eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
27.8هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف صدام حسین؛ تشویق به تجاوز نظامی به ایران دسیسه‌ای (از سمت غرب) برای درگیر کردن نیرو و توانایی‌های عراق و ایران بود ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کانادا ، خبرخوانی در شبکه‌های اجتماعی را فیلتر کرده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از بی‌بی‌سی تا اینترنشنال؛ ویژه برنامه‌ رسانه‌های ضد ایرانی درباره اهمیت عضویت ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای در بریکس و مقابله با هژمونی آمریکا ▪️بی‌بی‌سی:بریکس می‌خواهد نفوذ کشورهای غربی را کمرنگ کند؛ ایران یک قدرت منطقه‌ای است و می‌خواهد با نظمِ در حال ظهورِ عرصه بین‌المللی همراه باشد! ▪️اینترنشنال:ایران می‌خواهد با هژمونی آمریکا مقابله کند و همراه با توسعه متوازن جنوب و دلار زدایی حرکت کند!
اینکه براندازا بعد از ۴۰ سال، شعارنویسی‌ هاشون از پشت درب توالت اومد روی برچسب‌ها، اگه اسمش پیشرفت نیست پس چیه؟
دیپلمات بمب گذار دیگه چه صیغه ایه؟!
لحظاتی پیش کاوشگر Chandrayaan-۳ ساخت کشور هند با موفقیت بر روی کره ماه فرود آمد. این نخستین بار در تاریخ است که یک کاوشگر هندی کره ماه را لمس می‌کند. این مأموریتِ مهم کشور هند ۶ هفته پیش در مقابل هزاران تماشاگر آغاز شد و رسیدن به ماه بسیار طولانی‌تر از مأموریت‌های آپولو در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ بود که در عرض چند روز انجام شد. تاکنون فقط سه کشور ایالات متحده، چین و اتحاد جماهیر شوروی موفق به فرود روی ماه شده‌اند اما هیچ یک به بخش جنوبی ماه نرسیده‌اند.
امروز خبر خداحافظی آقای جاوادنی از صداوسیما البته به طور موقت خیلی سروصدا کرده و ایشان هم فرمودند به خاطر این که در این مقطع زمانی مردم درگیر مشکلات اقتصادی هستند ترجیح دادند فعلا با سازمان قطع همکاری کنند. اما فقط سه تا سوال از ایشان داریم. 1️⃣ آیا از سایر شغل های دیگر خودتان مثلا همین حضور در کمیته انضباطی فوتبال هم به خاطر مردم استعفاء دادید؟ یا تو این چند سال که همزمان در چند ارگان دولتی و غیردولتی مشغول کار بودید وضع معیشت مردم مشکل نداشت؟ 2️⃣ در برنامه گزارش ورزشی با حضور شما تبلیغ یک شرکت بورسی می‌شد با نام شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد. این اسپانسر را خود شما برای برنامه گزراش ورزشی هماهنگ کرده بودید که دوستان خود شما بودند! و طبق عرف صداوسیما هرکس جذب اسپانسر انجام دهد 5 تا 10% مبلغ اسپانسرینگ را به عنوان معرف صاحب می شود! آن هم شرکتی که ورودیه جذب سرمایه آن یک میلیارد تومن بود. بیننده برنامه گزارش ورزشی جوانان و عشاق فوتبالی بودند که در معیشت روزانه خودشان مانده بودند، آنجا معیشت مردم ایراد نداشت!؟ 3️⃣ آقای جاودانی امیدواریم اینکه از گوشه و کنار سازمان صدواسیما خبر می رسد این مورد خداحافظی شما مربوط به مخالفت سازمان با تهیه کنندگی شما در برنامه بوده، درست نباشد و حتما به خاطر دغدغه مردم و معیشت مردم کناره گیری کرده باشید!
برای چهارمین‌بار در جهان، جراحی موفقیت‌آمیز پیوند سر در ایران انجام شد در عمل بی‌سابقه‌ای در ایران و کم‌سابقه در جهان، ۲۵ مرداد امسال بیمار ۲۸ ساله با قطع کامل عروق گردن و نای تحت عمل جراحی قرار گرفت ... این جراحی در دنیا فقط ۳ بار به صورت موفقیت‌آمیز انجام شده که بیمار پس از به هوش آمدن تکلم نداشته اما در ایران که برای اولین‌بار این عمل انجام شده، بیمار پس از به هوش آمدن، شُکر خدا در سلامت کامل و همراه با تکلم است.
مرحله بعدی حجاب استایل ها اعتبار بخشیدن به بی حجابی تو افکار عمومی است
زن هرزگی آزادی تازه افتخار هم میکنه به کثافت کاری هاش
بیلبوردی که در فرودگاه استانبول ترکیه نصب شده و خوارزمی در آن گچ را به مریم میرزاخانی میدهد اردوغان میخواهد القا کند خوارزمی هم ترک بوده و ما ریاضی را به ایرانیها و بعد به همه دنیا یاد دادیم! دربرابر این همه تلاش برای تبدیل ایران فرهنگی به زائده دنیای قلابی ترک چه می کنیم؟
مسئول امور پلتفرم‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در لیگ بازی‌های کنسولی و موبایلی کشور ثبت نام کرده‌اند. تعداد گیمرهای کشور حدود ۳۴ میلیون نفر است. این افراد به‌طور میانگین روزانه ۹۵ دقیقه بازی می‌کنند. زن‌ها ۶۴ دقیقه و مردها ۱۱۵ دقیقه به‌طور میانگین در روز بازی می‌کنند.
