eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.9هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
ضربه کاری اول به رابطه ایران-چین را حسن روحانی در سفر سال ۹۴ شی جین پینگ به تهران زد. سفری که قرار بود سه روزه و شروع روابط راهبردی دو طرف باشد، به دلیل برخورد بد با رئیس جمهور چین و شهوت دولت وقت به رابطه با غرب یک روزه شد و عملا چین دیگر حاضر به اعتماد به دولت روحانی نشد. در انتهای دولت قبل، پروژه ارتباط با چین از وزارت خارجه گرفته شد و به علی لاریجانی به عنوان نماینده حاکمیت جمهوری اسلامی (فردی که هم با دولت و هم با بقیه بخش‌های حاکمیت دارای ارتباط مناسب بود) داده شد که نتیجه این تغییر رویکرد در امضای سند همکاری ۲۵ ساله بین دو کشور منعکس شد، تفاهم‌نامه‌ای که برای تبدیل شدن به انتفاع از روی کاغذ نیاز به راهبری در سطح کلان داشت. اما ضربه دوم کاری به این ارتباط در دولت فعلی و با سپردن پرونده ارتباط با چین به محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور اتفاق افتاد. یعنی پرونده‌ای که برای پیشبرد نیاز به فهم استراتژیک و راهبردی از مسئله توسعه و پیش‌نیازهای آن داشت، به دست یکی از عمل‌زده‌ترین کاراکترهای دولت افتاد. فاجعه بعدی وقتی اتفاق افتاد که محمد مخبر هم پرونده را به علی آقامحمدی محول کرد که فاقد حداقل‌های لازم فکری و اجرایی برای پیش بردن چنین پرونده مهمی است اگر اراده‌ای برای  ترمیم رابطه با چین حداقل در میان‌مدت وجود داشته باشد، اولین پیش نیاز خلع ید محمد مخبر و علی آقامحمدی و سپردن پرونده به فردی دارای حداقل سطح کاراکتر و فهم مثل مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه و یا حتی فردی با نفوذ و ارتباطات مثل علی لاریجانی و البته دادن اختیارات مناسب به وی است. «میثم ظهوریان»
براساس نامه دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فن‌آوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهور، وزارت نفت موفق شده تجهیزات مهم و راهبردی صنعت نفت را برای اولین بار تولید کند به گفته کارشناسان و منابع رسمی نفتی این تجهیزات و فن‌آوری کلیدی بخش مهمی از تحریم‌های شرکت‌های غربی علیه صنعت نفت کشور بوده و تولید بومی و دانش‌بنیان آن نقش مهمی در افزایش تولیدات نفت و گاز دارد
مدیرعامل صنایع هوایی وزارت دفاع: هواپیمای سیمرغ را که اردیبهشت‌ماه با حضور وزیر دفاع رونمایی کردیم، امروز مراحل تاکسی را انجام داده و برای پرواز آماده می‌شود. در عرصه ساخت هواپیمای مسافربری سعی می‌کنیم حداقل تا ۳ سال آینده در این حوزه به توفیقات عملی مناسبی دست یابیم.
لطفا بعد از این که شعار دادید «هر یک نفر کشته‌‌شه، هزار نفر پشت‌شه»، این را هم یادتان باشد «هر یک نفر شهیدشه، قاتلش اعدام می‌شه.»
طبق آمارهای رسمی دولت آلمان در زمستان امسال تعداد افراد بی‌خانمان در این کشور با افزایش نسبی نسبت به سال گذشته حدود ۲۶۳ هزار نفر اعلام شده است.
مجید‌رضا رهنورد که طی اقدام تروریستی ۲۶ آبان ۲ نیروی حافظ امنیت، زینال‌زاده و رضازاده را به شهادت رساند و ۴ نفر دیگر را مجروح کرد، صبح امروز در مشهد و در ملأعام اعدام شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه شهادت دو بسیجی مشهدی توسط مجید رضا رهنورد
‏پلیس آمریکا اجازه ورود پرچم شیر و خورشید به محل برگزاری جام جهانی کشتی رو نمیده. آخوندا غول مرحله آخرو هم شکست دادن، آمریکا رو هم خریدن
چرا وقتی امثال فخری زاده ها و حججی ها شهید شدند، هم نامی با آنها افتخارت نبود؟
کتاب «از چیزی نمی‌ترسیدم» طی دو سال به چاپ صد و بیستم رسیده و تا کنون ۱۴۰ هزار نسخه از آن روانهٔ بازار شده است . این کتاب دست‌نوشت‌های شهید قاسم سلیمانی از کودکی تا ۲۲سالگی‌ است که در سال ۱۳۹۹ توسط انتشارات مکتب حاج قاسم در ۱۳۶ صفحه منتشر شد.
دولت روحانی حدود سه سال پیش، بنزین را هر لیتر ۲۷ سنت به طرف خارجی فروخت، پولش را گرفت و خرج هم کرد، حالا دولت رئیسی باید طبق قرارداد بنزین تولیدشده را تحویل طرف خارجی دهد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم باهاشون همراه نشدن، دارن به حیووناشون آموزش براندازی میدن
براندازان وقتی میخوان خبر اعدام مجیدرضا رهنورد رو بدن، صحنه قتل دو جوان مشهدی رو نشون نمیدن، فیلم ورزش کردنش رو نشون میدن. نمیگن قاتل بوده، میگن معترض بوده.
