🔻 دیوید اسپنگلر یکی از رهبران جنبش عصر جدید می گوید:
🔷 دیوید اسپنگلر در تفکری بر مسیح ( نوشته است:« نور حقیقی لوسیفر از راه اندوه، تاریکی و عدم پذیرش، قابل مشاهده نیست. نور حقیقی این موجود عظیم تنها هنگامی قابل مشاهده است که چشمان خود شخص بتواند نور مسیح، نور خورشید درون خود را ببیند.
🔶 لوسیفر در درون همه ماست تا ما را به تمامیت رهنمون کند. در حالی که ما به سمت عصر جدید که عصر تمامیت است حرکت می کنیم هر یک از ما به نقطه ای خواهد رسید که من آن را ورود به مکتب لوسیفر می نامم. مسیر ویژه ای که هر کسی باید از آن عبور کند تا به وجود نور درونش و به کامل و تمام بودن خود پی ببرد.
🔷 لوسیفر می آید تا آخرین هدیه اش، تمامیت را به ما ببخشد، اگر ما آن را بپذیریم آنگاه او آزاد خواهد بود و ما نیز آزاد می شویم. این ورود به متکب لوسیفر است. این نقطه ایست که بسیاری هم اکنون و در آینده با آن روبرو خواهند شد. زیرا این آیین ورود به عصر جدید است. آیینی برای عبور از گذشته و ورود به شرایطی جدید است.»ارتباط با موجودات ماورایی، اجنه و ارواح برای کسب دانش (مکاتب اسرارآمیز) به اصطلاح “انتقال از ارواح”
🔶 در تئوصوفی، جنبش عصر جدید و فراماسونری به وجود گروهی از مردان و زنان بسیار تکامل یافته اعتقاد دارند و آن ها را سران حکمت ( سلسله سران روحانی یا سران عروج کرده) می نامند و ادعا می کنند بودا، کریشنا، عیسی (ع) از سران حکمت بوده اند و موجودی به نام “مایتریا”(موعود ، ادیان) از تمام آن ها برتر و رهبر آن هاست که خود او تحت فرمان “سانات کومرا” قرار دارد.
🔷 تئوصوفیست طرفدار عصر جدید، دن رود یار توضیح می دهد که «سانات کومرا» طبق تعالیم نهان پیشگان، همان شیطان است:
🔶 دن رودیار در جادوی آهنگ و هنر موسیقی( نوشته است:«شیطان تغییر یافته لغت سانات کومرا است و در فلسفه نهان پیشگان هند، موجودی شبیه به پریمیسیوس است که به انسان آتش خودآگاهی، استقلال و فردیت بخشید.»
🔷 آن ها اعتقاد دارند این سران حکمت، دست مخفی راهنمای انسان در مسیر تکامل بوده اند و «مایتریا» همان ماشیح یهودیان، مسیح مسیحیان، پنجمین بودای بوداییان، کریشنای هندو ها و موعود مسلمانان است که همگی منتظرش هستند و او هم اکنون در زمین حضور دارد و در وقت مناسب در اجتماع ظاهرخواهد شد.
🔶 بزرگترین مبلغ مایتریا نقاشی انگلیسی به نام “بنجامین کرام” است. او بعد از اینکه به گفته خود با مایتریا ارتباط برقرار کرد، در سال ۱۹۸۲ شروع به چاپ آگهی های تمام صفحه در ۲۲ روزنامه در سراسر جهان کرد که در آن نوشته بود:
🔷 بنجامین کرام نوشته است:« نقشه چیست؟ آن نقشه عبارتست از برپایی حکومتی جهانی و یک دین نوین جهانی به رهبری مایتریا.»
🔶 اگر فکر می کنید بنجامین کرام تنها دچار اشتباه در تشخیص شده و هدفش خیر است به این سخنان او توجه کنید:
🔷 بنجامین کرام در ظهور مجدد مسیح و سران حکمت( نوشته است:« برای بسیاری در حال حاضر، این هوشیاری که عبارتست از شناخت سطحی بالاتر از آگاهی که در اختیار کسانی است که در حال تشکیل حکومت معنوی خود هستند، استادان آیین های ورودی جهان. وجود آن ها نخستین بار توسط اچ.پی بلاواتسکی، کمک-موسس جامعه تئوصوفی در سال ۱۸۷۵ آشکار شد.
