🌹وَمِمَّنْ خَلَقْنَا أُمَّةٌ يَهْدُونَ بِالْحَقِّ وَبِهِ يَعْدِلُونَ
(۱۸۱ ، اعراف )
🌹و از كسانى كه آفريده ايم، گروهى (ديگران را) به حقّ هدايت مى كنند و به آن حكم مى كنند.
🌸🍃🌻🍃🌸
🌼در روايات آمده است مراد از اين آيه اهل بيت پيامبر عليهم السلام و شيعيان آنان مى باشند.
🌼در روايت ديگرى پيامبر صلى الله عليه وآله فرمودند: مراد گروهى از امّت من هستند كه تمام احكام، دستورات، عطاها و دادوستدهاى آنان برپايه ى حقّ استوار باشد.
🌼حضرت على عليه السلام ضمن اشاره به گروه هاى مختلفى كه در امّت اسلامى پيدا خواهند شد، فرمودند: تنها گروهى كه اهل نجاتند، شيعيان اهل بيت عليهم السلام مى باشند.
🌸🍃🌻🍃🌸
🌹 همه ى مردم، زمينه ى پذيرش هدايت و عدالت را در خود بارور نكرده اند، بلكه تنها گروهى چنين مى باشند.
«و ممّن خلقنا امّة»
🌹 هدايت گرى با روشها و وسائل باطل و يا به سوى باطل، ممنوع است.
«يهدون بالحقّ»
🌹 هدايت، حكومت و قضاوت، بايد در مسير «حقّ» باشد.
«يهدون بالحقّ و به يعدلون»
🌹 كسانى ارزش بيشترى دارند كه علاوه بر هدايت پذيرى، در فكر ايجاد نظام حقّ نيز باشند.
آرى، تنها شناخت و عمل شخصى كافى نيست، نشر حقّ نيز مهم است.
(«به يعدلون»، يعنى «به يحكمون»)
🌹 جامعه به گروهى هدايتگر و داورِ به حقّ، نيازمند است.
(كلّ آيه)
🌸🍃🌻🍃🌸
🏴 منتظران ظهور 🏴
این دعاهای زیبا تقدیم به شما هم گروهی های ...💕 🌸اللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن 📖 اللّهُمَّ
این دعاهای زیبا تقدیم به شما
هم گروهی های ...💕
🌸اللّهُمَّ نَوِّر قُلُوبَنا بِالْقُرآن
📖 اللّهُمَّ زَیِّن اَخْلاقَنا بِزینَةِ الْقُرآن
🌸اللّهُمَّ ارْزُقنا شَفاعَةَ الْقُرآن
📖اللّهُمَّ اغْفِرلَنا ذُنُوبَنا بِالْقُرآن
🌸اللّهُمَّ اَکْرِمْنا بِکَرامَةَ الْقُرآن
📖اللّهُمَّ ارْحَمْنا بِالْقُرآن
🌸اللّهُمَّ اخْذُلِ الْکُفّارَ وَالْمُنافِقینَ بِالْقُرآن
📖اللّهُمَّ اشْفِ مَرضانا بِالْقُرآن
🌸اللّهُمَّ ارْحَم مَوْتانا بِالْقُرآن
📖اللّهُمَّ ارْزُقْنا تَوفیقَ الطّاعَةَ بِالْقُرآن
🌸اللّهُمَّ ارْزُقنا حَجَّ بَیتِکَ الْحَرامَ بِالْقُرآن
📖اللّهُمَّ تَقَبَّل صَلاتَنا بِالْقُرآن
🌸اللّهُمَّ تَقَبَّل تِلاوَتَنا بِالْقُرآن
📖اللّهُمَّ اسْتَجِب دُعاءَنا بِالْقُرآن
🌸اللّهُمَّ اجْعَلْنا مِنَ الْمُصَلّینِ بِالْقُرآن
📖اللّهُمَّ اجْعَلْنا مِنَ الْمُتَّقینِ بِالْقُرآن
*کانال منتظران ظهور*
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه کربلا محرم نزدیک است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☀️بیدارشدن برای
دیدن روزی دیگر
یک نعمت است
آنرا دست کم نگیرید❗️
قدرش را بدانید
شاد و خوشحال باشید از
اینکه یک روز زیبای 🦚
دیگر را میبینید 🌹
صبح چهارشنبه تون زیبا و بینظیر 👌
*وظیفه روزانه "*
هر بامداد که از خواب برخاستی خدا را سپاس گوی
که در آن روز تو را کاری هست که ،
مطلوب یا نامطلوب ، باید آن را انجام دهی
و چون کاری است واجب ،
واجب است که بهترین تلاش خود را در انجام آن صرف کنی .
