eitaa logo
منور
1.6هزار دنبال‌کننده
28.2هزار عکس
28.8هزار ویدیو
1.2هزار فایل
.
مشاهده در ایتا
دانلود
رئیس جمهور: تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از مدیران دولتی جابه‌جا شده‌اند. گشت ارشاد مدیران فعال شده و در دستگاه‌ها و اداره‌ها حضور دارند.
رییس جمهور در دهمین گفت و‌گوی تلویزیونی با مردم: مساله حجاب و عفاف هم وظیفه شرعی و هم وظیفه قانونی است و قانون در این زمینه صراحت دارد. ممکن است افرادی باشند که نسبت به جهات شرعی آن تقید را نداشته باشند اما در کشور قانون حاکم است و‌همه باید به آن پایبند باشند و قانون مداری اصلی است که مورد توجه همگان قرار دارد. معتقدیم دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه ماست و‌مردم اجازه نخواهند داد دشمن به این هدف خود دست یابد. پایبندی زنان و دختران نسبت به عفاف و حجاب ریشه در اعتقادات و باورهای آنان دارد. افرادی با یک برنامه ریزی به دنبال هنجار شکنی هستند ضوابط قانونی در این زمینه روشن است.امروز با فضایی که در جامعه وجود دارد توجه به حیا و عفاف بیش از پیش مورد توجه است.دولت وظیفه قانونی خود را در این زمینه باید انجام دهد.
رئیس‌جمهور در گفتگوی زنده تلویزیونی: نخستین دلیل ایجاد تورم، «کسری بودجه» است لذا دولت تلاش کرد کسری بودجه نداشته‌باشد. در شش‌ماهه دوم سال ۱۴۰۰ سعی کردیم ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه را نه با استقراض از بانک ملی یا چاپ پول، بلکه با تولید و ایجاد درآمد پشت سر بگذاریم که این هدف، محقق شد. در سال ۱۴۰۱، هم منابع و هم مصارف دولت هم‌خوانی داشت، در سال ۱۴۰۲ هم این اتفاق افتاد؛ از مجلس خواستیم که در لوایح بودجه سنواتی، هزینه‌های دولت را افزایش ندهند، چون این افزایش موجب کسری بودجه و سپس تورم می‌شود.
مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی: رشد تولید بخش مسکن در ابتدای دولت منفی ۱۳.۵ بود که در نه ماه اول سال ۱۴۰۲ به مثبت ۴.۸ رسیده
وزیر نفت: ۵۰ پروژه جدید در نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی به ارزش ۴۷.۵ میلیار دلار در دولت سیزدهم آغاز شده است.
علت اعتصاب صنف طلا فروشان در بیانیه خودشان
بشار اسد با اتفاق آرا به عنوان دبیرکل حزب بعث سوریه انتخاب شد
هند از پهپاد (مافوق صوت) جدید خود رونمایی کرد
پرفروش ترین برند خودروهای لوکس در ترکیه در سال 2024 مرسدس بنز با 8322 دستگاه بود
مدیرکل دفتر مطالعه، پایش و توسعه بازار سازمان تعاون روستایی ایران: ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی در سال ۱۴۰۲ بودند که هند با خرید ۹۰ هزار و ۲۳۷ تن، به ارزش ۸۴ میلیون و ۷۹۴ هزار دلار، مقصد نخست انواع خرمای ایرانی بود. مضافتی بیشترین میزان خرید را در مقایسه با انواع دیگر داشته است. در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۳۸۹ هزار و ۴۹۵ تن انواع خرما به ارزش ۳۴۵ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۱۲۲ دلار از کشورمان صادر شده که نسبت به سال قبل چهار درصد در وزن و ۶.۷ درصد در ارزش با افزایش همراه بوده است
قرارداد عراق با شرکت قطری «اوربان» برای ایجاد ایستگاه برق بخار در بیجی با ظرفیت 2100 مگاوات
بعد از مطالبه شیعیان در عراق برای تعطیلی روز غدیر، عبدالقادر النايل از تحلیلگران اهل سنت عراق خواستار تصویب تعطیلی «روز سقیفه» شد تا به طور مساوی مراعات حال اهل سنت هم بشود.!
وزارت کشاورزی عراق از همکاری با یک شرکت انگلیسی برای واردات 100 هزار نهال نخل کاشته شده به روش بافت گیاهی خبر داد.
رسانه کویتی ادعا کرد : ایران در دل کوه‌های یمن کارخانه اسلحه سازی می‌سازد
ابراهیم رئیسی 9 خرداد به عراق سفر می کند
محمد بن سلمان از یک سوءقصد جان سالم به در برد. درپی اجرای عملیات ترور در ریاض، تعدادی از گارد سلطنتی کشته و زخمی شدند.
