دنیای زور این شکلیه
قلدر دنیا میگه تو نباید بر تنگه هرمز که هزاران سال متعلق به توست عوارض وضع کنی مگر اینکه ما هم شریک باشیم.
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید حاجی زاده سال ۹۱ گفت ناو آبراهام لیکلن سیبلِ برامون
ما که چیزی بیشتر از حقوقمان در چارچوب قواعد بينالملل نمیخواهیم، چرا همیشه، کاهش یا سلب حقوق ذاتی ایران محور مذاکرات است؟
آقایان مذاکرهکننده،
لطفأ اینبار در مورد اقدامات آمریکا مذاکره کنید و سؤالاتی از این دست بپرسید؛
چرا در اطراف ما اینهمه پایگاه نظامی دارید؟
چرا این تعداد کلاهک هستهای دارید؟
چرا هزار میلیارد دلار بودجه نظامی دارید؟
چرا کشوری که براساس مهاجرت شکل گرفته، حقوق مهاجران را نادیده میگیرد؟
چرا دیگران را در راستای منافع اقتصادی خودتان تحریم میکنید؟
چرا از ابزار نظامی برای کسب درآمد بهره میبرید؟
و....
از آنها بخواهیم،
بودجه نظامی خودشان را کاهش دهند
دامنه تحرکات نظامیشان را حداکثر به مرزهای خودشان محدود نمایند
علیه هیچ کشوری از زور برای دستیابی به منافع اقتصادی بهره نبرند
کلاهکهای هستهای خود را نابود نمایند
مطالعه روی سلاحهای بیولوژیکی را متوقف کنند
به سازمانهای بینالمللی احترام بگذارند
و.....
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تبعات سازش زودهنگام، تسلیم یا شکست در این جنگ و بلایی که بر سر مردم ایران خواهد آمد!!
واقعا مثل قحطی بزرگ در جنگ جهانی اول نیمی از مردم ایران خواهند مُرد؟!
( این فیلم هفته قبل از مذاکرات ضبط شده است)
19.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فواد ایزدی، کارشناس مطالعات آمریکا:
تنگه برای دشمنان ایران بسته است؛ بر اساس قوانین بینالمللی کشور ساحلی حق مدیریت تنگهها را دارد. تأخیر در تنظیم قوانین تنگه هرمز در مجلس ما به نفع مصالح کشور نیست.
20.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرانسویها بین کود و ترامپ، کود را انتخاب کردند
فواد ایزدی، کارشناس مطالعات آمریکا:
فکر میکردند با بستن تنگه هرمز ایران منزوی میشود؛ رهبر ما را شهید کردند و جنگ بدون مجوز شورای امنیت علیه ما تحمیل شد، باید ذهن بعضی افراد نسبت به قواعد دنیا عوض شود.
طراحی حمله به ایران همراه با فضای تنفسی کنونی بوده است. هزینه نظامی و کشتهها برای آمریکا باید بیش از این باشد تا طراحی حمله به ایران بهم بخورد.
دکتر قالیباف خطاب به ترامپ:
اگر بجنگید، میجنگیم و اگر با منطق جلو بیایید با منطق برخورد میکنیم...
زیر بار هیچ تهدیدی نمیرویم؛ بار دیگر اراده ما را امتحان کنند تا درس بزرگتری به آنها بدهیم...
آمریکا اگر بخواهد برای خود پنجره خروجی پیدا کند همانطور که گفتم تنها راهش این است که تصمیم بگیرد و اعتماد ملت ایران را جلب کند، شما بدهکار ملت ایران هستید و هنوز خیلی باید تلاش کنید تا جبران مافات کنید
گفتم نام دیگر سلطنتطلب، جنگطلب و ویرانیطلب است.
گفت مگر شما نبودید که ۴۷ سال مرگ بر آمریکا گفتید و برای اسرائیل شاخ و شانه کشیدید؟
گفتم ما با همان صلابت که نشاندهندهی استحکام درون بود، دهها سال مانع جنگ و ویرانی شدیم. اما شماها با دو روز فتنهگری و دعوت از کثیفترین جانواران عالم برای حمله به ایران، در کمتر از دو ماه این جنگ را به خانه آوردید. هنوز هم ترامپ ملعون جنایتهایش را به التماس و رقص تشکر شما مستند میکند. خون تکتک شهدا و اینهمه ویرانی برای هميشه گردن شماهاست.