این احساس تو را به فضیلت اعتدال و حاکمیّت بر خویش
و پشتکار و قدرت اراده و سرخوشي و خرسندي می آراید
و یکصد فضیلت دیگر برای تو به همراه می آورد
که آن انسان کاهل بیکار هرگز از آن خبر نمی شود .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📔 نهجالبلاغه و شرح آن 🔸 خطبه 72🔆بخش 7:دفع کننده لشکرهای باطل و در هم کوبنده شوکت گمراهان 🎤 مفسر استاد دکتر محمد علی انصاری 🕰5:37
🎇🎇🎇🎇🌿﷽🌿🎇🎇🎇🎇
#چهارشنبه_های_امام_رضایی
#کــــلام_پــــــــــــــدر
࿐ ༉༉༉🍃🌺🕊
💠و درود خدا بر او فرمود: اگر چشم بينا داشته باشيد، حقيقت را نشانتان داده اند، اگر هدايت می طلبيد شما را هدايت كرده اند، اگر گوش شنوا داريد، حق را بگوشتان خوانده اند.
📒 #نهج_البلاغه #حکمت۱۵۷
🎇🌹🕊
🎇🌿🌹
🎇🎇🎇🎇
🌸🌸🌸🌸🌸🌸
تقوا یعنی چی؟
👈🏼 یعنی هر کسی باید ببینه طی یک روز چند بار طبق آئین نامه ادب با دوست داشتنی های خودش مبارزه کرده
🔶 حالا با توجه به بحث امروز هم این نکته رو میخوایم بگیم که 👈🏼 هر کسی هر چقدر میتونه جلو بره
✅ مثلا امروز نماز ظهرتون رو یک ساعت بعد از اذان خوندید؟ خب اشکالی نداره. برای فردا سعی کن نیم ساعت بعد از اذان بخونی. یه قدم جلو رفتی. همین خوبه.😌
مثلا امروز 5 بار غیبت کردی، خب برای فردا سعی کن 4 تاش کنی.
امروز هزارتومن صدقه دادی؟ فردا اگه بتونی 2 هزار تومنش کنی خیلی خوبه. به همین میگن تقوا!
همین کارا هست که نورانیت میاره.
⭕️ اما اگه قرار باشه هر روز همونی باشی که روز قبل بودی یعنی هیییچ سودی نداشته زندگیت! اگه بدتر هم شده باشی که دیگه....
❇️ مثلا همین امروز یه حساب و کتابی کنید و ببینید چند بار دلتون خواسته یه کارایی کنید ولی مقابل خواسته خودتون ایستادید فقط هم به خاطر نزدیک شدن به خداوند متعال؟
این تنها کار و مهمترین کاری هست که هر کدوم از ما آدم ها توی دنیا داریم.
🔸روز قیامت هم که میشه فقط همین مبارزه با نفس ها رو از ما قبول میکنند بقیش همه الکیه و بی فایده!
ممکنه آدم هزاران کار خوبی کرده باشه که طبق هوای نفسش بوده!
⭕️ خب ارزشی نداره! حالا ممکنه که خدا از سر لطفش یه چیزی بده به آدم ولی آخرش نسبت به ارزش یک مبارزه با نفس صفر محسوب میشه
خب برای فردا همگی قول بدیم که یک قدم جلو بریم؟!
آفرین 😊
✔️ ببینیم چیکار میکنیدا! با هم جلو میریم و مثل یه خانواده صمیمی برای مبارزه با نفس به همدیگه کمک میدیم 😌❤️
🔸 امیرالمومنین فرمود: اتق الله و ان قل... طبق برنامه پروردگار عالم با هوای نفس خودتون مبارزه کنید هرچند که اندک باشه...
