eitaa logo
مجمع جهادی بنیان مرصوص
225 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
360 ویدیو
18 فایل
مجمع بنیان مرصوص ارومیه اینجا ایستگاهی است برای آنهایی که جمعه هاقلبشان جور دیگری می تپد . یک فنجان چای انتظار رامهمان ماباش ! در مجمع جهادی بنیان مرصوص. تلفن برادران: ۰۹۳۹۵۲۶۴۱۹۲ تلفن خواهران ۰۹۳۶۶۳۶۰۵۲۸ مدیرکانال: @harameqom آی دی کانال: @monjieakhar
مشاهده در ایتا
دانلود
------------------------------- @monjieakhar @sulduz
هدایت شده از  سولدوز مقاومت
خبر فوری موفقیت طب سنتی ایرانی در کاهش آمار مرگ و میر کرونا اخبار رسیده به سولدوز حاکی است موفقیت‌های روزهای اخیر روشهای درمانی طب سنتی ایرانی در درمان بیماری کرونا و کاهش میزان مرگ و میر آن که از شهرهای مختلف کشور گزارش شده است مسئولین و کارشناسان را متقاعد کرده که با دست برداشتن از مخالفت باطب سنتی ، نسبت به اعلام موفقیت طب سنتی برای درمان کرونا در ایران اطلاع رسانی کند. @sulduz نکته ای که تاکنون این اعلام رو به تاخیر انداخته این است که جامعه پزشکی درتلاش است که به نوعی این خبر رو منتشر کنند که پزشکی نوین کمترین آسیب را از اعلام این موفقیت ببیند. هر آنچه که هست ، می بایست طب مدرن و سنتی از این پس با همکاری هم و با مکمل شدن به هم و نه نفی همدیگر مسیر درمان بیماران کرونایی را بعهده بگیرند و در قبال هم اینقدر متعصبانه موضع گیری ننمایند. این همگرایی می تواند در آینده ساختار نو و جدیدی به سیستم درمانی و بهداشتی کشور داده و الگوی خوبی برای تمام کشورهای دنیا در بحث بهداشت و درمان باشد. ------------------------------- @sulduz @monjieakhar
هدایت شده از 
♻️💎تحلیل آیت‌الله میرباقری از تغییرات تمدنی در پی شیوع جهانی ویروس کرونا💎♻️ 🔴بیماری‌ای که اخیراً فراگیر شده و به یک ابتلای بزرگ برای جامعه جهانی تبدیل شده، از نظرِ اجتماعی و تمدنی، یک پدیدۀ چندوجهی است نه یک‌وجهی. ما با یک امرِ میان‌رشته‌ای و بلکه فرارشته‌ای مواجه هستیم که نباید یک وجهۀ آن غلبه پیدا کند و باید ابعاد مختلف این پدیده به شکلِ جدی موردِ تأمل قرار بگیرد. وجهی از این پدیده، جنبۀ بهداشتی است که مربوط به دانش‌های وابسته به پزشکی است. وجه دیگر مربوط به حوزه علوم انسانی و علومِ شناختی و همچنین دانش‌های تمدنی و فلسفه تاریخ و حوزۀ رسانه و امثال اینها است. حتی جنبۀ امنیتی و جنگ بیولوژیکی هم مورد توجه قرار گرفته و آمادگی‌هایی برای مقابله با این تهدید فراهم شده است.