🔶 جزئیات بیشتر درباره ارتباط با این سران و اقدامات آن ها توسط آلیس بیلی در سال های ۱۹۱۹ تا ۱۹۴۹ ارائه شد. او در کتاب “عمومی سازی سلسله سران” طرح این مردان روشنی یافته را برای بازگشت و انجام اقدامات فیزیکی فاش کرد و من نیز اضافه می کنم، این نقشه آغاز شده است.»
🔷 بنجامین کرام جهت تبلیغ آمدن مایتریا(موعود، ادیان) موسسه “اشتراک بین المللی” و یک سایت اینترنتی تاسیس کرده است و مرتبا به نقاط مختلف جهان سفر می کند تا با برگزاری جلساتی، از مایتریا برای مردم مطلب انتقال دهد. جلساتی که گفته می شود سیاستمدارانی چون میخائیل گورباچوف و جورج بوش در آن شرکت کرده اند.
🔶 همانطور که اشاره شد ارتباط با موجودات ماورایی(اجنه) از کارهای اصلی این فرقه است. شخص بلاواتسکی کتاب “تعالیم سری” را با راهنمایی یکی از سران روحانی به نام “کوت هومی” نوشته است.
♦️ آلیس بیلی یکی دیگر از رهبران تاثیر گذار تئوصوفی، به گفته خود با انتقال از موجود ماورائی تبتی به نام “دجوال کول” ، ۲۴ جلد کتاب نوشته است. نمونه هایی از این دست در تئوصوفی، جنبش عصر جدید و فراماسونری فراوان یافت می شود.
♻️♻️♻️♻️♻️♻️
ادامه دارد....🔻🔻
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️عالم بزرگ اهل سنت #بلوچ:
طوفان الاقصی زمینه ساز تشریف آوری امام مهدی است!
📣مولوی عبدالرحمن چابهاری؛
🔹ای شیرزنان و جوانمردان غزه و فلسطین أَلا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ نصرت و امداد غیبی خداوند برای شما نزدیک است.
⛔️تا ابد چهرهٔ دشمنانتان سیاه خواهد شد همچنانکه خداوند آبا و اجداد آنها را بخاطر بی حرمتی روز شنبه تبدیل به بوزینه کرد اینها را هم حیوانات منحوس شکست خوردهٔ بدتر از بوزینه خواهد کرد.
✅این مجاهدان زمینهسازان آزادی قدس و مسجدالاقصی و این نبرد طوفانالاقصی پیشواز و زمینهساز تشریفآوری سیدنا مهدی رضیاللهعنه است. خداوند به لطف خود ما و فرزندانمان را از شرکت کنندگان در لشکر مهدی برحق رضیاللهعنه قرار بدهد
✍بلوچ واقعی مولوی عبدالرحمن است نه امثال مولوی عبدالحمید
🔆🌏✨🌍✨🌏جهادتبیین
https://eitaa.com/montazeraan_zohorr
44.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۵ مهسا امینی در دنیا که ترند نشد
به بهانه آرمیتا گراوند
در مظلومیت نظام همین بس که باید برای کارهای نکرده هزینه بده. برای اتفاقات و مرگ طبیعی که برای افراد اتفاق میفته هم باید بیاد توضیح بده
https://eitaa.com/montazeraan_zohorr
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یک ویدئویی میفرستم که انرژی بگیرید
کیف کنید حال کنید
بفرستید برای نوجوان ها و جوانها
برادرها و خواهرهای خوبم لذت ببرید ازین جملات آسمانی
ببینید چه فرماندهای واقعا با امامش تا آخر موند....
دیدید آرمان علی وردی عزیز و خوشبخت ما، حتی زیر شکنجه به امامش توهین نکرد...
و چه زیبا گفت رهبرم نور چشم من هست...