🔹در جاهای دیگه هم میفرماید تقوا یه ذره ش هم ارزش داره.
👈🏼 یا در قرآن کریم هست که ان اکرمکم عندالله اتقیکم...
کی پیش خدا باارزش تره؟
✅ کسی که تقواش بیشتر هست... نه کسی که مهربون تره! یا کسی که اهل بخشش و صبر و خیلی از خوبی های دیگه هست.
🔸 خداوند متعال خیلی زیبا و دقیق به ما کد میده که دنبال نخود سیاه نریم! 😊
به خوبی های طبیعی خودمون مغرور نشیم و از بدی ها مون ناامید نباشیم....
✅ #روزبرگ_شیعه
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
السَّلاَمُ عَلَى مَهْدِیِّ الْأُمَمِ وَ جَامِعِ الْكَلِم
موضوع امروز: برترى مقام «امامت» بر «نبوّت و رسالت»
روز چهارشنبه، ١۴٠١/٠۵/٠۵
✍️ مناسبت روز: در چند روز گذشته از فضایل امیرالمؤمنین (ع) و ماجرای مباهله و نزول آیه ۶١ سوره آل عمران، و خاتم بخشی حضرت امیر (ع) در مسجد و نزول آیه ولایت، و همچنین نزول سوره انسان در شأن آن امام همام و خانواده گرامی ایشان سخن گفتیم؛ و سپس به برخی از شبهات نواصب در رابطه با افضلیت حضرت علی (ع) پرداختیم؛ اما یکی دیگر از سؤالات در رابطه با مقام و منزلت امامت و ولایت این است که:
❓ آیا از نظر خداوند متعال، مقام «نبوت و رسالت» بالاتر است یا «امامت و ولایت»؟
✅ برای پاسخگویی به این پرسش، ابتدا باید با مفهوم سه واژه «نبوت»، «رسالت» و «امامت» آشنا شویم تا وجه برتری امامت یا رسالت برای ما روشن شود؛
⬅️ «مقام نبوت»:
«نبی» از نبأ و به معنای خبر مهم است، بنابراین به حامل خبر بزرگ و خبر دهنده از آن، «نبی» اطلاق میشود؛ که در زبان فارسی همان «پیامبر» است؛
در فرهنگ قرآنی نیز «نبی» به انسانی اطلاق میگردد که وحی الهی را از خداوند، با روشهای گوناگون دریافت میکند و همچون گزارشگری آن را بدون وساطت دیگری به مردم میرساند؛ اما مأمور به ابلاغ ویژه و تبلیغ آن نیست؛ لذا قرآن میفرماید: «فَبَعَثَ اللهُ النَّبیّینَ مُبَشّرینَ و مُنْذرین»: «خداوند پیامبران را به عنوان مژده آورندگان و بیم دهندگان برانگیخت» (بقره/٢١٣)
⬅️ «مقام رسالت»:
«رسول»، بر انبیاء و پیامبرانی اطلاق میشود که علاوه بر اخذ وحی و خبر دادن از جانب خدا، مسؤولیت ابلاغ رسالت الهی و تبليغ گسترده آن در میان مردم را نیز برعهده دارند؛ اما در رابطه با مدیریت و رهبری و هدایت جامعه، مسئولیتی برعهده آنان نیست؛ چنانچه قرآن میفرماید: «فَإِنْ تَوَلَّيْتُمْ فَاعْلَمُوا أَنَّمَا عَلَىٰ رَسُولِنَا الْبَلَاغُ الْمُبِينُ»: «اگر روی برتافتید، بدانید که رسول و فرستاده ما، جز ابلاغ روشن، مأموریتی ندارد» (مائده/٩٢)
بر این اساس رسولان از انبیاء بالاترند، چراکه علاوه بر اینکه گیرنده وحی الهی و حاملان اخبار الهی هستند، وظیفهای را به عنوان ابلاغ رسالت و تبلیغ گسترده آن نیز بر عهده دارند.
