eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
28.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
در روزها و هفته‌های آینده صدای بلند اهالی منطق ‎بده_بره را دوباره خواهیم شنید. این بار به اسم ایجاد امید در جامعه!!! آمادگی‌اش را داشته باشید.
01e97185-bba5-4159-95da-505f17f72c0f.mp3
22.37M
کتاب خلق را فردا روایت میکند حیدر سیدرضا نریمانی 5 آبان 1401
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیر بی‌لقب، رپر و از دوستان توماج صالحی در در پیامی بر «ادامه یافتن مسیر» تاکید کرده است.
سخنگوی دولت: پول فروش نفت جایگزین خلق سرسام‌آور نقدینگی می‌شود.
وزیر ارشاد: طبق آخرین پیمایش بنیاد بازی های رایانه ای حدود ۳۵ میلیون بازیکن بازی های رایانه ای با متوسط سن ۲۲ سال فعالند. این افراد روزانه بیش از یک و نیم ساعت برای بازی های رایانه ای وقت صرف می‌کنند. ذهن این نوجوانان و جوانان امروزه دچار چالش حقیقت و مجاز شده است.
عراق از کویت به شورای امنیت شکایت کرد یک مقام در وزارت حمل و نقل عراق علام کرد که کشورش از کویت در خصوص تعرض به بندر فاو به شورای امنیت شکایت کرده و برنامه بین المللی کردن آن تحویل داده شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا اختیارات رهبر ایران حد و مرز مشخصی ندارد؟
همایون شجریان اثر جدید خود به نام "خون از رُخم بشوی"را به مردم ایران تقدیم کرد
شبکه اسرائیلی کان با قطع برنامه های روزانه خود، خبر پرتاب موفقیت آمیز موشک ‌ماهواره بر توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پخش و آنرا دستیابی ایران به تکنولوژی موشک های قاره پیما عنوان کرد.
وزارت اطلاعات: حساب بانکی بیش از ۲۳۰۰ فعال غیرمجاز ارزی مسدود شد و پیگیری قضایی اعمال مجرمانه آن‌ها در دستور کار قرار دارد
فرصت تاریخی ایران برای تصاحب بازار صنایع اروپا براساس گزارش آژانس بین‌المللی انرژی، تقاضای گاز صنعتی اروپا در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش یافته است و تحلیلگران می‌گویند نتیجه این کاهش، تعطیلی‌های گسترده صنایع اروپا خواهد بود. به گفته کارشناسان، صنعت فولاد اروپا که ستون فقرات تولید صنعتی اکثر کالاها در این قاره است، به‌دلیل گرانی انرژی غیرقابل رقابت شده و برخی کارخانه‌ها اعلام تعطیلی یا نیمه‌تعطیلی کرده‌اند. در ایران اما مدیریت مطلوب تامین انرژی برق در تابستان زمینه رشد تولید ۶.۷ درصدی صنایع را مهیا کرده و سقوط آزاد تولید صنایع اروپایی می‌تواند فرصت توسعه بازارهای صادراتی برای صنعت ایران از جمله فولاد را فراهم کند.
سازمان اطلاعات سپاه با انتشار عکس‌های تعدادی از لیدرهای آشوبگران تخریب‌گر، از مردم خواسته است، آنها را شناسایی کنند و اطلاعات آنان را به شماره 114 سازمان اطلاعات سپاه گزارش کنند.
قزاقستان از احداث ترمینال تجاری این کشور در بندر شهید رجایی خبر داد‌.
اینم کار خودشونه... مقام چهارم در تولید داروهای بیوتکنولوژیک
اینم کار خودشونه... هشتمین کشور هسته ای جهان
اینم کار خودشونه... مقام دوم در زمینه تولید ماند دارو
اینم کار خودشونه... رتبه دهم جهانی در فناوری لیزر
اینم کار خودشونه... سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر دنیا
اینم کار خودشونه... رتبه چهارم در تولید علوم ناباروری و باروری
بُرد ماهواره‌بری که سپاه آزمایش کرد ۱۰ هزار کلیومتر فاصله ایران تا نیویورک ۹۷۰۰ کیلومتر
به طلبه میگویند: «عزیزم بشین درستو بخون؛ بعداً که باسواد شدی، وارد فضای مجازی شو؛ الآن زوده برات»! به استاد حوزه هم میگویند: «حاج‌آقا شأن شما اینجور فضاها نیست؛ شخصیت خودتون رو حفظ کنید»!! خب نتیجه این میشود که امروز در فضای مجازی: لااقل ۱۰۰ نفر استاد حوزه که مخاطب داشته باشند، نداریم؛ لااقل ۱۰۰ نفر طلبه عادیِ مخاطب‌دار هم نداریم! البته طلاب زیادی در همین ایتا و فضاهای دیگر مشغول فعالیت هستند که هم محبوبیت و هم مخاطبانی دارند و تولیدات‌شان مورد استفاده قرار میگیرد؛ اما به جهت همان نگاه که در ابتدا عرض شد، طلبه بودن‌شان را از مخاطبان کانالشان پنهان میکنند و مردم هم نمیدانند کانال خوب و تأثیرگذاری که درحال استفاده از آن هستند، محصول مجاهدت‌های بی‌وقفه یک طلبه جوان است. اما این تعداد طلاب فعال، هیچ نسبتی با ظرفیت عظیم حوزه ندارند و یک اقلیت محض محسوب میشوند. خب نتیجه این میشود که ملاحظه میفرمایید؛ طلاب در گروههای طلبگی عمدتاً مشغول بحث با خودشان هستند؛ مردم هم مشغول بحث با خودشان.
خبرگزاری فرانسه هم بخش فارسی‌اش را برای دمیدن تو تنور خاموش اغتشاشات آتش کرده است! عملا با جنگ احزاب رسانه‌های دولتی (پولدارترین و پر امکانات‌ترین رسانه‌های دنیا) مواجهیم! 🔸خبرگزاری فرانسه (rfi) 🔸خبرگزاری آلمان (دویچه وله) 🔸خبرگزاری سلطنتی بریتانیا (bbc) 🔸خبرگزاری سعودی (اینترنشنال) 🔸خبرگزاری های امریکا (voa ,farda) همه این خبرگزاری‌ها بخش فارسی راه انداختند! استعمار امروز، استعمار تصویری و شناختی است!
مسلمان شدن مدل مشهور فرانسوی مارین الحیمر ستاره تلویزیون فرانسه با انتشار ویدئویی در حساب‌های کاربری خود در شبکه‌های اجتماعی لحظه‌ای را به نمایش گذاشته است که در یکی از مساجد فرانسه شهادتین را بر زبان جاری می‌کند و مسلمان می‌شود. این در حالی است که رسانه‌ها مدتی است تاکید کرده‌اند که وی به اسلام گرویده است. این بنده خدا تا ته راه رفته دیده غرب خبری نیست مسلمون شده ، بعد یه عده اینجا خودشون میکشن راه قبلی ایشون برن
سامانه ارتقاء یافته باور ۳۷۳ با برد بیش ۳۰۰ کیلومتر با حضور وزیر دفاع رونمایی شد
اولین واکنش ها به آزمایش موشک قائم ۱۰۰ وزارت خارجه آمریکا: این اقدامات غیرمفید و بی ثبات کننده است.