اینها تربیت شده های روضه ها و مساجد و الگوگرفتن از حاج قاسم ها هستن...
حاج قاسم که خودش هم اینجا داره یک تعبیر قشنگ و بی نظیر میکنه و میگه:
سرم رو تقدیم دو نفر میکنم،
اما قلب یکی هست، قلبم رو به...
دوست دارم این کلیپ رو هزار بار ببینم و ببینید...
و هزار بار انقلابی تر مهربان تر و امیدوارتر بشید و بشیم...
#امام_زمان #غزه #فلسطین #طوفان_الاقصی
#ڪانال_ما_را_بہ_اشتراڪ_بگذارید👇👇
🌹🍃🌹🍃
https://eitaa.com/montazeraan_zohorr
🌹 منتظران ظهور 🌹
🔷قدِاصطَلَحتُم علیَ الغِلِّ قیمت بینَکم شما بین خود یک توافق و اجماع درست کردید ،نسبت به یکدیگر بغض
بسم الله الرحمن الرحیم
شرح خطبه ها
💢 خطبه ۱۳۴ 💢
مشورت دادن به عمر
یکی از خطبه های پر حاشیه است . اهل سنت نگاه ویژه ای دارند ،بنحوی حقانیت عمر و خلفا را از این خطبه استنباط می کنند. که علی با خلفا مشکلی نداشت بلکه آنها را حجت و مرجع مردم می دانست.
زمانی عمر نزد حضرت آمد مشورت گرفت برای خروج بسمت جنگ روم که شخصا عازم شود.
این خطبه چه زمانی صادر شده ، در آن اختلاف نظر هست.
ابی الحدید می گوید. در جنگ با رومیان بوده.
مرحوم شوشتری قائلند جنگ با ایران بوده که خلیفه لشکر کشی کرده بسمت ایران و آن جنگ معروف قادسیه است. حضرت این جملات را به خلیفه فرموده:
اصل جریان اینست: در سپاه اسلام سه فرمانده بود که از فرماندهان بزرگ خلیفه بود ،
یکی از آنها خالد بن ولید به دلایلی ازفرماندهی کنار گذاشته شد که باعث ضعف و کاستی در سپاه شد. به خلیفه خبر دادند پادشاه روم از این ضعف داخلی لشکر شما استفاده کرده ، شخصا برای تقویت نیروهای خود وارد معرکه جنگ شده ، بخاطر ضعف و کاستی شما بمیدان آمده تا کاملا پوشش بدهد و شما را نابود کند.
خلیفه هم تصمیم گرفت شخصا وارد در جنگ شود. برخی به او پیشنهاد دادند که با امیرالمومنین مشورت کن نظر او را بگیر که او جنگ دیده است.
عمر نزد حضرت آمد تا از امام مشورت بگیرد.فرمود:
🔷و قد تَوَکَلَّ (تَکفَّلَ)اللهُ لاَهلِ هذَا الدینِ بِاِعزازِ الحَوزَةِ
در مواجهه با مشکلات و دشمنان یک اصل کلی را در نظر داشته باشید و آن اینست:
خدای متعال وکالت را بعهده گرفته (کفالت کرده) برای اهل اسلام. حفظ و عزت مندی [اِعزاز] کیان اسلام را متعهد شده.
🔷و سَترِ العَوره
خدا وکیل شده که از حوزهٔ اسلام محافظت کند . و کفالت دارد که از مرزها[عَوره] حمایت کند
اینطور هم نیست که همه ی کار را خدا انجام دهد و مردم دست بروی دست گذارند که خدا حمایت میکند.
باید به این اصل پایبند باشید تا خدا ساقط شدن را اجازه ندهد. و در کنار امیدواری بخدا به کارهای خود بپردازید.
🔷والذّی نَصَرَهم و هم قلیلٌ لا یَنتَصِرون
خدایی که مسلمانان را نصرت داد در آنزمان که تعداد قلیل مسلمانان و ضعف و حقارت حاکم بود و نمی توانستند دفاع کنند ،کسی آنها را یاری نمیکرد.[لا ینتصرون] همان خدایی که کمک کرد امروز هم خدا زنده است و یاری می کند.
