eitaa logo
🌹 منتظران ظهور 🌹
2.8هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
9.6هزار ویدیو
300 فایل
🌷بسم ربِّ بقیة الله الاعظم (عج)🌷 سلام بر تو ای امید ما برای زنده کردن حکومت الهی مرا هزار امید است و هر هزار تویی کپی متن با ذکر صلوات و دعای فرج ، حلال است🙏🏻 ادمین: @Montazer_zohorr تبادل و تبلیغ: https://eitaa.com/joinchat/1139737620C24568efe71
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆أَ تَرَانَا نَحُفُّ بِكَ وَ أَنْتَ تَؤُمُّ الْمَلَأَ وَ قَدْ مَلَأْتَ الْأَرْضَ عَدْلاً وَ أَذَقْتَ أَعْدَاءَكَ هَوَاناً وَ عِقَاباً وَ أَبَرْتَ الْعُتَاهَ وَ جَحَدَهَ الْحَقِّ وَ قَطَعْتَ دَابِرَ الْمُتَكَبِّرِینَ وَ اجْتَثَثْتَ أُصُولَ الظَّالِمِینَ وَ نَحْنُ نَقُولُ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ 🔆آیا آن روز فرا می‌رسد که ما را ببینی درحالی‌که دورتادورت حلقه می‌زنیم و تو پیشوای جامعه جهانی می‌شوی درحالی که زمین را از عدالت مالامال می‌کنی و خواری و کیفر را به دشمنانت می‌چشانی و متکبّران و منکران حق را نابود می‌کنی و ریشه سرکشان را قطع می‌نمایی و بیخ و بن ستمکاران را برمی‌کنی و ما می‌گوییم: الحمدلله رب العـالمـین کجایی ای اجابت دعای مضطران😫 کجایی ای آخرین امیـد بی‌پناهان😭 https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بخش۲.mp3
8.68M
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ 🔊 ♦️سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی 💢 موضوع: همه معادلات جهان، قابل تغییر است (درس واقع بینی در فلسطین) 📌بزرگداشت شهدای مجاهد حرم و شهدای امنیت- شکرانه طوفان الاقصی و پیروزی رزمندگان فلسطین، ۱۴۰۲ 2⃣بخش دوم https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸اجتماع بزرگ کودکان یزدی در عزای کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه ▪️ چهارشنبه ٢۶مهرماه ▪️ ساعت ١٩ ▪️ حسینیه تاریخی امیرچقماق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیامبر رحمت: «هـر کـس صـدای مظلـومی را بشنـود و او را یـاری‌ نکنـد مسلمـان نیسـت» قلب تک تک آزادی‌خواهان جهان از وقایع تلخ و وحشیانه‌‌ای که مظلومین فلسطین متحمل هستند به درد آمده... برای مردمان مظلوم فلسطین و گشایش و ظهور منجی عالم با هم دعا کنیم 🥀🖤 اللهم‌عجل‌لولیک‌الفرج https://eitaa.com/joinchat/1965162593Cbe8736d84c
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
enc_16715702743596964477128.mp3
3.2M
🔻یا مُنتقِم اِنتَقِم 🏴 إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه، دولت جمهوری اسلامی ایران با محکومیت این وحشی‌گری جنون‌آمیز، روز چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد. 🤲🏻 اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ 📩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5958587543409659963.mp3
3.95M
💔عزیز زهرا کجایی؟ 🙏کجایی آقا! جهان در 🔥آتش و ظلم و خونریزی است.... برس به داد ما یتیما