اجرای سند ۲۰۳۰ بر روی وسایل کودکان پدران و مادران گرامی. با توجه به نزدیکی مدارس، در خرید لوازم التحریر دقت فرمایید.
جلسۀ دادگاه بررسی شکایت آمنه سادات ذبیح‌پور از سپیده قلیان دیروز برگزار شد که حاشیه هایی را به‌دنبال داشت. موضوع شکایت ادعای خلاف واقع قلیان درباره بازجویی از او توسط خبرنگار صداوسیما بود که در چند جلسه قبل با حضور وکیل ذبیح‌پور برگزار شده بود اما متهم براساس حق قانونی‌اش اصرار به مواجهه حضوری می‌کند که در نهایت این جلسه با حضور ذبیح‌پور برگزار شد. یک فرد مطلع گفت خانم قلیان که به‌نظر می‌رسد مشکلات روان‌پریشانه دارد در روز مواجهه با خانم ذبیح‌پور بعد از خارج‌شدن از زندان روسری خود را برمی‌دارد و اعلام می‌کند روسری سر نمی‌کند و ۲ بار در راه تظاهر به خودکشی می‌کند. او یک‌بار با فروبردن روسری در گلوی خود و یک‌بار هم در راهروی دادگاه با شکستن لیوان تظاهر به رگ‌زنی می‌کند. قلیان پس از پایان دادگاه با اهانت به شاکی به‌سمت او آب دهان پرتاب می‌کند که این اهانت در حضور قاضی و سایر شاهدان ثبت می‌شود. برخی معتقدند حرکات غیرطبیعی سپیده قلیان با هدف تبرئه خود بر مبنای اختلالات روانی صورت می‌گیرد که ظاهرا به او دیکته شده است.
از براندازی رسیدن به تف کردن لابد دو روز دیگه هم میخواید واسه تف کردن از پنتاگون بودجه بگیرید
معاون قضایی قوه قضائیه: کسانی‌که در جریان اغتشاشات سال گذشته، مشمول عفو رهبری قرار گرفتند، اگر مجدداً فریب خورده و اقدامات خود را تکرار کنند با قاطعیت بیشتری با آنان برخورد می‌شود؛ بدین معنا که مجازات آنان مضاعف، و ارفاق و تخفیفی نسبت به ایشان اعمال نخواهد شد؛ بنابراین به این اشخاص و خانواده‌های آنان توصیه می‌شود مراقب شیطنت‌های دشمن باشند زیرا بدخواهان این کشور دلسوز آنان نیستند. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، همه این تحرکات را تحت نظر دارند و در صورت مشاهده عده‌ای قلیل که بخواهند به‌هر بهانه‌ای، در روزهای آتی ساختارشکنی کرده و به خیابان‌ها بریزند و مشکلاتی را برای کشور و مردم فهیم ایجاد کنند، آنان را شناسایی کرده و تحویل دستگاه قضایی خواهند داد.
‏در واقع، دولت رئیسی برای عضویت در ‎بریکس و ‎شانگهای کار خاصی نکرد جز این‌که پای اون جاسوس‌ها و نفوذی هایی که مدام به عنوان کارگزار دولتی به کشورهای دیگه علامت می‌دادند که به ایران سخت بگیرید تا به زانو درآید، را از حضور در جلسات تصميم گيری و تصمیم سازی قطع کرد.
عضویت ایران در بریکس را باید در ادامه تحولات پرسرعت نظم جهانی دید. آنچه بسیار مهم است اینکه اگر روزگاری در پایتخت این کشور، بدون اجازه تهران، جلسات معماری نظم جهان برگزار می‌شد، امروز ایران اسلامی در حلقه اول معماری نظم جدید است. تبریک به تک تک اعضای خانواده بزرگ ایران...
سود مانتوهای جلو باز و پوشش های زننده وارداتی، لوازم آرایشی و غیره رو کی می بره؟!
‌  ‏این همه کشور تو دنیا هست ولی رئیس جمهور آمریکا برای اینکه رفتنی نشه می خواهد با جمهوری اسلامی سازش کنه، اونوقت یه مشت مشنگ برانداز فکر می کنن جمهوری اسلامی رفتنیه!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرخه پروارسازی سلبریتی‌های هنجارشکن در جمهوری اسلامی ➖چرا هرکس به زندان می‌رود، جسورتر می‌شود؟ ➖آیا پای شبکه نفوذ در میان است؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه اعلام عضویت دائم ایران و چند کشور دیگر در بریکس توسط رئیس جمهور آفریقای جنوبی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای اعترافات اجباری صادق زیباکلام در زندان شاه چه بود؟ صادق زیباکلام درباره فیلمی که اخیرا از دوران جوانی‌اش منتشر شده توضیح داده که آن بخشی از سناریوی آزادی وی بوده تا به این شکل آزاد شود و می‌گوید دفاعی از آن ندارد . اما بخش مهم‌تر توضیحات زیباکلام آنجایی است که وی می‌گوید چرا حالا که اینکار را [پخش اعتراف در ازای آزادی] اپوزسيون فکل کراواتی انجام داده، عده‌ای از آن خوشحال‌اند؟
مهناز افشار بعد از تبلیغ ساک ، وارد عرصه مدلینگ شد تا بیشتر بفهمیم سلبریتی‌های مهاجر هیچی نشدن!
آمار جدید نشان می‌دهد، شاخص ضریب جینی که نشان‌دهنده عدالت و برابری در توزیع درآمد و ثروت است، از عدد ۰.۴۰۹۳ در سال ۹۷ به کپ۰.۳۸۷۷ در سال ۱۴۰۱ کاهش یافته است که نشان از عادلانه‌تر شدن توزیع ثروت و درآمد در ایران طی سالهای اخیر است.