🔷و مَنَعَهُم و هم قلیلٌلا یَمتَنِعون ، حیٌّ لا یَموت
خدایی که دشمنان را از ضربه زدن به پیامبر باز داشت در حالیکه تعداد اندک بود و نمیتوانستند مشکل را از خود دفع کنند.[یمتنعون] همان خدا که دیروز حفظ کرد امروز هم خدا نمرده، زنده است و مانع را برطرف می کند.
✅ در هر مشکل و فتنه ای با خود تکرار کنید ، آیا ما بودیم انقلاب را از آسیبها حفظ کردیم!!!
نفوذی که در کلام امام خمینی بود یک امر عادی بود!!! اثر فن بیان بود یا اثر معنویت!!
خدا بود که محبت و نفوذ کلام امام را در دلها کاشت.
خدایی که انقلاب را بوجود آورد ، از جنگ عبور داد ، از فتنه ها عبور داد، با تمام سختی و رنجها انقلاب ماند و خدا همچنان زنده. ونصرت را بعهده گرفته است.
اگر بزرگان و رهبر معظم در برابر فتنه آرامند چون توکل دارند. این جمله ی حضرت را بخوبی دریافتند « قد تکفلّ الله »
✳️ عمر از امیرالمومنین مشاوره میگیرد که مستقیم جنگ برود یا نه !!
حضرت اول برای او یاد آوری توحید می کند.
توحید یک بحث نظری نیست حفظ کردن و خواندنی نیست. توحید متن زندگی ست.
توحید یعنی جنگ ، صلح ، توحید یعنی تولد ، تلخی ، خوشی ، یعنی هر اتفاقی در زندگی می افتد ، توحید در آن چه نقشی دارد ، جای توحید در کجاست!!
اول حضرت به او درس توحید میدهد که توحید تو مشکل دارد. اول بخدا اطمینان کن.
رسولخدا را آورد و تضمین هم کرده که او را حفظ کند.
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
بخش دوم : وظیفه خلیفه
🔷اِنَکَ متیٰ تَسرِ الیٰ هذَا العَدوِّ بنفسِک فَتَلقَهُم فَتُنکَبُ لا تَکن للمسلمینَ کاِنفَةٌ دونَ اَقصیٰ بِلادِهِم
زمانی که تو شخصا بسمت دشمن حرکت کنی [تَسرِ] در برخورد با آنها شکست خورده و کشته شوی [تُنکَب] چه اتفاقی می افتد!!
مسلمانان در دورترین نقاط پناهگاهی [کانفةٌ] ندارند. خلیفه کسی ست که انتظام جامعه را بعهده دارد. از نقاط دور تا مردم خبردار شوند حاکم انتخاب و بیعت کنند ، تبعیت داشته باشند. دشمن کمین کرده در مرز متوجه مرگ خلیفه شود بسرعت حملات را تشدید می کند و شکست حتمی ست.
لشکر از هم می پاشد. نیروهای مرزبانی متفرق شده ، شهر به شهر سقوط می کند.جامعه اسلامی دچار تزلزل میشود.
🔷لیسَ بَعدَکَ مَرجِعٌ یَرجِعونَ الیهِ
اگر تو ، خلیفه در جنگ کشته شوی مسلمانها مرجع و محل رجوعی ندارند.
حفظ نظام و جامعه اسلامی از واجبات است و باید آنرا حفظ کرد.
🔷فَابعَث الیهِم رَجلاً مِحرَباً (مُجَرَباً)
بجای رفتن شخص خلیفه ، یک فرد شجاع ،اهل جنگ ، حرب دیده [مِحرب] و یا با تجربه کار آزموده [مجربا]انتخاب کن.