نچیروان بارزانی در اولین کنفرانس خبری بعد از سفر ایران به صورت قاطع بر لزوم خلع سلاح و برچیدن مقر گروهک های تجزیه طلب تاکید کرد. بارزانی هشدار داد گروه هایی که از قانون سرپیچی کنند و بخواهند روابط اقلیم و همسایگان را مختل کنند جایی در اقلیم نخواهند داشت و باید خاک عراق را ترک کنند یا تن به قوانین اقلیم و دولت عراق و درخواست های سازمان ملل بدهند.
مقام منسوب به صحابی پیامبر ، دحیه کلبی ، مزه ، دمشق
بشار اسد : تا زمانی که وضعیت تغییر نکرده باشد و حقوقی برای فلسطینی ها یا سوری ها در نظر گرفته نشود، هیچ چیزی موضع ما (در برابر اسرائیل) را تغییر نخواهد داد و موضع ما در قبال مقاومت تغییر نخواهد کرد، بلکه به شدت تثبیت خواهد شد.
سلسله جلسات بررسی اقتصادی رژیم صهیونیستی 🔻شناسایی راهکار های ممکن برای ضربه ▫️ منابع درآمد ▫️هم پیمانان مهم تجاری ▫️کالاهای مرتبط با اسرائیل در کشورها « حضور در این برنامه را به عموم کنشگران عرصه بین‌الملل توصیه می‌کنیم» ارائه دهنده: آقای مسعود براتی کارشناس روابط بین الملل و تحریم شنبه ساعت ۱۲:۴۵ تهران، خیابان کارگر شمالی، دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران، طبقه همکف دفتر سمعی بصری بسیج لطفاً برای حضور در برنامه به آیدی @ut_econ_tehran پیام دهید.
بر اساس اطلاعات مرکز آمار، نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ به کمترین رقم پس از انقلاب رسید.
رژیم صهیونیستی دانشگاه‌های غزه رو تخریب و تعطیل کرد اما از پسِ اراده و امید این مردم بر نیومد! تو چادر از پایان‌نامه ارشدش دفاع کرد...
برنامه ماجرا ماجرای پیشوای هشتم ویژه‌برنامه دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا علیه‌السلام ۲۲ اردیبهشت تا ۱ خرداد ساعت ۲۰:۳۰ شبکه ۴ سیما 🔹 موضوعات و کارشناسان: ۱. وضعیت شناسی دوره هارون، امین و مأمون عباسی/ دکتر سید ابوالفضل رضوی ۲. بنی عباس، اهل بیت(ع) و تشیع/ حجت الاسلام حمیدرضا مطهری ۳. اندیشه سیاسی امام رضا(ع)/ حجت‌الاسلام دکتر روح‌الله توحیدی‌نیا ۴. مسئله ولایت عهدی، بررسی و تحلیل/ حجت‌الاسلام مرتضی بهرامی خشنودی ۵. مناظرات امام رضا (ع) با پیروان ادیان و مذاهب/ حجت‌الاسلام دکتر محمد غفوری‌نژاد ۶. امام رضا ع، تشیع و ایران/ دکتر سعید طاووسی ۷. حضور فرزندان موسی بن جعفر(ع) در ایران/ حجت‌الاسلام دکتر محمدمهدی فقیه بحرالعلوم ۸. سیره و اخلاق رضوی/ حجت الاسلام دکتر مهدی غلامعلی ۹. از حکمت رضوی تا حکمت متعالیه ملاصدرا / دکتر سید حسین شهرستانی
فرمانده فراجا: دشمن امروز به دنبال کارزار خیابانی است و از این طریق می خواهد اذهان را تسخیر و جامعه را ناامن جلوه دهد.‌ دشمن تا پشت درخانه های ما آمده و به دنبال گرفتن چادر از بانوان است. امروز فراجا ۴۰ ماموریت و وظیفه مشخص شده در قانون دارد که یکی از این ها برخورد با بی‌حجابی است.
محمدرضا شهبازی مجری برنامه‌های پاورقی و سیدخندان شبکه دو سیما در رابطه با شایعه خبر اخراجش از شبکه دو سیما گفت: از اجرای برنامه پاورقی کنار گذاشته نشده‌ام و خبری که برخی رسانه‌ها تحت این عنوان منتشر کرده‌اند اصلا صحت ندارد. من چند روزی به سفر رفته‌ام و قبلا هم بارها این اتفاق افتاده که وقتی من به سفر می‌روم چند روزی آقای میمندیان اجرای برنامه پاورقی را عهده‌دار می‌شوند و اتفاق عجیبی نیست. برخی از رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی مدعی شدند محمدرضا شهبازی به علت توئیتی که اخیرا منتشر کرد از شبکه دو اخراج و از اجرای برنامه پاورقی کنار گذاشته شده است.