eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.8هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
تخم‌مرغ در انگلیس کمیاب شد! اخیرا شیوع آنفلوآنزای مرغی و مرگ میلیون‌ها مرغ بر اثر گرمای شدید در تابستان امسال باعث کمبود شدید تخم‌مرغ در انگلیس شده. تصاویر موجود نشان می‌دهد قفسه تخم‌مرغ در فروشگاه‌های سراسر انگلیس اغلب خالی‌ست و یا به صورت جیره‌بندی به فروش می‌رسد.
برانداز کودک کش می داند تنها عاملی که هنوز می تواند کوره حوادث را داغ نگه دارد و سلبریتی ها را نیز به میدان بکشاند کودک کشی است. هدفمندترین روش استمرار اغتشاش
مسیر فعلی با این حجم سازمان‌دهی تروریستی، جنگ بی امان رسانه ای و عدم ادراک جمعی، ایران را به سوریه شدن می رساند. پازل در حال تکمیل شدن است
وقایع اخیر کشور سه ضلع دارد: ۱. مساله امنیتی و درگیری فیزیکی خشونت بار ۲. جنگ رسانه ای و روانی وسیع ۳. جنگ ادارکی و شناختی (سردرگمی تحلیلی جامعه) اگر هر سه ضلع باهم تقویت نشوند قدرتمند بودن در یک ضلع، باعث حل مساله نخواهد شد. قدرت امنیتی و نظامی ایران به دو کمک حال دیگر نیاز دارد: رسانه قوی و تبیین با روش‌های روز.
بیش از ۵ شهر بزرگ رژیم‌صهیونیستی از جمله هازور، گدرا، یاونه، رحووت و ... در خاموشی‌های گسترده‌ای فرو رفته‌اند. نا بر گزارشهای منابع محلی و اعلام ساکنان این شهرها، قطعی برق گسترده و طولانی در این شهرها با پاسخ‌های قانع کننده ای از ناحیه اداره‌ی برق رژیم همراه نبوده است.
از صفحات توییتر و اینستای بازیکنای تیم ملی حمایت و در مقابل حمله زامبی‌های اغتشاشگر دفاع کنید. اینها الان سربازان و نمایندگان کشور ما مقابل دنیا هستند و شدیدا احتیاج به حمایت ما دارند: نام و نام خانوادگی twitter ID Instagram ID علیرضا بیرانوند @aliibeyranvand alirezabeyranvand.official سید حسین حسینی hosseini21 امیر عابدزاده abedz پیام نیازمند payamniazmand میلاد محمدی miladmohammadi.official ابولفضل جلالی abolfazljalali_offical شجاع خلیل زاده @shoha3kh shoja_khalilzadeh حسین کنعانی زادگان hossein_kanani6 مرتضی پوعلی گنجی @mpouraligangi mortezapouraliganji88 سید مجید حسینی seyedmajidhosseini5 صادق محرمی sadegh.moharami رامین رضائیان @rezaeianramin raminrezaeian روزبه چشمی roozbeh.cheshmi4 سعید عزت اللهی saeedezatolahi احمد نوراللهی @ahmadnoorollahi ahmadnoorollahi8 علی کریمی ali14karimi سامان قدوس saman.ghoddos علی قلی زاده ali_gholizadeh11 وحید امیری vahid.amiri.official مهدی ترابی @mahditorabi_9 mahditorabi.m علیرضا جهانخش @alirezajb7 alirezajb_official سردار آزمون @sazmoun sardar_azmoun کریم انصاریفرد kariiiiim10 مهدی طارمی @mehditaremi9 mehditaremiofficial9 احسان حاج صفی ehsanhajsafi28
آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه: بدخواهان اسلام و نظام که به عمامه روحانیت تعرض کرده‌اند بدانند که عمامه روحانیت کفن آنها خواهد بود.
عباس عبدی: وضع امروز روحانیت، محصول حضور بی‌اندازه در اموری است که ربطی به آنان نداشت.