🔷وَاحفِز معَهُ اهلَ البلاءِ والنصیحه
وبه همراه او دو گروه را بسرعت حرکت بده [اِحفِز] مجاهدانی که کار آزموده ، سختی کشیده [اهل البلاء] باشند و وگروه دوم مجاهدانی که صفت دلسوزی برای اسلام و جامعه را داشته باشند از منافع شخصی خود گذشته دنبال مصالح اجتماعی و خیر خواه باشند.[النصیحه]
🔷فاِن اَظهَرَ اللهُ فذاکَ ما تُحِب
اگر در جنگ پیروزی بدست آمد همان چیزی هست که تو دوست داری .
اما اگر شکست بخوری شیرازه از دست میرود.
(در پیروزی فرمود ، چیزی که تو دوست داری.
نفرمود خدا دوست دارد یا ما می خواهیم )
معلوم است که حضرت خیلی با این حملات و کشور گشایی مایل نبوده.
🔷واِن تَکنِ الاُخریٰ کنتَ رِدءً للناسِ ، ومثابةً المسلمین
ولی اگر شکست حاصل شود[اخری] تو یار و یاور [رِدءاً]مردم باقی میمانی.
و محل رجوع [مثابة] مردم هستی.
اگر لشکر شکست خورد . تو در فرماندهی هستی دوباره فرمانده جدید، سپاهیان را تدارک ، و یک آماده باش مجدد ، و دوباره حمله به دشمن را آغاز می کنید ، اما وقتی بشخصه رفتی جبران پذیر نیست.
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
چند سوال و نکته در این خطبه وجود دارد:
✳️ نکته : آیا حضرت برای خلیفه یک جایگاه و یک ارزشی را قائل میشود!!!
(تو پناهگاه مسلمین هستی ) آیا حضرت به خلیفه دوم چنین می گوید!!
نظر اهل سنت در اینجا ، خلافت خلیفه دوم را به عنوان جانشین رسولخدا پذیرفته است؟! هرگز اینگونه نیست.
اولا چرا مشاوره داد؟ اگر خلیفه را قبول نداشت آنهم مشورت خوب داد. کاری میکرد که عمر سقوط کند و حق غصب شده به حضرت برگردد؟!
پاسخ : حفظ جامعه اسلامی برای امیرالمومنین از هر چیزی واجب تر است حتی از غصب خلافت.
اصل آنست که اسلام زنده بماند .
دوم آنست که چه کسی حاکم باشد.
وحق علی را بدهند یا نه.
اما اگر برای حق گرفتن، اسلام از بین برود ، خلافت و ولایت حضرت در ذیل اسلام معنا میشود وگرنه خلافت را میخواهد چه کند.
جایی که حق و اسلام در میان باشد، میگذارد خلافتش غصب شود.، چون میخواهد اسلام بماند اصل حفظ دین است، بقیه ، حتی ولایت فروغ هستند.
پاسخ دوم: امیرالمومنین در مقام مشاوره است.
یکی از آداب مشاوره اینست که راست گفته شود ، در آن خیانت ، کم کاری ، توضیح ناقص نباشد وگرنه حرام است. مگر اینکه مشاوره را نپذیرد.
او آمده از حضرت مشاوره بگیرد.
نمیتواند خلاف بگوید.
آنچه را که صلاح است کامل می گوید.
✳️ روایت امام صادق علیه السلام:
اگر قاتل علی ابن ملجم با من جعفر بن محمد مشاوره کند و من مشاورهٔ او را بپذیرم ، هرگز در مشورت دادن کوتاهی و خیانت نمی کنم.
✳️ نکته :
آیااین بحث باعث جایگاه خلیفه میشود؟! خیر.
امیرالمومنین به خلیفه از جایگاه حقیقی نگاه نمیکند بلکه جایگاه حقوقی او را می بیند.
درست است که او غاصب حق علی ست ولی هم اکنون او خلیفه است. سپاه به اعتماد حاکم به دشمن حمله کرده ، نه اینکه او را بحق بداند.
او غاصب هست و لی مقام حقوقی او را بیان میکند.
کسی که در مقام حکومت است باید خود را حفظ کند. تا جامعه از هم نپاشد. فرقی ندارد چه عمر حاکم باشد و چه علی حاکم باشد.
