eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.5هزار عکس
28هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
معاون مرکز تحقیقات ایدز اعلام کرده ۵۵ هزار نفر مبتلا به اچ‌آی‌وی در کشور داریم ایدز چه جوری به ایران وارد شد؟! از طریق خون‌های آلوده شرکت مریو فرانسه که در سال ۱۳۶۴ برای بیماران هموفیلی وارد و استفاده شد.
اداره‌ی سرشماری آمریکا، در سال ۲۰۲۰، خبر از رقم ۱۸.۵ میلیونی کودکان تک‌والد داد.
سید محمد خاتمی: کم‌ هزینه ترین و پرفایده ترین راهکار " خود اصلاحی" نظام است/ براندازی نه ممکن است نه مطلوب؛ ولی ادامه وضع کنونی هر لحظه زمینه های فروپاشی اجتماعی را پهن تر و بیشتر می‌کند.
photo_2022-11-17_22-42-03.jpg
42.3K
نتیجه نهایی انتخابات آمریکا مشخص شد سنا در دست دمکرات‌ها کنگره برای جمهوری‌خواهان
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا: ۶.۵ میلیون موتورسیکلت‌سوار فاقد گواهینامه رانندگی هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک طیفی هستند که در مورد هیچ چیز ریسک نمی‌کنند ...... «استاد رحیم پور ازغدی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرا امام علی (ع) ، قاتلان عثمان را محاکمه نکرد ؟ آیا از مدارا کردن نظام با بعضی ها ناراحت هستید ؟
برادر گرانقدر جناب آقای اژه‌ای! سلام علیکم چشم اسفندیار اینجاست. پایان مماشات، یعنی این محرکان جنایات را بابت اتهامی که به نظام می‌زنند، بازداشت کنید؛ در دادگاهی علنی بابت ادعایشان سند مطالبه کنید. سند ارائه نکردند، مجازات‌شان کنید تا مایه عبرت دیگران شوند. «سید یاسر جبرائیلی»
شنیده شده که چند روز پیش آمریکا از طریق عمان به جمهوري اسلامي پیام می دهد که اگر می خواهید اغتشاشات در ایران تمام شود، برجام را امضا و مذاکره در مورد موشک را آغاز کنید! اغتشاشگران، ماموریت دارند ایران را به آتش و خون بکشند تا زمستان غرب گرم شود!
یک إنشای انگلیسی
خبرگزاری لبنانی الاخبار‌ مقاله‌ای منتشر کرد که حاوی اسنادی بود حاکی از اینکه عربستان، بحرین،امارات و آمریکا اغتشاشات و شورش‌های ایران را مدیریت میکنند. این مقاله بیانیه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در سال ۲۰۱۷ را در مورد انتقال نبرد به قلمرو ایران برای "امن" نگه داشتن این پادشاهی یادآوری می کند، با توجه به اینکه این نقطه شروع تلاش استراتژیک برای تضعیف ایران از طریق ضربه زدن به جبهه داخلی آن بود. طبق اسناد، هدف گسترش هرج و مرج در سراسر جمهوری اسلامی بوده است. ایالات متحده، عربستان سعودی، امارات و بحرین این تلاش ها را رهبری می کنند. این اسناد همچنین نشان داد که شورای ملی رسانه در امارات در سال ۲۰۱۶ یک "استراتژی رسانه ای" را برای مقابله با هدف استراتژیک در هماهنگی با ایالات متحده پیشنهاد کرده بود. الاخبار همچنین گزارش داد که این طرح مبتنی بر تحریک افکار عمومی علیه سیاست‌های داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران است.
سالانه 26000 کودک مراکشی مورد آزار جنسی قرار می‌گیرند. خالد سمونی، سفیر حسن نیت صنعت گردشگری در سال 2007 گفت: «[گردشگری جنسی] در سایر کشورهای عربی نیز وجود دارد، اما در مراکش بسیار شدیدتر است.» مراکش با توجه به دسترسی آسان به اروپا، تعداد زیاد کودکان فقیر و تابو بودن این موضوع، مقصد مناسبی برای گردشگری جنسی و بهره‌کشی جنسی از کودکان است. علاوه بر این، ضعف ساختارهای قانونی و مجری قانون در اجرا و حمایت از حقوق کودکان، عنصر کلیدی دیگری در تداوم این نوع خشونت علیه کودکان است. تعداد کمی از مراکشی‌ها دیگر از این موضوع شگفت‌زده می‌شوند و به عنوان بخشی از شهرهایی مانند مراکش و کازابلانکا شده است. روزنامه عصابه، یک روزنامه عمومی، نشان می‌دهد که تنها در کازابلانکا حدود 5000 خانه مبله و ویلا توسط گردشگران جنسی اروپایی و خلیجی اجاره شده است.