🔵 🔷امروز این بیماری با تهدیدِ سلامت بشر و مخیر کردن بشر بین انتخاب سلامتی یا انتخاب پیوستارهای کنونی، فضای سیاست، فرهنگ و اقتصادِ جهانی را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده و نوعی گسست اجتماعی ایجاد کرده است، به طوری که بعضی از صاحب‌نظران جهانی دربارۀ دنیای پساکرونا شروع به نظریه‌پردازی کرده‌اند. این حوادث نشان می‌دهد که این واقعه، جدی‌تر و فراتر از یک پدیدۀ یک‌بُعدیِ بهداشتی و پزشکی است. ☑️ 🔰 به نظر می‌رسد با در نظر گرفتنِ گستردگی و بزرگیِ این واقعه، و فرضِ پایداریِ این شرایط، این احتمال وجود دارد که در کنارِ همۀ جنبه‌هایی که عرض شد، مقصد جدی‌تر و بزرگ‌تری هم در پشت‌صحنه وجود داشته باشد و آن، عبور دادنِ جامعه جهانی از نظم کنونیِ زندگی به یک سامان و نظم جدید است. ☑️ 🔶دربارۀ این جنبه، دو احتمال هست و ما باید این احتمالاتِ مختلف را در نظر بگیریم و طراحی‌های خود را متناسب با آنها دنبال کنیم. 🔻 1️⃣احتمال اول این است که واقعاً در امتداد این واقعه، فضای عبور از نظم مادیِ مدرن، به نظم معنوی و نظمِ تحت‌تأثیرِ هدایت‌های الهی و در جهتِ غلبۀ ولایت حقه به وجود بیاید؛ یعنی این پدیده‌ها یک امری تلقی شود که تحت تدبیر ولی الله الاعظم (عج) جامعه جهانی را به‌تدریج از نظمِ مادی و سیطرۀ قدرت‌ها به‌سمتِ یک نظمِ معنوی و رهایی از تسلط مادی سیر دهد.♻️ 2️⃣ اما در نقطۀ مقابل، این هم محتمل است که مهلت شیطان هنوز تمام نشده باشد و خدای متعال مهلتی به شیاطینِ جن و انس داده باشد و دستگاه ابلیس و شیاطین انس از این فرصت استفاده کنند و با طراحی‌های بزرگ و پنهان در پشتِ صحنه، به‌دنبالِ تغییر مفهوم و سازوکارهای حُکمرانی بر جهان و ایجاد یک نظم پیچیده‌تر مادی، یعنی عبور از حاکمیت کنونیِ قدرت‌های مادی بر جهان به‌سمتِ حاکمیت مجازی و حکمرانی مجازی و سایبری باشند که فضایی مدیریت‌پذیرتر، خشک‌تر و سخت‌تر است.♻️ ❇️این طراحی‌ها ممکن است توسط دست‌های پشتِ صحنۀ قدرت در جهان انجام شود؛ کما اینکه دست‌های پشت صحنه در بعد از جنگ جهانی، صحنه را به گونه‌ای مدیریت کردند که جامعه بشری را به پذیرشِ یک حاکمیت جهانی، و محدود کردن اختیارات دولت_ملت‌ها، واداشتند و تحت عنوانِ سازوکارهایی برای تحقق صلح پایدار، سازمان‌های بین‌المللی از جمله سازمان ملل و زیرمجموعه‌های آن را بر جهان حاکم کردند و فضایی از رعب و هراس و اضطراب و گریز از جنگ را در جامعه جهانی به وجود آوردند. آنها آسیب را به حدّی گسترده کردند که حتی کشورهایی که مستقیماً درگیر آن جنگ‌ها نبودند، به پذیرش این نظم جهانی و سیطره قدرت‌ها از طریقِ شبکۀ سازمان‌های بین‌المللی تن بدهند.🌀 ❇️می‌دانید بیش از هفتاد میلیون کشتۀ رسمی در آن جنگ‌ها بوده که بسیاری از آنها مربوط به کشورهای درگیر است، ولی در ورای آن، کشورهایی که درگیر جنگ جهانی نبودند، شاید ده‌ها میلیون کشته‌های خاموش داده‌اند و این هم طراحی همان کسانی بوده که این جنگ‌ها را هدایت می‌کردند تا بتوانند آن کشورها را هم به نقطۀ پذیرشِ این نظم نوین جهانی بر محور قدرت‌های برندۀ جنگ برسانند و نیز آنها را در نقطۀ آسیب‌پذیری قرار بدهند که مسلط بر اوضاع نشوند. علی‌ایّ‌حال، همان‌طور که بحرانِ جنگ جهانی اول و دوم، بستر جامعه جهانی را برای پذیرش یک نظم جدید با ادعای صلح پایدار مهیا کرد، این فضای ناامنِ کنونی هم می‌تواند جامعه جهانی را برای پذیرش یک پیشنهاد جدید برای تحققِ یک نظم مادی و ایجاد حکمرانی مجازی مهیا کند.🌀