در اسم فرق نیست. مهم آن جایگاه حقوقی هست ، حضرت عنایت به شخص عمر ندارد. در امر حقوقی او صحبت می کند.
✳️در خطبه ۴۰ به خوارج فرمود:
جامعه باید حاکم داشته باشد ولو فاسد باشد.
اصل بر حاکم داشتن است. حاکم بد از بی حاکمی بهتر است.
قانون بد از بی قانونی بهتر است. از نبود قانون و حاکم هرج و مرج بوجود می آید.
اهل سنت به این خطبه عنایت دارند که سخنان شیعیان به خلیفه درست نیست.چون علی در این خطبه می گوید، خلیفه مرجع مردم است.
✳️ شبهه:
اگر علی حرفی میزند چرا خود عمل نمی کند؟!
حاکم جامعه را از رفتن به خط مقدم نهی میکند چرا خود و پیامبر همیشه در جنگها حاضر بودند؟!
سه پاسخ :
۱- پیامبر و علی علیهما السلام از طریق وحی کاملا آگاه هستند که در این جنگها کشته نمیشوند. از طریق علم غیب پیامبر خبر داده بود با قاسطین ، مارقین، خوارج ، جنگ خواهی کرد و مشکلی هم بوجود نمی آید.
وقتی علم دارد در جنگ کشته نمیشود به خط مقدم میرود.
فرق علی با خلیفه عمر در همین است که متصل به غیبند و خلیفه متصل نیست.
پاسخ ۲- :
بین جنگهای پیامبر و امیرالمومنین و جنگهای خلیفه بسیار تفاوت هست.
جنگهای مدینه و کوفه همه در اطراف شهر بودند فاصله زیادی از مرکز حکومت نداشتند.
در حالیکه جنگ خلیفه عمر بیرون از مرز با رومیان بود ،فاصله بسیار زیاد و حضرت روی این جنگ انگشت اشاره میگذارد که نرو. فاصله بسیار زیاد است. اقصی نقاط کشور متضرر میشوند.
پیامبر در یک جنگ تبوک که دور از شهر با فاصله زیاد بود خود شرکت کردند اما حضرت را بعنوان نماینده در شهر گذاشتند تا مدیریت کند.
پاسخ ۳ :
مرحوم مجلسی در بحار پاسخی دادند.
(جایی که حضرت فرموده ؛ فرمانده ای با دو گروه اهل بلا و خیرخواه روانه کن)
علامه پاسخ داده ، در عصر حضرت تعداد چنین افرادی خیلی کم بود.امثال مالک و عمار انگشت شمار بودند.
یک از دلایلی که پیامبر و علی صلواة الله علیهما شخصا بمیدان میرفتند شاید این مطلب بوده باشد که یاران به آن مقدار نبودند که جای آنان میدان جنگ را مدیریت کنند.
پس خلیفه هیچ مرجعیتی ندارد که بر علی اولیٰ باشد. صحبت از مرجع فعلی ست نه مرجع حقیقی .
فعلا حاکم و خلیفه است باید امور را اداره کند. ولی اگر حقانیت را بسنجیم قطعا خلافت با علی ست نه با دیگران
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
#تشرف_علما
#آیت_الله_سید_ابوالحسن_اصفهانی
💠نامه امام زمان (عج) به سید ابوالحسن اصفهانی💠
❇️ آیت الله سید ابوالحسن اصفهانی از مراجع بزرگ و وارسته ای است که هم به محضر مبارک امام عصر علیه السلام نائل آمده و هم به افتخار دریافت نامه و توقیع از سوی آن حضرت مفتخر شده است.
❇️ شیخ محمود حلبی می گوید :من در عصر آن بزرگوار از کسانی بودم که گاه اِشکال و ایراد به سبک معظّم له در رهبری معنوی و مذهبی جهان تشیع داشتم و این ایراد تا هنگام تشرف به عتبات عالیات و دیدار خصوصی با آن مرحوم ادامه داشت.