⬅️ «مقام امامت»:
اما «امامت» در اسلام، فوق مقام نبوت و رسالت است، و دارای اختیارات و تصرفات بسیار گسترده در راستای اجرای شریعت، و مدیریت و رهبری جامعه و پیشوایی مردم است؛ چنانچه خداوند در قرآن کریم به حضرت ابراهیم (ع) اشاره نموده که پس از سالها برخورداری از مقام بلند «نبوت و رسالت»، و همچنین پس از امتحانات بسیار سخت و دشوار، بالاخره به مقام والای «امامت» نایل شدهاند، و در آیه ١٢۴ سوره مبارکه بقره در این رابطه میفرماید: «وَإِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ ۖ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا... »: «آنگاه که ابراهیم از امتحانات الهی سرافراز بیرون آمد، خدا به وی فرمود: من تو را امام و پیشوای مردم قرار دادم...»
✍️ لذا بر اساس این کلام الهی در قرآن کریم، دو حقیقت بزرگ بر ما آشکار میگردد:
1️⃣ این آیه، آشکارا به تفاوت مفهوم امامت با دو مفهوم نبوت و رسالت، گواهی میدهد، چنانچه عرض شد که حضرت ابراهیم (ع) پیش از آزمایشهای الهی، سالیان دراز دارای مقام نبوت و رسالت بودند؛
2️⃣ از این آیه استفاده میشود که مقام «امامت» فوق مرتبه «نبوّت و رسالت» است؛ زیرا حضرت ابراهیم (ع) که سالها نبی و رسول بودند، پس از امتحانات بسیار دشوار و سنگینی همچون:
🔹مهاجرت از سرزمین خود و پشت پا زدن به زندگی و تمام داراییهای دنیوی؛
🔹بردن و رها کردن زن باردار خود (حضرت هاجر) در سرزمین بی آب و آبادانی به دستور الهی؛
🔹قیام در برابر بت پرستان بابل و شکستن بتها و رفتن در میان آتش بزرگ نمرود؛
🔹و بالاخره بردن فرزند عزیزتر از جان (حضرت اسماعیل) به قربانگاه برای قربانی کردن به دستور الهی؛ و موفقیت در تمامی آنها، بالاخره شایستگی مقام والای «امامت» را کسب مینمایند.
✍️ بر این اساس کاملاً روشن میشود که مقام «امامت» بالاتر از مقام «نبوّت و رسالت» و آخرین مرحله سیر تکاملی هدایت بشر است، چراکه انبیاء و رسولان تنها فرمان حق را دریافت کرده و به مردم ابلاغ میکنند، اما «امامان» از طریق تشکیل حکومت یا غیر آن، برنامههای الهی را محقق نموده و در حقیقت مجری احکام شریعت الهی است؛ بنابراین مقام امامت، مقام هدایت و رهبرى است و «امام» هدایت ظاهرى و باطنى مردم به سوى کمال و سعادت در دنیا و آخرت را بر عهده دارد.
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
*🔳 مدینه تا کربلا، همراه سیدالشهداء(15)*
*🔲نینوا (و کربلا): پنج شنبه دوم محرم الحرام ۶۱ هجری:*
*✍️نینوا جایی است که حرّ دستور یافت حضرت را در بیابانی بی آب و علف و بی دژ و قلعه فرود آورد.* امام برای اقامت درمحل مناسب تری، به حرکت خود ادامه داد تا به سرزمینی رسید. اسم آنجا را سؤال فرمود؛ تا نام کربلا را شنید، پس گریست و فرمود: پیاده شوید، اینجا محل ریختن خون ما و محل قبور ماست، و همین جا قبور ما زیارت خواهد شد و جدم رسول خدا چنین وعده داد.
عبیدالله بن زیاد نامهای بدین مضمون برای حضرت نوشت: خبر ورود تو به کربلا رسید. من از جانب یزید بن معاویه مأمورم سر بر بالین ننهم تا تو را بکشم و یا به حکم من و حکم یزید بن معاویه باز آیی! والسلام. امام علیه السلام فرمود: این نامه را جوابی نیست! زیرا بر عبیدالله عذاب الهی لازم و ثابت است.