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۶- جمع عقول(۱۶۸): در کمال الدین از حضرت ابو جعفر امام باقر (علیه السلام) روایت شده که فرمود: هرگاه قائم ما بپاخیزد خداوند دستش را بر سر بندگان قرار می دهد، پس عقل هایشان جمع وحلم وبردباری شان کامل می گردد(۱۶۹). و در کتاب خرایج به جای جمله آخر، آمده است: واخلاقشان کامل گردد. و در کافی به سند خود از حضرت ابو جعفر باقر (علیه السلام) منقول است که فرمود: اذا قام قائمنا وضع الله یده علی روس العباد فجمع بها عقولهم وکملت به احلامهم(۱۷۰)؛ هرگاه قائم ما قیام کند، خداوند دستش را بر سربندگان قرار دهد، پس عقل هایشان جمع وبردباری شان کامل گردد. علامه مجلسی در مرآة العقول گفته است: ضمیر دستش یا به خدا بر می گردد ویا به قائم (علیه السلام) وبنابر هر دو فرض؛ کنایه از رحمت وشفقت یا قدرت وپیروزی است، وبنابر فرض اخیر، احتمال حقیقت می رود، نه کنایه واین که فرمود: پس عقل هایشان جمع و... دو وجه محتمل است: اول: این که آن حضرت عقل هایشان را بر اقرار به حق جمع می کند که دیگر هیچ اختلافی نخواهند داشت. دوم: این که عقل هر کدام از آن ها جمع می شود، یعنی قوای نفسانی ونیروهای حیوانی تسلیم عقل گردند وبا آن همراهی کنند، که دیگر به خاطر پراکندگی قوای نفسانی، عقل پراکنده نمی شود، بعضی این طور گفته اند. ولی وجه اول صحیح تر به نظر می رسد وضمیر (بها) به (ید) بر می گردد، وضمیر (به) به (وضع) مربوط است، یا به قائم (علیه السلام) بر می گردد واحلام جمع حلم به معنی عقل است(۱۷۱)
می گویم: پر واضح است که ضمیر در (یده) به قائم (علیه السلام) بر می گردد ودلیل بر این معنی فرمایش امام صادق (علیه السلام) است در حدیث دیگری در کافی آمده که فرمود: این امر به کسی می رسد که دهان برایش می چرخانند، پس هرگاه مشیت وخواست الهی در او تحقق یابد خروج می کند، ومردم می گویند: این چیست که واقع شده؟ پس خداوند دستی از او بر سر رعیتش قرار می دهد. حرف ح: ۱- حمایت آن حضرت (علیه السلام) از إسلام: حمایت آن بزرگوار از حریم اسلام از مطالبی که راجع به جهاد وجنگ آن حضرت بیان کرده ایم، دانسته می شود ودر بحار از شیخ نعمانی به سند خود از حضرت ابو جعفر باقر (علیه السلام) روایت است فرمود: گویا می بینم دین شما پیوسته رو به ضعف واز بین رفتن خواهد نهاد ودر خون خود دست وپا خواهد زد وکسی آن را به شما بازنمی گرداند مگر مردی از ما اهل البیت(۱۷۲). تمام این حدیث در سخای آن حضرت وکشف علوم خواهد آمد، ان شاء الله.
۲- حرب جنگ آن حضرت (علیه السلام) با مخالفین: فرق میان جنگ وجهاد این است که جهاد نسبت به کافران است، ولی جنگ اعم است که از آن ها وکسانی که کلمه اسلام بر زبان دارند - چنان که آیه مربوط به محارب: ﴿انما جزاء الذین یحاربون الله﴾ (سوره مائده: ۳۳)؛ همانا سزای کسانی که با خداوند جنگ می کنند... وغیر آن بر این معنی دلالت دارد. به هر حال شاهد بر این مقال، روایتی است که در بحار از نعمانی منقول است که به سند خود از فضیل آورده که گفت: از حضرت ابو عبد الله امام صادق (علیه السلام) شنیدم فرمود: به درستی که وقتی قائم ما بپاخیزد بیشتر از آنچه پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) از مردم جاهلیت دید به ناراحتی ها برخورد می کند. گفتم: چطور؟ فرمود: پیغمبر اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) به سوی مردم مبعوث شد در حالی که سنگ وچوب وتخته ای به صورت بت می تراشیدند وپرستش می کردند، ولی قائم ما (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در حالی بپاخیزد وبه سوی مردمی می آید، که همگی آن ها علیه او کتاب الله را تأویل نموده واحتجاج می کنند(۱۷۳). و در روایت دیگری از همان حضرت آمده: پس علیه آن حضرت، کتاب الله را تأویل بر مبنای آن با آن حضرت مقاتله می کنند(۱۷۴).