ما برای انقلابمون غیرتی ‌شدیم، شما‌ برای ‌انقلابتون ‌بی‌غیرت!!! فرق ‌ما‌ اینه..
کسی به ایشون نگفته با این سن‌تون اصلا حجاب بهتون واجب نبوده ؟
شیوه آزاد کردن کشور ها به سبک آمریکا...
رحمانی معاون دادستان استان خراسان رضوی با حضور در میان مردم تجمع کننده در محل جنایت امشب اعلام کرد: عامل این جنایت در همین مکان در ملا عام اعدام خواهد شد
هلند از شهروندان خود خواست به ايران سفر نكنند! وزارت خارجه هلند همچنین به اتباع هلند كه در ايران هستند، توصيه كرد اين كشور را ترک كنند.
در آخر ما حرف های دشمنان مان را از یاد میبریم، اما سکوت دوستانمان را هرگز....
تازه‌ترين گزارش صندوق بین‌المللی پول ایران با ذخایر ارزی ۱۲۲ میلیارد دلاری نیز سومین کشور بزرگ دارنده ذخایر ارزی منطقه در این سال بوده است. میزان ذخایر ارزی برخی دیگر از کشورهای منطقه عبارت است از: الجزایر ۴۵.۴ میلیارد دلار، جمهوری آذربایجان ۷.۱ میلیارد دلار، بحرین ۴.۷ میلیارد دلار، عراق ۶۴.۲ میلیارد دلار، کویت ۴۴.۹ میلیارد دلار، قطر ۴۲.۲ میلیارد دلار، ارمنستان ۳.۲ میلیارد دلار، مصر ۳۹.۴ میلیارد دلار، اردن ۱۹ میلیارد دلار، پاکستان ۳۵.۶ میلیارد دلار و ازبکستان ۳۵.۱ میلیارد دلار. کل ذخایر ارزی کشورهای منطقه خاورمیانه، شمال آفریقا و آسیای مرکزی در سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۱۱۱۹ میلیارد دلار بوده که ایران با ذخایر ارزی ۱۲۲ میلیارد دلاری خود سهم ۱۱ درصدی از این رقم را داشته است.
شرکت بازاریابی نفت عراق با نام اختصاری «سومو» از قصد این کشور برای افزایش تولید نفت خود به ۷ میلیون بشکه تا سال ۲۰۲۷ خبر داد. به نوشته الجزیره؛ «علاء الیاسری» رئیس شرکت سومو گفت که هم‌اکنون توان تولید روزانه نفت عراق حدود ۵ میلیون بشکه است اما ماه گذشته به دلیل توافق اوپک پلاس مبنی بر کاهش تولید نفت، عراق تولید خود را به ۴.۶۵۱ میلیون بشکه در روز کاهش داد.
چرا اینا کلا ناف به پایین کار میکنن ؟ چرا مثلا نمیگن دانشگاه یا مرکز علمی میکنیم ؟ هر چی دیدیم یا آغوش رایگان ، بوسه رایگان یا برای توی کوچه رقصیدن یا کاباره و...
همزمان با اغتشاشات در ایران، مقام‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و آمریکا در روزهای گذشته در بیت‌المقدس دیدار کرده و درباره ایران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
وزیر بهداشت: هدف از اجرای طرح دارویار این است که وابستگی به ارز ترجیحی و رانت ناشی از آن به یک تولید پویا و غیروابسته به رانت ارز نیمایی برگردد و با اجرای طرح دارویار از فساد و رانت در حوزه دارو جلوگیری شده است.
نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک، ادعای سخنگوی ناوگان پنجم آمریکا در منطقه مبنی بر ارسال محموله هفتاد تنی سوخت موشک از سوی ایران به مقصد یمن را تکذیب کرد.