eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.8هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام پناهیان : فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
photo_2023-01-16_00-17-51.jpg
167.6K
علی فیروزجایی نماینده مجلس و برادرش از ابتدای شروع دوره یازدهم مجلس، شبکه‌ای از انتصابات منسوبین را در شرکت ساپیا رقم زده‌اند، که بخشی از آن را در تصویر می‌بینید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارتباط حجاب با حریم خصوصی و حریم اجتماعی «دکتر علی غلامی»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف‌های جدید «کیمیا» مدل اینستاگرامی درباره حال و هوای این روزهای ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در حاشیه تجمع اعتراضی اخیر در مقابل سفارت فرانسه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر هاشمی در مورد اعدام: باید این پاهای فاسد رو برید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضرت زهرا سلام‌الله علیها رو چجوری به بچه هامون معرفی کنیم؟
پله که سه بار ازدواج کرده بود، اعتراف می کند که روابط بسیار زیادی داشته که حتی نمی دانسته چند فرزند دارد. پله که در مستند نتفلیکس درباره زندگی و پیروزی خود در جام جهانی ۱۹۷۰ صحبت کرده است، اعتراف می کند که به همسرش خیانت کرده است. این فوتبالیست برزیلی که سه بار ازدواج کرده بود، اعتراف می کند که روابط بسیار زیادی داشته که حتی نمی دانسته چند فرزند دارد. این فوتبالیست مشهور جهان در دوران اوج شهرت ورزشی خود با تعدادی از هواداران زن خود رابطه داشته است. پله در پاسخ به این سوال که آیا وفادار ماندن سخت است یا خیر، پاسخ می دهد: "من چند رابطه داشته ام که برخی از آنها منجر به بچه ها شده است. اما بعداً در مورد آنها خبردار شدم." او می افزاید: "همسر اولم همه چیز را می دانست. من هرگز به کسی دروغ نگفتم."
یکی از ابتکارات بزرگ آیت الله مصباح یزدی، کنار زدن منطقی تثلیثی ارسطو و ارائه منطق توحیدی بود. به همین دلیل رهبری در بیانیه فوت آقای مصباح، ایشون رو «سالک معرفت توحیدی» معرفی کردن.
۱۷۷ کشور در دنیا سیستم آب شیرین کن دارن و هر روز هم اضافه میکنن، حالا ایران که میخواد بسازه نیک آهنگ کوثر از انگلیس، کاوه مدنی از انگلیس، سیاوش اردلان از انگلیس و حسین دهباشی آموزش دیده انگلیس همه نگران محیط زیست شدن. ماجرا قشنگ کمدی شده
‏یک خانوم پرستار تو آمریکا از جعل کارت واکسن کرونا ۲۳۰ هزار دلار به جیب زده، انگیزه وی از این کار پرداخت اجاره خونه منزل بوده! خداروشکر تو آمریکا نه فساد هست نه مشکلات معیشتی
لیدر اعتراضات تلاویو کسی نیست جز وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیست! انگار اسرائیل بجای ایران داره براندازی میشه...
روزنامه کیهان: وزارت اطلاعات، علیرضا اکبری را بدون آنکه دولت انگلیس متوجه شود بازداشت کرده بود و چند ماه از طریق او به سرویس اطلاعاتی انگلیس اخبار جعلی می‌داد و انگلیس به تصور آنکه این اطلاعات را از جاسوس خود دریافت کرده است دست به اقدامات فاجعه‌باری زده و علاوه‌ بر خسارات زیادی که متحمل شده، برخی از سرنخ‌های داخلی و خارجی آن نیز لو رفته است
انگلستان با اقدام هیستریک فراخواندن سفیر خود از ایران در اعتراض به اعدام علیرضا اکبری، در واقع ارتباط اطلاعاتی خود با او را علنا تایید کرده است. وقتی نقطه فشار درست به دشمن را یافته اید کار درست فشار بیشتر است.
‏تا همین ۵٠٠ سال قبل، مردان انگلستان و اسکاتلند به زنان پر حرف پوزه بند میزدند که به اسم «افسار زنان غرغرو» شناخته می‌شد همین‌ها اسلامی که ۱۴٠٠ پیش به زن ارزش و مقام داد رو ضد زن معرفی میکنند!
ژنرال وسلی کلارک رئیس سابق ستاد ارتش امریکا و فرمانده سابق ناتو در سال ۲۰۰۷ با صراحت اعلام کرد: حادثه ۱۱ سپتامبر بهانه‌ای برای ویران کردن لبنان، عراق ، سوریه، لیبی، سومالی، سودان و ایران بود. تمام ۷ کشور به غیر ایران با جنگ نابود شدند. ولی به دلیل قدرت نظامی ایران، استراتژی به نابودی نرم تغییر کرد.‏ تحریم ها دو هدف دارند. یا ایران دچار آشوب می شود که پروژه سوریه جنگ داخلی اجرا می شود یا ایران تسلیم مذاکره می شود که پروژه عراق و لیبی خلع سلاح و حمله نظامی اجرا می‌شود. ایران راهی جز پیروزی در جنگ اقتصادی ندارد یا پیروز می شود و ابرقدرت می شود یا شکست می خورد و نابود می شود.
یکی از اقدامات موثر دولت رئیسی افزایش درآمد های مالیاتی و کاهش وابستگی به درآمد های نفتی است؛ دولت تصمیم دارد سال آینده این درآمد را ۵۰ درصد افزایش دهد. افزایش درآمد مالیاتی به معنی گرفتن مالیات بیشتر از مالیات دهندگان نیست، بلکه جلوگیری از فرار مالیاتی و شناسایی مودیان جدید است.
بر اساس آخرین داده‌های اطلاعاتی برترین پاسپورت جهان در سال ۲۰۲۳ متعلق به کشور ژاپن و ضعیف‌ترین آن نیز متعلق به کشور افغانستان است. در این میان جایگاه ایران در فهرست برترین گذرنامه‌های جهان با امکان دسترسی بدون ویزا به ۴۳ مقصد در جایگاه ۹۹ قرار گرفته است؛ این در حالی است که سال گذشته گذرنامه ایران در جایگاه ۱۰۲ این فهرست قرار داشت.
در تهران 47.9 درصد هزینه خانواده ها صرف مسکن می شود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به مناسبت روز مادر شما میتونین این کیسه رو 9ماه حمل کنین؟؟
‏تلاش یک کارمند اداره آب و فاضلاب شهرستان فهرجِ استان کرمان در سرمای شدید هوا برای رفع ترکیدگی لوله آب.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به خاطر تورم و شرایط بد اقتصادی مردم زدن تو کار دزدی!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علیرضا اکبری اعترافات او و توضیحاتش در خصوص نوع رفتار سرویس اطلاعاتی انگلیس
تفسیر زیبای زن زندگی آزادی توسط محمدرضا پهلوی درمصاحبه با اوریانا فالاچی: زن در زندگی مرد، اهمیت ندارد مگر وقتی که زیبا وجذاب باشد شما زنان حتی یک سرآشپز بزرگ نداشتید، هیچ چیز بزرگی نداشتید، هیچ چیز! شما زنان وقتی به قدرت میرسید بی‌رحم و سنگدل هستید، شما مکار هستید؛ شما زنان، خبیث و شیطانی هستید، همه شما