✴️این دورکاری‌ها و این تعطیل کردن تجمعات حقیقی و عبور از به و ایجاد بستر برای پذیرشِ حل‌و‌فصل امور (تحصیل، اشتغال و سایر ارتباطات اجتماعی) در فضای مجازی، و قرائن فراوان دیگر به‌ویژه قرار گرفتن در شرایطِ یک رزمایش بزرگِ زیست در فضای مجازی، که آخرین مقاومت‌ها در برابرِ آن در حال فروریختن است و...، مؤیداتی بر این احتمال است که شاید چنین پشتِ صحنه‌ای وجود دارد تا بتوانند سیطره بلامنازع مجازی بر جهان پیدا کنند. گمان من این است که این بیانی که رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در روز عید مبعث فرمودند و اشاره کردند که ما در فضای مجازی هم باید قوی بشویم، شاید با توجه به این نکته بوده باشد. این احتمال و فرضیه ممکن است معارضاتی داشته باشد، از جمله اینکه اگر چنین مقاصدی در کار باشد، پس چرا این بیماری دامن اروپا و آمریکا را هم گرفته است؟ در پاسخ باید گفت: منافاتی ندارد، چون در جنگ جهانی هم کل جامعۀ جهانی ناامن شد و جهان به سمتی کشیده شد که شعار نظم نوین و صلح پایدار را بپذیرند.🌀 ♻️به هر حال، ما باید احتمالات و فرضیه‌ها، به‌خصوص احتمالات و و استراتژیک را در نظر بگیریم و صحت و سُقم آنها را دنبال کنیم و برنامه‌ریزی و رزمایشِ متناسب برای مواجهۀ فعال و هوشمندانه با آن انجام دهیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. نباید فرضیه‌های بزرگ را صرفاً با چند قرینۀ خُردِ مخالف رد کرد. البته این فرض هم دور از نظر نیست که این ویروسِ منحوس اما هوشمند، از همان آغاز هم با هدفِ ایجاد گسست اجتماعی از یک طرف، و شکل‌دهی به پیوست و انسجامِ مجازی و کلبۀ الکترونیکی از طرف دیگر، مهندسی و مدیریت شده باشد. ♻️ 🔆به نظر می‌رسد اگر آن نهادها و ساختارهایی که باید پشتیبانیِ فکری کنند، شکل گرفته بود و مسیر خودش را طی می‌کرد، امروز می‌توانست دربارۀ این مسائل، نظر کارشناسی بدهد، ولی تلقی حقیر این است که اکنون، شبکۀ نیروهای جوان و فعال و به‌خصوص نیروهای ، و نخبگان، فضاهای اندیشه‌ورزی در این زمینه‌ها را باید به‌سرعت فراهم کنند و بستر این فرضیه‌ها را بررسی کنند و سپس به‌دنبال یک طراحی همه‌جانبه و سازوکار جامعی در مقابلِ این پدیده، با ابعادی که برای آن مفروض است، داشته باشند و در برنامه‌های خود، علاوه بر حوزه بهداشت و حوزه جنگ‌های بیولوژیکی که بخشی از کار هستند، به این فرضیه‌ها هم توجه کنند. اگر مقیاس این بحران، عبور دادنِ جامعه جهانی به‌سمتِ یک حکمرانی بلامنازع جدید باشد و ظرفیت چنین تصرفاتی فراهم آمده باشد، باید تحرکات و اقدامات متناسب با آن طراحی و عملیاتی شود و این کار نیاز به فعالیت‌هایی در لایه‌های مختلفِ بنیادی، راهبردی و برنامه‌ریزی‌های