شد در حالیکه روسیه راهبری گروه اوراسیای FATF را بر عهده دارد. همچنین FATF بر ضرورت اتخاذ تدابیر لازم توسط کشورها در مقابل روسیه برای حفاظت از نظام مالی بین‌المللی تاکید مجدد کرد. (چیزی شبیه اقدامات متقابل که برای ایران درخواست کرده است) نکته آموزشی: تحریم‌های مالی و حضور فعال در FATF یا اجرای کامل استانداردهای آن با هم جمع نمی‌شود.
انصافا شعارهای جنسی سخیف دانشگاه خواجه نصیر آدم را به تأمل وا میداره! شعار نماد و هویت یک جریان سیاسی است. واقعا یک جریان سیاسی که شعارش جنسی و توهین آمیز است، قرار است چه آینده را بسازد؟
موسسه واشنگتن: بازگشت قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران (اسنپ‌بک) اثر تحریمی ناچیزی روی ایران دارد. «به عنوان مثال، هیچ یک از قطعنامه های مربوطه تجارت نفتی یا غیرنفتی ایران را محدود نمی کند» ‏هر شرکتی که قبلاً مایل به ریسک کردن در مورد تحریم‌های ایالات متحده بوده است احتمالاً با این الزام سازمان ملل [از همکاری با ایران] منصرف نخواهد شد ‏
‏وقتی امنیت عمومی به هم میریزد، فضا برای تروریست و ترور باز میشود.
دسته عزاداری شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی (ع) مداح: حاج امیر عباسی شنبه‌، ۷ آبان ١۴٠١ ساعت ۱۲ مسجد دانشگاه تهران
شاه میرزایی معاون وزیر صمت و عضو سابق شورای عالی فضای مجازی: سهم فروشندگان محصولات اینستاگرامی فقط ۳ درصد از کل اقتصاد دیجیتال ایران است. آمارهای نجومی خلاف واقع است ‌
کانادا، "لوک اویل"، "ترانس اویل"، "سوگاز" روسیه را تحریم کرد
در پی مصوبه شورای امنیت کشور به منظور حفظ امنیت گردشگران، مجموعه تاریخی پاسارگاد و تخت جمشید روزهای ٥ تا ٧ آبان ۱۴۰۱ تعطیل است.
جان بولتون،‌ مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه الحدث : آمریکا باید با مخالفان در ایران همکاری کند و فقط به ارائه خدمات اینترنتی اکتفا نمی‌کنیم.