امام حسین (علیه السلام)، چون نامه ابن زیاد را خواند، فرمود: «لا اَفلَحَ قَومٌ اشتَرَوا مَرضاتِ المَخلوُقِ بِسَخَطِ الخالِق؛ رستگار نشوند آن گروهی که خشنودی مردم را با غضب پروردگار خریدند. (خشنودی مردم را بر غضب خدا مقدم داشتند). تعداد نظامیانی که لباس و سلاح جنگی و حقوق از حکومت غاصب بنی امیه گرفته و به جنگ امام حسین (علیه السلام) آمده بودند را، بالغ بر ۳۰ هزار جنگجو نوشته اند.
*📚منبع: کتاب مدینه تا کربلا، همراه سیدالشهداء*
*:🆔:جهت عضویت درگروه:⬇: ️*
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
*📘داستان ظهور قسمت(21)*
*سفيانى توبه مى كند!*
در اين مدتى كه امام در كوفه بودند هفتاد هزار نفر به لشكر او پيوسته اند.
هدف اصلى امام برقرارى عدالت و امنيت است و براى همين امام تصميم مى گيرد تا به جنگ سفيانى برود. اين خبر به سفيانى مى رسد.
سفيانى به فكر فرو مى رود. او به ياد سيصد هزار نفرى مى افتد كه در سرزمين «بَيْدا» به دل زمين فرو رفتند. او مى ترسد كه خودش هم به چنين سرنوشتى دچار شود.
اكنون، سفيانى تصميم مى گيرد توبه كند و جان خويش را نجات دهد.
به راستى آيا امام توبه او را مى پذيرد؟
نگاه كن! اين سفيانى است كه از لشكر خود جدا شده و تنهاىِ تنها به سوى امام مى آيد. چون او تنها آمده و سلاحى همراه خود ندارد، ياران به او اجازه مى دهند تا نزديك شود.
سفيانى نزد امام مى رود و با او گفتگو مى كند.
من بى صبرانه منتظر مى مانم ببينم نتيجه چه مى شود، آيا امام او را مى پذيرد.
هيچ كس فراموش نمى كند كه سفيانى جنايت هاى زيادى كرده است و هزاران نفر از شيعيان را به شهادت رسانده است.
آيا درست مى بينم؟ اين سفيانى است كه با امام بيعت مى كند! امام توبه سفيانى را پذيرفته است.
جان به فداى تو اى امامِ مهربانى ها!
تو آن قدر مهربانى كه سفيانى را كه قاتلِ هزاران نفر است را نيز مى بخشى!
پس چرا عدّه اى به دروغ مرا از شمشير تو ترسانده اند؟ براى چه من اين سخنان دروغ را باور كرده ام؟ چرا؟
اكنون سفيانى كه با امام بيعت كرده است به سوى لشكر خود باز مى گردد.
وقتى سفيانى به لشكر خود مى رسد، سربازانش به او مى گويند:
ـ جناب فرمانده! سرانجام كار شما چه شد؟
ـ من تسليم شدم و با امام بيعت كردم.
ـ چه كار اشتباهى كرديد و ذلّت را براى خود خريديد.
ـ منظور شما چيست؟
ـ شما فرمانده لشكرى بزرگ بوديد و ما همه گوش به فرمان تو بوديم; امّا اكنون سربازى بيش نيستى كه بايد از فرمانده خود اطاعت كنى!
آرى سربازان سفيانى از نقطه ضعف او باخبرند و مى دانند كه او تشنه قدرت است. آنها اين گونه با احساسات او بازى مى كنند.
سفيانى ساعتى به فكر فرو مى رود و متأسفانه، سخنان آنان كار خودش را مى كند و سرانجام سفيانى را از تصميم خود پشيمان مى كند.
او اكنون بيعت خود را با امام مى شكند و تصميم مى گيرد تا به شهر كوفه يورش ببرد و با امام بجنگد.