تحریم وزارت خارجه ایران علیه ۹ نهاد و ۲۳ شخص در اتحادیه اروپا و بریتانیا وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذیربط، در چارچوب قواعد مرتبط و ساز و کارهای تحریمی مربوطه و به عنوان عمل متقابل، نهادها و اشخاص در حوزه اتحادیه اروپا و بریتانیا زیر را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی، ترویج و تحریک به تروریسم و خشونت و نفرت پراکنی که موجب اغتشـاش، خشونت، اقدامـات تروریستی و نقض حقوق بشر علیـه ملت ایران گـردیده که رادیو زمانه، رادیو فردا، نشریه شارلی ابدو، پایگاه نظامی منویث هیل، تاسیسات پشتیبانی نیروی دریایی بریتانیا و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد شامل نهادهای تحریمی ایران شده‌اند. برخی اشخاص هم شامل؛ میشائل تراوتِرمَن، فرمانده رابط نیروی هوایی ارتش آلمان، سرهنگ هولگِر کونکِل، فرمانده نیروهای آلمانی در عراق، برنارد کوشنر، سیاستمدار فرانسوی، رابرت جنریک، وزیر مشاور در امور مهاجرت انگلیس، ارتشبد هوایی مارتین الیوت سامپسون، مشاور وزیر دفاع انگلیس در خاورمیانه و شمال آفریقا و ... جزء افرادی هستند که در لیست تحریم‌های ایران قرار دارند.
شبکه من وتو ،مفسر قرآن شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رسانه‌های ضد انقلاب اخیرا مدعی شدند، «امیر محمد جعفری» یکی از متهمان پرونده شهادت «سیدروح‌الله عجمیان» ، شکنجه شده و به او برق وصل کرده‌اند و انگشتان امیر محمد جعفری در ملاقات آخرش باندپیچی و ناخن‌هایش خرد شده است. صحبتهای او را ببینید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دختر نخبه ایرانی نیلوفرشادمهری ، دکترای طراحی صنعتی در فرانسه، که نشان داد حجاب محدودیت نیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران و چین یعنی استعمار ولی عربستان و چین یعنی پیشرفت؛ این موضع رسانه های فارسی زبان بیگانه در برابر تفاهم نامه ایران و چین و به فاصله یک سال تفاهمنامه بین عربستان و چین است
رئیس قوه قضاییه: اگر تحت شرایط مختلف و فضاسازی دیگران بدون رعایت قانون عمل کنیم حجت نداریم. یک روز از ما شدت عمل می‌خواهند و یک روز هم می‌گویند عمل شما انسانی نیست و ضد حقوق بشر عمل می‌کنید. یک روز می‌گویند چرا از شروع اغتشاشات دیر عمل کردید و سرعت عمل نداشتید و یک روز هم می‌گویند چنین حکمی در قرآن نیست. در همه احوال باید دقت و سرعت و لحاظ قانون را مد نظر داشته باشیم.
در طب اسلامی و سنتی 60نوع سردرد داریم. 14نوع آن میگرنی است اگر سردرد از نیم کره راست شروع شود با مشارکت کبد بوده است "عرق کاسنی، برگ تیول خارجی ، عرق شاطره ، مفید است" اگر سردرد از نیم کره چپ شروع شود با مشارکت طحال بوده است "غلبه سوداست، سردی و خشکی، بستن سر با پارچه نخی و الیاف طبیعی پشم شتر و گوسفند مفید است" اگر سردرد در ناحیه پیشانی باشد و سینوزیت نباشد غلبه خلط صفرا "گرمی و خشکی" است: کاسنی ،شاطره ، عناب مفید است اگر سردرد در ناحیه شقیقه باشد غلبه خلط دم "گرمی وتری" است : خوردن ترشیجات مثل آبلیمو و سرکه حتی بو کردن آنها مفید است ، عطر گل بنفشه نیز مفید است اگر سردرد از پشت سر شروع شود غلبه بلغم "سردی و تری" است ، کندر خوراکی مفید است.
ایران منابع گازی فراوانی دارد ولی در دوره‌ای تصمیم گرفته شد به جای خام فروشی، این گاز فرآوری شود تا به درآمد بالاتری دست پیدا کنیم. اما امروز آنچه اتفاق می‌افتد این است که گاز را با نرخ پایین به پتروشیمی‌ها می‌دهند تا محصولاتی تولید کنند که ارزآوری آنها، کمتر از صادرات گاز است!
خیلییی بی‌گناه بود فقط دو نفر رو کشته بود
رئیس سازمان بازرسی کل کشور: سازمان بازرسی پس از دستور دیروز رئیس دستگاه قضا ناظر بر برداشتن مُهر محرمانه از روی نامه‌ها، اصل را بر عادی بودن نامه‌ها قرار داد. تاکنون حدود ۹۵ درصد نامه‌های سازمان بازرسی مُهر محرمانه داشتند و سامانه به صورت پیش‎‌فرض اصل را بر محرمانه بودن نامه‌ها قرار داده بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چاپلوسی و مدح بن‌سلمان «علیرضا نوری‌زاده» در گفتگو با شبکه سعودی "الحدث": "عربستان سعودی و «محمد بن‌سلمان» ولیعهد آن، سیاست خود را به هیچ کشوری با زور تحمیل نمی‌کند، بلکه با برادری و کمک!!"
امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش: امسال از دستاورد دستگاه های الکترونیک، سامانه‌های جنگالی و ضدموشک رونمایی خواهیم داشت. در بحث تحرک و بالگردی نیز به دستاورد‌های بسیار خوبی رسیدیم که در قالب یک برنامه جامع و خوب رونمایی خواهیم داشت. نیروی زمینی ارتش با بیش از ۱۰۲ شرکت دانش بنیان ارتباط علمی مستمر داشته و این شرکت‌ها کمک خوبی برای تجهیزات بین تجهیزاتی ما دارند.