eitaa logo
دانلود
حجاب پریشی اختیاری ..
زی حوزه علمیه هالیوود ..
سوال آمرین به معروف از آمرین به حجاب واضح و ساده ست : پس کی می‌خواهید سراغ علت ها هم بروید ؟
در واکنش به ضبط روند شیره توت از من پرسیده شد چرا زیر درخت پارچه ای آویز نکردی و با تکان شاخه ها یکجا همه توت ها رو جمع نکردی ؟ جواب اینکه در اون صورت له می‌شدن و اینکه چه عجله ایه ؟ تجربه دونه دونه چیدن میوه و یکجا همه رو ریختن یکیه ؟ در اون صورت فرصت فکر کردن و تامل در مخلوقات الله عزوجل ( منجمله خودمون ) و تفاهم با درخت چقدر امکان داره ؟ نحوه تولید و برداشت محصول خونگی با کارخونه ای فرقی نکنه ؟ اگه مثلا برای تولید و فروش تخم مرغ چند صدتا مرغ محلی رو توی روستا یکجا جمع کنیم و برای تامین خوراکشون گونی گونی سویا ذرت گندم از شهر بیاریم ولو اینکه بهشون واکسن هم نزنیم آیا با ده تا مرغ و یک خروس که توی خونه نگهداری و با اضافات غذای اهل خونه تامین خوراک میشن و اثرات مثبت ماورایی‌شون یکیه ؟ کدوم واقعا تخم مرغ محلیه ؟ همینطور درباره تولید نان با گندم کامل یا لبنیات یا کاشت زعفران و گیاهان دارویی و دهها مثال دیگه .. صرفه‌ی اقتصادی و امکان مداومت و رشد و احیاء با کدوم روش محقق میشه ؟ خلاصه لازمه حواسمون باشه با اضافه کردن " پسوند " دوباره الگوی تولید متمرکز کلان رو قاطی نکنیم .. جمعه مبارکه ۲۹/۲/۱۴۰۲ مشهد زیر درخت توت محوطه‌ی متروکه پشت منزل ..
اصطلاح خانه ویلایی که بعضا حتی مطلعین از برنامه های مثل @zistshahr استخدام می کنند ذهنیت را به جای متفاوت دیگری می‌برد..به نظر،مرحله‌ی اگاه سازی جامعه نسبت به دار واسعه،مدیریت شهری محله محور ،کلانشهر زدایی و ایجاد یا احیاء شهرهای کوچک+همبستگی اجتماعی جای زیادی برای پرداخت دارد ..
هدایت شده از ابو علی
21.02M
منبثات ✍
شرحی بر سند ضاله ۲۰۳۰ @SHRChannel مشهد جمعه مبارکه ۲۹/۲/۱۴۰۲ مسجد قبا . خیام .