وزیر خارجه آلمان: اتحادیه اروپا سپاه پاسداران را هدف تحریم‌های خود قرار خواهد داد. تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا «حلقه داخلی قدرت» را در سپاه پاسداران هدف قرار خواهد داد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی "سیدمحمودرضا آقامیری" را به عنوان "سرپرست دانشگاه شهید بهشتی" منصوب کرد. سیدمحمودرضا آقامیری، دانش‌آموخته رشته فیزیک هسته‌‌ای، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی هسته‌ای دانشگاه شهید بهشتی با مرتبه استادی است. وی پیش از این ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی بود
مادر کیان را رها کنید؛ شواری عالی فضای مجازی را دریابید! پیش از آنکه خود کیان قربانی تروریسم خیابانی شده باشد، مادر کیان قربانی تروریسم رسانه ای شده است این روایت رسانه دشمن از شهدای مردمی در رویدادهای اخیر است👇 هر کس کشته شود، کار نظام است. خب، مردم هم یا کسانی هستند که این روایت را پذیرش کرده اند و آماده انفجارند یا کسانی هستند که این روایت را نمی پذیرند و قربانی تروریسم شخصیتی رسانه دشمن خواهند شد. مانند برخی مادران که روایت متفاوتی ارائه می دهند ولی توسط رسانه دشمن، تهدید شده توسط نظام، جیره خوار نظام، ادّعا کننده مادری فلان شخص و ... معرفی می شوند. ما چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟ نظام در هر صورت مقصّر می شود. چه خانواده قربانی روایت دشمن را تکرار کند و چه روایتی متفاوت با آنها را بیان کند. مسئولیت اصلی این وضعیت با کیست؟ شورای عالی فضای مجازی، که با رها گذاشتن آن، زمینه ساز مسخ شخصیتی بسیاری از مردمان این سرزمین شده است.
در ۷ ماهه نخست امسال ۶ هزار و ۴۵۶ تن انواع پوشاک ایرانی به کشورهای مختلف و به ویژه به کشورهای همسایه صادر شده است. ارزش این صادرات بیش از ۳۶ میلیون دلار بوده است.
اخیرا مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفته است ثابت ماندن تعرفه خدمات شرکت مخابرات ایران موجب شده در سال مالی ۱۴۰۰ زیان مخابرات از ۲ هزار میلیارد تومان عبور کند. اما نگاهی به صورت مالی مخابرات نشان می‌دهد در سال مالی ۱۴۰۰ سود خالص گروه (سود تلفیقی) مخابرات ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد تومان بوده که نسبت به سود سال مالی ۱۳۹۹ حدود ۵۰۹ میلیارد تومان کم شده است. اما نگاهی به سود و زیان شرکت نیز نشان می‌دهد سود خالص مخابرات در سال مالی ۱۴۰۰ نزدیک به ۳۴ میلیارد تومان بوده که نسبت به سود ۱۷۲۸ میلیارد تومانی سال ۱۳۹۹ کاهش ۱۶۹۴ میلیارد تومانی داشته است. قابل ذکر است گرچه مدیرعامل شرکت مخابرات صرفا ثابت ماندن تعرفه خدمات این شرکت را عامل کاهش سود شرکت معرفی کرده؛ اما نگاهی به صورت مالی این گروه نشان می‌دهد هزینه‌های گروه نیز بسیار چشمگیر است. برای مثال؛ شرکت مخابرات در سال گذشته نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان بابت آگهی تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی هزینه کرده که بخش عمده تبلیغات تلویزیونی و محیطی شده است. مشخص نیست چرا باید مخابرات که در یک فضای نسبتا انحصاری فعالیت می‌کند، ۷۰۰ میلیارد تومان صرف تبلیغات کند! براین اساس اگر سایر هزینه‌های این شرکت نیز بررسی شود، شاید دلایل بیشتری برای زیان‌دهی بتوان ردیف کرد.
photo_2022-11-19_00-40-00.jpg
234.2K
۹۷/۷ درصد از صادرات ایران به ۳۸ کشور صادر می‌شود/سهم ۱۰۰ کشور انتهایی فقط ۲/۳ درصد یکی از ویژگی‌های تجارت خارجی ایران، تمرکز ویژه در برخی مقاصد صادراتی؛ و واردات از تعداد محدودی از کشورهاست. کارشناسان معتقدند تنوع‌بخشی به مقاصد صادراتی و وارداتی؛ کشور را در مقابل تحریم‌ها قدرتمندتر خواهد کرد. بررسی آمارهای گمرک ایران نشان می‌دهد در ۷ماهه نخست امسال ۲۸ میلیارد و ۴۰۶ میلیون دلار کالای صادراتی ایران به ۱۳۸ کشور صادر شده است که سهم ۳۸ کشور نخست حدود ۹۷/۷ درصد معادل ۲۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون دلار و سهم ۱۰۰ کشور انتهایی مقاصد صادراتی ایران فقط ۲/۳ درصد معادل ۶۵۷ میلیون دلار بوده است.