❇️ به همین جهت هم، آنجا وقتی به محضرش رفتم اشکالات خود و دیگران را گفتم و آن بزرگوار با کمال سعه ی صدر و گشادگی چهره، جواب همه اشکال و ایراد های مرا داد و سرانجام فرمود من دستور دارم که این گونه عمل کنم .
❇️ گفتم: از کجا و چه کسی دستور دارید؟
فرمود: از چه کسی می خواهید دستور داشته باشم؟
گفتم :یعنی از امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ؟
فرمود: آری. ایشان برخاست و درب صندوق خود را گشود و پاکتی را از آنجا برگرفت و به دست داد.
❇️ من به مجرد اینکه پاکت را گرفتم مضطرب و منقلب شدم با حالتی وصف ناپذیر کاغذ را از پاکت در آوردم و آن را خواندم که از جمله این عبارات در آن نوشته شده بود
✳️بسم الله الرحمن الرحیم✳️
یا سیّد ابوالحسن، ارخص نفسک و اجلس فی دهلیز بیتک و لا ترخ سترک ( واعن اواغث شیعتنا و موالینا ) نحن ننصرک ان شاءالله " المهدی"
به نام خداوند بخشاینده مهربان
سید ابوالحسن ،خود را ارزان کن و در اختیار همگان قرار بده و در بیرونی منزلت بنشین و درب را به روی کسی نبند و پرده بین خود و مردم قرار مَده و به داد و کمک پیروان و دوستان ما برس که ما تو را یاری می کنیم، ان شاءالله.
❇️ پرسیدم :این توقیع شریف را به وسیله چه کسی دریافت داشته اید؟
فرمود :به وسیله مرد عابد و پارسا و باتقوا به نام شیخ محمد کوفی که از هر جهت مورد وثوق و اطمینان است. اجازه گرفتم تا از آن نسخهای بردارم مشروط بر اینکه تا سید در قید حیات است ابراز نکنم.
❇️کتاب کرامات صالحین❇️
به امید آنکه منتظر واقعی ظهورش باشیم🙏
🌹باسلام محضر دوستان نازنین وارجمندم
🟡از حکیمی پرسیدند مردم در چه حالت شناخته میشوند؟ پاسخ داد:
۱-اقوام در هنگامِ غربت
۲-مرد در بیماریِ همسرش
۳-دوست در هنگامِ سختی
۴-زن در هنگامِ فقرِ شوهرش
۵-مؤمن در بلا و امتحانِ الهی
۶-فرزندان در پیریِ پدر و مادر
۷-برادر و خواهر در تقسیمِ ارث
🍀ازسعدی هم بیاموزیم که گفت:
🔸دوست مَشمار آنکه در نعمت زند
🔸لافِ یاری و برادر خواندگی
🔹دُوست آن دانم، که گیرد دستِ دُوست
🔹در پریشان حالی و درماندگی
https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
04 Az Heyvaniyat Ta Hayat (1402-06-08) Mashhade Moghadas.mp3
39.63M
🔈#از_حیوانیت_تا_حیات
🔰 فصل هفتم؛ از مرصاد تا مسکین | جلسه چهارم
* اقوام در قرآن دارای شخصیت هستند
* نقطه اصلی در همه تحلیلهای تاریخی قرآن؛ نسبت آن واقعه با فعل خداوند
* اشکال اصلی اکثر تحلیلها و برنامههای تاریخی؛ مشخص نبودن جایگاه فعل الهی در آن واقعه
* خداوند ظالمین را به دست خودشان به گونهای هدایت میکند تا به هدف خود نرسند.
* مکر و حیله عجیب خداوند نسبت به فرعون!
* پرندگان کوچک؛ سپاه خداوند برای از بین بردن و تحقیر اصحاب فیل
* عجایب شهرسازی منحصر به فرد قوم عاد؛ ستون های عظیمی که با باد در هم ریخت!
* قدرت نمایی خداوند با ویروس کرونا
* ماجرای خوار شدن یزید و بازگشت کاروان اسرا به مدینه
* اگر درخواست میکردند خودمان میبخشیدیم...