📓منابع:
۱- الاختصاص ،الشیخ المفید (۴۱۳ق)تحقیق:علی اکبر اغفاری ،الطبعه الثانیه،۱۴۱۴ق،دارالمفید للطباعه والنشر و التوزیع لبنان
۲- البدایه و النهایه ،ابن الکثیر (۷۷۴ق)تحقیق:علی شیری ،الطبعه الاولی ،۱۴۰۸ق،دار احیاء التراث العربی ،بیروت
۳- بصایر الدرجات ،محمد بن الصفار (۲۹۰ق)الطبعه الاولی۱۴۰۴،منشورات الاعلمی تهران
۴- تاج العروس الزبیدی ،(۱۲۰۵ق) تحقیق علی شیری،دار الفکر للطباعه و النشر و التوزیع ،بیروت
۵- التاریخ الکبیر ،البخاری (۲۵۶ق)المکتبه الاسلامیه ،دیار بکر،ترکیا
۶-تحفه الاحوذی، المبارکفوری (۱۲۸۲ق) ،الطبعه الاولی ۱۴۱۰ق،دارالمعرفه للطباعه و النشر و التوزیع،بیروت
۷- تفسی الرازی ، الفحر الرازی (۶۰۶ق)،الطبعه الثانیه
۸-جامع احادیث الشیعه السید البروجردی (۱۳۸۳ق)المطبعه العلمیه ،قم
۹-سنن ابی یعلی ،ابویعلی موصلی (۳۰۷ق)تحقیق حسین سلیم اسد ،دارالمامون
۱۰-الطبقات الکبری،محمد بن سعد،(۲۳۰ق)،دار صادر ،بیروت
*✒️ادامه دارد...."*
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دختر چادری و با حجاب یا چی؟
📎حواشی داستان حجاب یا بی حجاب
⭕️ جز خانوما کسی این کلیپو نبینه
👀 تا آخر کلیپ حتی پلک هم نزن…
✨💕صبح خودرابا سلام به 14معصوم (ع)شروع کنیم💕✨
❤️بسْمِﺍﻟﻠَّﻪِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍﻟﺮَّﺣِﻴﻢ❤
💕ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝَ ﺍﻟﻠﻪ💕
✨ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺍﻣﯿﺮَﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ✨
🍃ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏِ ﯾﺎ ﻓﺎﻃﻤﺔُ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍﺀ🍃
🌸ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻤﺠﺘﺒﯽ🌸
🌹ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﯿﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﺳﯿﺪَ ﺍﻟﺸﻬﺪﺍﺀ🌹ِ
💖ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﺍﻟﺤﺴﯿﻦِ ﺯﯾﻦَ ﺍﻟﻌﺎﺑﺪﯾﻦ💖
🌷ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺒﺎﻗﺮ🌷
🌺ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺟﻌﻔﺮَ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﺼﺎﺩﻕ🌺
💐ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﺑﻦَ ﺟﻌﻔﺮٍ ﻥِ ﺍﻟﮑﺎﻇﻢُ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎته💐
💕ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﻮﺳَﯽ ﺍﻟﺮﺿَﺎ ﺍﻟﻤُﺮﺗﻀﯽ ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭﺑﺮﮐﺎﺗﻪ💕
✨ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻣﺤﻤﺪَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﺠﻮﺍﺩ✨
🍃ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﻋﻠﯽَّ ﺑﻦَ ﻣﺤﻤﺪٍ ﻥِ ﺍﻟﻬﺎﺩﯼ🍃
🌸ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏَ ﯾﺎ ﺣﺴﻦَ ﺑﻦَ ﻋﻠﯽٍ ﻥِ ﺍﻟﻌﺴﮑﺮﯼ🌸
🌺السَّلامُ علیکَ یا بقیَّةَ اللهِ یا اباصالحَ المهدی یا خلیفةَالرَّحمنُ و یا شریکَ القران ایُّها الاِمامَ الاِنسُ و الجّانّ سیِّدی و مَولایْ الاَمان الاَمان...
ﻭ ﺭﺣﻤﺔ ﺍﻟﻠﻪ ﻭ ﺑﺮﮐﺎﺗﻪ🌺
✨✨🍃🌹التماس دعا🌹🍃✨