برخی رسانه ها نوشتند : ‏شنیده ها حاکی از آنست که رابط ایران از درون موساد خبر داده، ‎علی کریمی توسط موساد کشته شده است و قرار است صحنه سازی و خبر اتهام قتل او توسط جمهوری اسلامی ، قبل از بازی ایران با انگلستان، یا آمریکا در جام جهانی رسانه ای شود! با هدف تخریب روحیه بازیکنان و جلوگیری از ورود آنها به زمین بازی!
مهسا امینی قدیمی شد خون جدید میخواستن کیان پیرفلک شروع شد پدر جای خود را به مادر داد کرد به لر...
براساس آمارهای گمرک ایران، از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۹۹ سهم بخش کشاورزی از صادرات غیرنفتی کشور، از حدود ۲۴ درصد در سال ۱۳۸۰ و ۲۶ درصد در سال ۱۳۸۲ به ۱۴ درصد در سال ۱۳۹۶ و به ۱۸ درصد در سال ۱۳۹۹ رسیده است. افزایش خشکسالی در کشور و رشد صادرات بخش‌های معدن‌پایه و نفت‌پایه ازجمله دلایل عقب‌ماندگی صادرات بخش کشاورزی در مقابل سایر بخش‌هاست.
براساس اطلاعات صورت مالی بانک تجارت، مجموع دریافتی شامل حقوق و مزایا و پاداش ۱۵ نفر از اعضای هیات مدیره و معاونین مدیرعامل در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ حدود ۶ میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان بوده است. اگر این رقم را بین تعداد ۱۵ نفر تقسیم کنیم طی ۶ ماهه نخست میانگین رقم دریافتی ناخالص هر فرد ماهانه ۶۹ میلیون تومان خواهد بود.
مراسم یادبود شهدای حوادث اخیر سخنران : حجت الاسلام حامد کاشانی ‌شنبه 28 آبان‌ 1401 همزمان با نماز ظهر و عصر سردر دانشگاه علم و صنعت ایران
Kashani-14010824-Fetne01-Hkashani_Com.mp3
42.43M
جلسه اول سخنرانی حجت الاسلام حامد کاشانی در دانشگاه امام صادق (ع) با موضوع تجربه تاریخی در مواجهه با فتنه ها
‏دروغ‌های پدر ‎مهسا امینی راجع به بیمار نبودن دخترش و مادر ‎کیان پیرفلک در مورد عامل تیراندازی به پسرش، از یک منطق پیروی می‌کند: بچه‌ام که دیگر زنده نمی‌شود؛ حرفی بزنم که یک عمر راحت زندگی کنم.
رهبر معظم انقلاب ، امروز در دیدار با مردم اصفهان : مسئله‌ آب اصفهان مسئله‌ مهمی است. بنده هم دنبال این قضیّه بوده‌ام. دوستان متعدّدی نامه نوشتند، ما هم ارجاع کردیم،‌ دنبال‌گیری کردیم. اخیراً هم من دنبال‌گیری کردم. الحمدللّه مشغولند، یعنی کارهای خوبی دارد انجام میگیرد؛ پنج شش اقدام. حالا مثلاً ممکن است گفته بشود که بعضی از این‌ها بلندمدّت است، خب باشد، بالاخره دارد کار انجام می‌گیرد، دارد پیش می‌رود و ان‌شاءاللّه حل خواهد شد. به مسئولان دولتی که واقعاً‌ تلاش هم می‌کنند، سفارش می‌کنم در این زمینه هرچه ممکن است بیشتر تلاش کنند، هرچه ممکن است سریع‌تر کار کنند؛ یعنی واقعاً مردم اصفهان شایسته‌ این هستند که ما شب و روز نشناسیم.
رئیسی: افراد ناکارآمد را از سازمانها کنار بگذارید آبروی افراد بسیار مهم است اما آبروی نظام و سازمان اهمیت بیشتری دارد