eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.5هزار عکس
28هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
پس از فرانسه و هلند، آلمان هم از معاهده عدم اشاعه سوخت فسیلی خارج شد. زمستان سرد است و غرب به دوران ذغال‌سنگ بازمی‌گردد.
دادگاه کیفری سعودی بیش از 100 حکم اعدام علیه شیعیان قطیف و الاحساء را به دلیل شرکت در تظاهرات صادر کرد
کیهان نوشت: در حالی که برنامه گسترده سرویس‌های جاسوسی غرب برای ایجاد ناآرامی و آشوب در ایران به شکست منتهی شده، مولوی عبدالحمید هر از چندگاه با اظهاراتی خلاف واقع، عملا بنزین بر آتش فتنه‌انگیزی دشمن می‌ریزد. بی‌تردید اسرائیل، آمریکا، انگلیس و رژیم سعودی در کنار تروریست‌های مزدوری مانند گروهک جیش الظلم، سیستان و بلوچستان را ناامن، پریشان و مصیبت‌زده می‌پسندند. در این میان چه چیزی عاید برخی عناصر محلی می‌شود که هیچ ابایی از متشنج و ناامن کردن این استان و همراه شدن با امثال جان بولتون ندارند؟! شما چه نسبتی با رژیم سعودی و طرح کشاندن ناامنی به داخل ایران دارید که روند تحریکات شما با شبکه سعودی اینترنشنال مو نمی‌زند؟!
photo_2022-11-11_23-57-24.jpg
80.7K
دیدار مسیح علینژاد با رییس جمهور فرانسه
مولوی عبدالحمید: ما دشمن نیستیم. ما خیرخواه همه هستیم. متاسفانه به حرف‌ها توجه نشده است که این مشکلات وجود دارد. حرف مردم را بشنوید. زندانیان سیاسی را آزاد کنید. حکم سنگین به آن‌ها ندهید. بخش بزرگی از مردم ایران اعتراض دارند. مردم به ناحق کشته شدند.
سردار قاآنی هیچ خبری ازش نیست و این اصلا خبر خوبی برای دشمن نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جدیدترین مواضع صادق زیباکلام : نظام جمهوری اسلامی از دوره‌ی محمدرضا شاه پهلوی یک درس گرفته است . محمدرضا پهلوی بزرگترین اشتباهش این بود که عقب نشینی کرد و امتیاز داد
photo_2022-11-12_00-07-00.jpg
121.6K
50 روزه به بازاریان میگویند اعتصاب کنید و مغازه داران را تهدید میکنند که نباید مغازه شان باز باشد ولی خودشان کشور به کشور کنسرت هایشان و تبلیغات مجازی شان پابرجاست و دلار پارو می کنند!
روزنامه الاخبار: آمریکا به لبنان ابلاغ کرده که اگر سوخت ایران را دریافت کند بیروت توسط غرب تحریم خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در بلوچستان چه اتفاقی افتاد؟ علیرضا کمیلی توضیح میدهد
چرا حکومت خدانور لجه‌‌ای معترض بلوچ را دستگیر کرد؟ + به اتهام ۱۶ فقره سرقت چرا حکومت به او حتی شناسنامه نداد و از حقوق اولیه سایر شهروندان محروم بود؟ + به دلیل اینکه تبعه افغانستان بود
30.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آنچه در دانشگاه تهران گذشت... دعوت به گفتگو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجرای روحانی ای که در مقابل اراذل ایستاد و نگذاشت عمامه اش بیفتد... از زبان خودش..‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماهنگ دختران افغانستانی برای دختران ایرانی «برای دختر همسایه....»
هزاران معترض لندنی خواستار پیوستن بریتانیا به اتحادیه اروپا شدن. در راهپیمایی ضد برگزیت، جمعیتی از سراسر بریتانیا پرچم‌های اتحادیه اروپا رو بالا بردن و بحران‌های بریتانیا رو خروج از اتحادیه دونستن. _ اگه بجای دخالت در اغتشاشات ایران به بحران اقتصادی‌شون برسن معضلاتشون کمتر میشه!
براندازه تو کلاب‌هاوس صحبت میکرد میگفت حالا من خودم اینجا دارم هرکار از دستم برمیاد انجام میدم که جمهوری اسلامی بره ولی اگر هم بره من خودم به ایران برنمیگردم چون میدونم در صورت سقوط جمهوری اسلامی اون کشور حداقل تا ۲۰ سال کشور نمیشه! بی‌شرفا پس فقط میخواید مردم ایرانو بدبخت کنید؟!
مشکل این است که اکثر دانشجویان دانشگاههای مطرح، به جای نخبه علمی،"بچه پولدارِ لوس"هستند! آنها قشر مرفه جامعه‌اند که عادت کردند محدودیت نداشته باشند، مخصوصا در تلذذ جنسی! از همین رو دغدغه‌شان لخت شدن و اختلاط است و مثل محیط خانه‌شان مقابل محدودیت و قانون با جیغ و فحش می‌ایستند...
برای حفظ امنیت ایران باید سر فتنه رو قطع کرد...
دختری که در شریف یا دانشگاه دیگه، رکیک‌ترین فحش‌ها رو میده، ربطی به حاکمیت و نظام آموزشی نداره. اصلاً موضوعش سیاسی نیست! مسئله بی‌حیائی است که دقیقا به خانواده مربوطه. اشتباه نکنیم! کانون حیاء خانواده و مستقیماً پدر و مادرند. کوتاهی‌مون در تربیت رو به مسائل سیاسی گره نزنیم.