eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
یک زن ایتالیایی که در روزهای نخست شروع اعتراض‌ها در ایران بازداشت شده بود، آزاد شد
از مولوی عبدالحمید بخواهیم مبارزه برای حقوق زنان را از حوزه استحفاظی خود شروع کند! ‏➖اعلام مخالفت با کودک همسری ‏➖اجازه خروج به زنان مولوی‌ها بدون پوشیه و استفاده از روسری رنگی ‏➖مخالفت با سنت زندانی کردن زنان تا ۴ماه بعد از فوت شوهر در منزل! ‏➖اجازه به زنان برای شرکت در نمازجمعه
وزارت خارجه آمریکا: واشنگتن نگران ادامه توسعه موشکی ایران است.
کانال 13 عبری: بن گویر اگر وزیر امنیت داخلی شود ممکن است منطقه را به آتش بکشد، بخشی از خواسته های او عبارتند از ؛ پاره کردن توافق کاریش با لبنان ، نماز خواندن یهودیان در مسجد الاقصی، تشدید اقدامات امنیتی در زندان ها، جلوگیری از دادن غذای ویژه به اسرای فلسطینی و اعدام تمام کسانی را که عملیات های استشهادی و کماندویی انجام می دهند
photo_2022-11-10_18-05-58.jpg
26.8K
تو روز روشن داره مردم رو تحریک به اعتصاب و اغتشاش میکنه
55000 نفر از کارکنان آموزش کانادا دست از کار کشیدند و بیش از 530 مدرسه در کانادا تعطیل شده است معترضین خواستار افزایش دریافتی خود هستند، دولت کانادا اعتصاب کنندگان را روزانه تا 4000 دلار (حدودا معادل حقوق یک ماه) جریمه میکند.
روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در تحلیلی نوشت: احتمالا نتانیاهو در دولت جدید خود برای آرزویی که دو دهه است در سر می‌پروراند، برنامه‌ریزی خواهد کرد؛ یعنی ضربه نظامی به برنامه هسته‌ای ایران.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی که یکی از هموظنان ایرانی از سوئد فرستاده اند از پوشش این روزهای کارمندان سوئدی
photo_2022-11-10_18-16-52.jpg
127.1K
اسلحه کشف شده از اراذل تهران!
سید حسن خمینی: بهتر این است که به حرف مردم گوش کنیم
یک پسر 24ساله اهل ایتالیا زمانی که متوجه شد دوست‌دختر مجازی‌اش یک دختر زیبا نیست، بلکه پدربزرگ 64 ساله اش است، خودکشی کرد پدربزرگ 64ساله هم که نتوانست از دست دادن او را تحمل کند، خودکشی کرد.
وزیر اطلاعات: دشمن برای انفجار در یکی از صنایع هوایی اصفهان برنامه‌ریزی کرده بود که خنثی شد.
نماینده انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل: انگلیس در کنار مردم ایران برای طلب کردن آزادی‌های اساسی‌شان می‌ایستد. مقامات ایران می‌توانند - و بایستی - مسیر دیگری را انتخاب کنند
الهام افکاری یکی از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شد. او طی مدت اخیر فعالیت‌ و اقدامات ‌فراوانی در سیاه‌نمایی علیه نظام، دعوت جوانان و دختران به اغتشاشات و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم انجام دا‌ده بود.
روزنامه اطلاعات خطاب به دولت: اقتصاد مردم که از بین رفته، لااقل اعتمادشان را بر باد ندهید
سرلشکر صفوی: کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، بین امنیت و رسانه‌هایشان یکی را انتخاب کنند به آنها می‌گویم شما کشورهای ضعیفی هستید و بدانید آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند همانطور که از شاه ایران حمایت نکردند.
طبق تصمیم دولت قطر الزام داشتن بلیت دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ برای ورود به این کشور در دوره برگزاری این مسابقات از دوم دسامبر (۱۱ آذر) لغو شده است.
وزیر جنگ اسرائیل: اسرائیل می تواند تاسیسات هسته ای ایران را هدف قرار دهد. همه گزینه ها برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای روی میز است. ما این توانایی را داریم که به برنامه هسته ای ایران آسیب جدی وارد کنیم و آن را مختل کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدیدترین تلاش براندازان برای مقابله با نظام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مجلس خطاب به عبدالحمید: اگر ادعای دفاع از حقوق زنان داری، چرا از حق دختر پیغمبر دفاع نمی‌کنی؟!
photo_2022-11-10_18-39-09.jpg
133.4K
این آخونده دم دستتونه. عمامه‌ش هم خوراک پرت کردنه. قهرمانای خارج‌نشین بچه باباشون هستن عمامه اینو بندازن ما هم حمایت کنیم؟
photo_2022-11-10_18-41-49.jpg
101.6K
در پی کشف حجاب کامل «ترانه علیدوستی» جمعی از بازیگران زن نظیر هانیه توسلی، گلاره عباسی، ستاره اسکندری، پریناز ایزدیار، سحر دولتشاهی، شبنم قلی خانی و... که می توانستند حداقل واکنشی نشان ندهند، از اقدام بی شرمانه ترانه علیدوستی استقبال کرده و به او آفرین گفتند. مسئولان ارشاد لیست این سلبریتی‌ها را به خاطر داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زن زندگی آزادی به روایت تروریست‌ها در گرماگرم درگیری داخلی در "عفرین"، تعدادی زن و دختر کرد اسیر شدند که شورشیان از آن‌ها به‌منظور بهره‌کشی جنسی نگهداری می‌کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بغل رایگان به روایت تروریست‌ها حاج قاسم و مدافعان حرم رفتند تا هیچ ناموسی به دستِ حرامی‌های تکفیری نیفتد! ببنید چگونه تروریست های تکفیری ناموس ایزدی ها را به یغما می‌بردند ؛آنها آرزوی رسیدن به ایران را داشتند
photo_2022-11-10_18-57-29.jpg
77.9K
خبرگزاری تسنیم از شناسایی شعار نویسان از طریق پهپاد خبر داد.