و از همان بزرگوار منقول است که فرمود: سیزده شهر وطایفه است که قائم (علیه السلام) با آن ها جنگ می کند، وآن ها هم با آن حضرت می ستیزند: اهل مکه، اهل مدینه، اهل شام، بنی امیه، اهل بصره، اهل دمسیان، کردها، اعراب، ضبه، غنی، باهله، ازد واهل ری(۱۷۵). و در کتاب کمال الدین از حضرت ابو جعفر باقر (علیه السلام) مروی است که فرمود: در صاحب این امر شیوه وسنتی از موسی وسنتی از عیسی وسنتی از یوسف وسنتی از محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) هست. اما سنت از موسی، این که ترسان وبرخذر است. واما از یوسف زندان وغیبت است. واما از محمد (صلی الله علیه وآله وسلم) قیام با شمشیر وروش آن حضرت را پیروی می کند، وآثارش آشکار گردد، آن گاه شمشیر خود را تا هشت ماه با دست راست وبر شانه حمایل می نماید وپیوسته دشمنان را خواهد کشت تا خداوند (عجل الله تعالی فرجه الشریف) راضی گردد. ابوبصیر گوید: عرضه داشتم: چگونه خواهد دانست که خداوند راضی شده؟فرمودخداوندرحم دردلش می افکند(۱۷۶)
در حدیث مفضل از حضرت صادق (علیه السلام) است که فرمود: حسنی آن جوانمرد خوشروی که از طرف دیلم خروج می کند وبا بیان فصیحی که دارد، فریاد بر می آورد که: ای آل احمد! اجابت کنید دردمند پریشان حال را؛ وآن که از پیرامون ضریح (شاید مراد کعبه باشد) ندا می کند. پس گنجینه های الهی در طالقان او را اجابت می نمایند، چه گنج هایی که از طلا ونقره نیست، بلکه مردانی همانند قطعه ای آهن بر اسب های چابک سوار وحربه ها به دست وپیوسته ستمگران را به قتل می رساند تا این که وارد کوفه می شود - در حالی که بیشتر جاهای زمین از لوث وجود بی دینان پاک گشته است - آن جا را محل اقامت خود قرار می دهد. پس خبر ظهور مهدی (علیه السلام) به سید حسنی واصحابش می رسد، اصحاب به او می گویند: ای فرزند پیغمبر! این کیست که در قلمرو ما فرود آمده؟ می گوید: بیایید برویم ببینیم که کیست - در صورتی که به خدا قسم سید حسنی می داند او مهدی است وبدین جهت این سخن را می گوید که به یارانش آن حضرت را بشناساند. پس حسنی بیرون می آید تا این که به مهدی (علیه السلام) می رسد، آن گاه می گوید: اگر تو مهدی آل محمد (علیه السلام) هستی، پس کو عصای جدت پیغمبر وانگشتر وجامه وزره (فاضل) آن حضرت؟ وعمامه (سحاب) واسب (یربوع) وشتر (غضباء) وقاطر (دلدل) والاغ (یعفور) واسب اصیل رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم) (براق) ومصحف امیر مؤمنان (علیه السلام)، این ها کجاست؟ پس آن جناب تمام این ها را به او نشان می دهد، آن گاه عصای پیغمبر را می گیرد ودر سنگ سختی می کارد، فوری برگ می دهد. منظورش از این کار آن است که بزرگواری وفضیلت مهدی (علیه السلام) را به اصحاب خود بنمایاند تا با آن حضرت (علیه السلام) بیعت کنند. سپس سید حسنی عرضه می دارد: الله اکبر، ای فرزند پیغمبر! دستت را بده تا با شما بیعت کنیم. مهدی (علیه السلام) دستش را دراز می کند، سید حسنی واصحابش بیعت می نمایند، مگر چهل هزار نفر صاحبان مصاحف (قرآن های مکتوب) که به زیدیه معروفند که از بیعت کردن سرباز می زنند ومی گویند: این کار یک سحر بزرگ است. با این سخن دو لشکر با هم گلاویز می شوند، مهدی (علیه السلام) به طرف طائفه منحرف آمده وآن ها را نصیحت وبه پیروی خودش دعوت می کند، ولی آن ها بر کفر وطغیان خود می افزایند، وآن حضرت دستور به کشتن آن ها می دهد، پس همه را از دم شمشیر می گذرانند. سپس مهدی (علیه السلام) به اصحاب خود می گوید: قرآن های آنان را نگیرید، بگذارید مایه حسرتشان گردد، همان گونه که آن را تبدیل کرده وتغییر داده وتحریف نموده بودند ومطابق آن عمل نکردند(۱۷۷). اخبار در این باره بسیار است که بعضی از آن ها در بحث (قتل کافرین) خواهد آمد، ان شاء الله تعالی. 🔆🕋🔆۳- حج آن حضرت (علیه السلام):💐💐💐💐💐💐💐 💫🌅💫🌅💫♥️قسمت 9⃣2⃣