عملیاتی دارد و بعد اقدام گسترده در صف به‌صورت یک شبکه منسجم انجام بگیرد. شکی نیست که تاب‌آوری جامعه دینی در برابر این ابتلا بسیار بیشتر از جامعه مادی و مدرن است. این ویروس می‌تواند برخلاف همۀ طراحی‌ها، ضربه‌های مهلکی بر پیکرۀ مدرنیته وارد کند. این ویروس می‌تواند به ظهور شکاف‌ها و ضعف‌های فراوانِ مستتر در نظم مدرن (از جمله اصالت منافع فردی) منتهی گردد. از طرف دیگر، امروز، تمدن غرب یک تمدنِ بی‌رقیب نیست. در رقابت تمدنی بین جبهۀ غرب و جبهۀ اسلام، اگر مقاومت کنیم و موضع‌گیری و برخورد آگاهانه و فعال در مقابلِ طراحی‌های غیرانسانی غرب داشته باشیم، نتیجۀ متفاوتی رقم خواهد خورد و فروپاشیِ تمدن غرب تسریع خواهد شد. راه ما آماده شدن برای مواجهه با احتمالات است و این آمادگی چیزی نیست جز در عرصه‌های مختلف اقتصادی، مجازی، علمی و فرهنگی. (۱۳۹‌۹/۱/۱۰)🌀 ╭─═ঊঈ🔻🔻ঊঈ═─╮ 🔴 @monjieakhar 🔵 @solduz ╰─═ঊঈ🔺🔺ঊঈ═─╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️ توضیحات بسیار مهم استاد در مورد طوفان توییتری 🗓 چهارشنبه، ۲۰ فروردین، ساعت ۲۱ الی ۲۳ ، شب ولادت امام زمان عملیات عظیم، ویژه و جهانی توییتر. 💢 از الان با هشتگ توییت هاتون رو آماده کنید. 🔆 منتظران، به پا خیزید... ⭕️ ✅ کانال مهدویت موسسه مصاف http://eitaa.com/joinchat/2885222402Ce75349b11c
اطلاعیه باسلام و عرض تبریک ، پیشاپیش فرا رسیدن ولادت قطب عالم امکان، حضرت مهدی (عج) تعالی فرجه الشریف و ایام نیمه شعبان ، نظر به اینکه درسال جاری به علت شیوع کرونا امکان برگزاری جشن های عمومی وپخش شیرینی و شربت طبق سالهای قبل وجود ندارد مجمع بنیان مرصوص برآن شد که با همکاری شما عزیزان و مهدی یاوران گرامی در راستای امیدبخشی و تجلیل از امدادگران عرصه سلامت وبیماران مبتلا به کرونا و به نیت سلامتی وتعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) بااجرای طرح گامی هرچند کوچک در این زمینه برداشته باشیم مهدی یاوران عزیزی که مایل به همکاری در این زمینه و تهیه بسته و یا واریز کمک برای تهیه هدیه مهدوی هستند جهت هماهنگی با شماره های زیر تماس گرفته و اعلام آمادگی کنند . مجمع بنیان مرصوص آقایان : 09147762752 خانمها : 09366360528 آی دی👇 @Ssh113 @harameqom ------------------------------- @monjieakhar
------------------------------- @monjieakhar @sulduz
✅حکم حکومتی برای کرونا نوشته اند رهبرانقلاب چرا مانع تصمیم رئیس جمهور با حکم حکومتی نمی شود؟ مقدمه سوال شان اینست: رهبری طی 5 ماه گذشته دو بار با حکم حکومتی در مسائل اجرایی کشور دخالت کرده ست یکی بنزین و دیگری بودجه 99. اینبار مهمترست... اولا مقدمه غلط است. چرا؟ نویسنده درک درستی از حکم حکومتی ندارد. اینطور نیست که اگر رهبرانقلاب مخالف امری بود با حکم حکومتی مانع تصمیم می شود. این معنا از حکم حکومتی همان دیکتاتوری است. حکم حکومتی برای جلوگیری از گره هایی است که به روش عادی قابل حل نیست. حالا؛ دو حکم حکومتی ذکر شده تکلیفش چیست؟ حکم حکومتی بنزین در اصل تذکر به یک رویه قانونی است. مجلس تصمیم داشت مصوبه سران قوا و شورای عالی امنیت ملی را که پیشتر جایگاه قانونی آنرا پذیرفته است تغییر دهد. مجلس می توانست درباره اصل وجودی شورای سران پیشتر اظهار نظر کند که نکرده است اما نمی تواند یک نهاد را بپذیرد ولی با یک مصوبه اش مخالفت کند. لذا رهبری تذکر دادند که تصمیم مجلس خلاف مصوبه سران وشورای عالی امنیت ملی نباشد. حکم حکومت بودجه چیست؟ لایحه بودجه رد شده بود. باید اصل 85 و در کمسیون بررسی می شد. اما شورای نگهبان معتقد بود بودجه را نمی تواند اصل 85 کرد. از طرفی کرونا مانع برگزاری جلسات کمسیون می شد لذا دخل و خرج سال اینده کشور غیرقانونی بود و لذا رهبری گره گشائی کرد. روشن است که هیچکدام دخالت در امور اجرا نبود؛ یکی تذکر به قانون و دومی گره گشائی. اما مهمتر؛ مقدمه که غلط است اما با همین مقدمه غلط نیز به نتیجه نمی رسیم چرا؟ اول اشکال منطقی: آیا هرکس به تصمیم دولت نقد داشت، حق دارد نقد خود را وحی منزل بداند و بعد رهبری را دعوت به حکم حکومتی کند؟ این روش نخ نمایی در رسانه است که استدلال خود را فرض و حجت مسلم بگیریم و مطالبه را از گام بعدی آغاز کنیم. (سواد رسانه) دوم اشکال محتوائی: اساسا موضوع کرونا تک ساحتی نیست. کشور امروز بغیر کرونا در شرایط تحریم است. قطعا با توجه به تحریم و بی پولی دولت ، نمیتوان چرخه اقتصاد را تعطیل کرد. این استدلال جدای از نقدهای جدی به عملکرد دولت در حوزه کرونا است. اما نمی شود با یک توئیت و ساده سازی کشور را متهم کرد. سوم اشکال ساختاری. اساسا اگر رهبری نظری داشته باشد نیازی به حکم حکومتی نیست. حکم حکومتی برای یک حادثه پیش بینی نشده است. رهبری بسادگی می تواند نظرش را به دولتمردان منتقل کند و نیازی نیست صبر کند تا تصمیمی اتخاذ شود بعد مانع آن شود. مگر بنا بر مچ گیری است؟ خلاصه مقدمه و موخره از بیخ غلط است. محسن مهدیان ------------------------------ @monjieakhar @sulduz
واریزی یکی از مهدی یاوران برای طرح هدیه های مهدوی قبول باشه ان شاءالله ،از یاران حضرت حجت باشید.
واریزی یکی از مهدی یاوران قبول باشه وامام زمان ازشون راضی باشن ------------------------------ @monjieakhar @sulduz
واریزی یکی از مهدی یاوران عزیز قبول باشه و در پناه آقا امام زمان سالم و شاد باشند.
واریزی یکی از خیرین عزیز قبول باشه ان شاءالله
بدلایل شرایط فعلی و بیماری کرونا وصحبت حاج آقا قلندری با رئیس بیمارستان طالقانی باتوجه به ممنوعیت ورود محصولات فله ای به بیمارستان ایشون اجازه ندادن آجیل مشکل گشا وارد بشه و قرار شد بجای اون روز نیمه شعبان ،آبمیوه و کیک تقدیم کادر درمانی و بیماران کرونایی بشه . ------------------------------ @monjieakhar @sulduz