#سخنرانی_استاد_امینی_خواه
https://eitaa.com/montazeraan_zohorr
🌹 منتظران ظهور 🌹
«روز کوروش» #قسمت_نهم🎬: دربان قصر بزرگ بابل از بالای برج نگهبانی، کالسکه مجلل کاهن اعظم را میدید که
«روز کوروش»
#قسمت_دهم 🎬:
کوروش کبیر جلو رفت و پیش چشمش، مردی به سجده رفته بود و اینچنین میگفت: بار پروردگارا، سپاس و ستایش مخصوص توست که آفریدگار زمین و آسمانی، آفریدگار بندگانی، هموکه مهربان است بر بندگان ،مهربان تر از مادر و حاضر و ناظر در همهٔ مکان هاست، خوب است و عاشق خوبی هاست و میبیند آنچه را که نادیدنیست و می شنود آنچه که ناگفتنی ست..
کوروش غرق حرفهای مرد شده بود، با تعجب به سمت کاهن اعظم برگشت و گفت: این مرد کیست و این سخنان زیبا را نثار چه کسی می کند؟!
کاهن اعظم از پادشاه اجازه گرفت و داخل اتاق شد، با پنجه پا به پهلوی مرد زد و گفت: بلند شو دانیال، بر خیز خودت به پادشاه بگو چرا از فرمان شاه شاهان سر بر تافتی و بر خدای نادیده سجده می کنی؟
دانیال سر از سجده برداشت، به پشت سر نگاه کرد و با دیدن شخصی که به نظر می رسید پادشاه باشد از جا برخواست.
کوروش کبیر نگاهش با نگاه دانیال گره خورد، انگار مهربانی تمام دنیا در این نگاه ریخته شده بود، قلب کوروش به تپیدن افتاد و دوست داشت دانیال را سخت در آغوش بگیرد و راز این نگاه مهربان را جویا شود که سکوت اتاق با صدای زمخت کاهن اعظم شکست: آهای دانیال! مگر به تو نیستم؟!
دانیال چیزی نگفت و کاهن رو به کوروش کبیر گفت: پادشاها! با چشم خویش دیدید که این پیرمرد چگونه از فرمان حکومتی سرباز زده؟!
کوروش نگاهی به کاهن و نگاهی به دانیال نمود و با لحنی ملایم رو به دانیال گفت: تو که هستی و با چه کسی اینگونه راز و نیاز می کردی؟!
دانیال لبخند کمرنگی زد و گفت: به سرای حقیرانهٔ من خوش آمدید، نامم دانیال است و پیامبر خدایم و آنچه که دیدی و شنیدی، عبادتی ست بر درگاه پروردگارم، خداوندی که کل هستی از وجود او نشأت می گیرد،خدایی که دیده نمی شود اما بر همه چیز اشراف دارد..
کوروش سری تکان داد و گفت: چه سخنان زیبا و حکیمانه ای، خدای تو به اهورا مزدای ما شباهت دارد..
کاهن که میدید هم اینک تمام نقشه هایشان نقش بر آب می شود، صدایش را بالا آورد و گفت: جناب پادشاه، توجه فرمایید که دانیال اینک مجرم است، مراقب باشید که کلامش انسان را افسون می کند، تا جادوی کلامش بر شما اثر نگذاشته او را بکشید تا درس عبرتی شود برای دیگران و کسی جرأت نکند خلاف فرمان شاه عمل کند.
کوروش نفسش را آرام بیرون داد و گفت: به قصر میرویم، کاهنان و دانیال پیامبر هم به آنجا بیایند
آنجا برایش حکمی در خور، صادر می کنیم.
کوروش ذهنش درگیر بود و قلبش درگیرتر، قلبش درگیر مهر و عطوفتی شده بود که در یک نگاه نسبت به دانیال پیدا کرده بود و ذهنش درگیر بود که چه مجازاتی برای دانیال وضع کند که نه کاهنان اعتراض کنند و نه آسیبی به دانیال برسد.
ادامه دارد..
📝به قلم: ط_حسینی
https://eitaa.com/montazeraan_zohorr
🌺🍂🌼🍂🌺🍂🌼