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
14.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📡 منجی و🌏✨🌍⚡️🌎درفیلم های هالیوود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📜🖋📃📙📘📗📕🔍📖🖋📝 شرح زیارت شریف آل یس🔅🔆🔅 🖋📚👤🖋📗📗📗 استادمحترم حوزه علمیه السلطان علی بن موسی الرضا سلام الله علیه آلاف التحیة والثنا ء سرکارخانم زهره بروجردی 🖋📗📗📗📗 ♥️♥️ 🌹🌹 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
زندگی پست و ناگوار   در حقیقت امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: زندگی، بدون شناخت و معرفت امام زمان، ناگوار و پست است که رنگ و لعاب حیات بشری را ندارد؛ بلکه انسان در بُعد حیوانی خود غوطه‌ور و غرق شده است. معرفت امام بر نوع زندگی و بینش انسان اثرگذار است؛ بنابراین او را در جاده شریعت که مملو از نور و برکت است قرار می‌دهد. حیاتِ بدون معرفت و محبّت به امام مانند زندگی زمان جاهلیت سرد، بی‌روح و ظلمانی است و این ظلمت و تاریکی در تمام گفتار و رفتار فرد نمایان است. زندگی با امام سراسر نور و محبت است که فرد را به حرکت در جاده اخلاص و توحید می‌رساند. حضرت آیة‌الله بهجت (ره) می‌فرماید: میزان عشق و محبت حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه به ما، بیش از محبت ما به حضرت است و این محبت یک محبت قدیمی است که موجب افزایش معرفت می‌شود. معرفت همراه محبت و تبعیت، وصال معشوق را به همراه دارد.  
نمادی از عشق حقیقی   عشق و محبت زلیخا به حضرت یوسف، نماد عشق و محبت حقیقی بود؛ زیرا در گذر زمان علاوه بر اینکه کاهش نیافت؛ بلکه تا زمان پیری، نابینایی و فقر او ادامه داشت و هنگامی‌که مجددا به او جوانی و زیبایی داده شد، به جای یوسف عاشق مخلص خدای یوسف شد. به میزانی که محبت، ارادت و عشق به امام زمان، خالص و افزون شود، ضعف فرد به قوت تبدیل می‌شود و جمال و کمال خاصی نصیب او می‌شود. ارادت و عشق خالص به امام زمان مصداق «مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ»[۳] است که تحول و انقلاب عظیمی در حیات فرد ایجاد می‌کند.
«اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا دَاعِيَ اَللَّهِ» نمایش محبّت   در عبارت «اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا دَاعِيَ اَللَّهِ» محبّت فرد به نمایش گذاشته می‌شود. این عبارت اثبات می‌کند که امام طالب هدایت و دعوت کل مخلوقات به توحید محض است. اولین نقش وجودی امام دعوت بسوی حق است که وصال به حق حاصل شود.    محبّت به امام و وصال به حضرت حق   محبّت امام زمان به افراد، محبّتی قدیمی است که از عالم اَلَست آغاز شده است و تا ابد ادامه دارد و به میزانی که افراد در لبیک‌گویی به دعوت امام سرعت داشته باشند و محبت به حضرت را اعلام کنند، تبعیت در آنان افزایش می‌یابد و پیامد این معرفت و محبت به امام، وصال به حضرت حق است. زائر با لبیک گویی به داعی‌الله به وادی محبّت امام گام می‌گذارد و برکات الهی در زندگی او سرازیر می‌شود. این محبّت او را از تعلق به مادیات و نفسانیات جدا می‌کند و محبوب حضرت حق و بالتبع امام زمان می‌کند. مژده بده مژده بده یار پسندید مرا اولین وظیفۀ انسان در بندگی، معرفت امام زمان خویش است، چرا که قدر و منزلت آدمی، به میزان معرفت و تبعیت از امام سنجیده می‌شود.    عبودیّت امام   دعوت در لغت به معنی ایجاد تمایل از طریق سخن گفتن است که به‌صورت طلب بیان می‌شود. این فراخوانی توسط امام در جهت رشد مخلوقات صورت می‌گیرد. در عبارت «اَلسَّلاَمُ عَلَيْكَ يَا دَاعِيَ اَللَّهِ» بندگی امام مطرح می‌شود. همچنان که در زیارت جامعه کبیره قبل از زیارت صد مرتبه تکبیر برای اثبات مقام بندگی حضرات معصومین علیهم‌السلام، گفته می‌شود. داعی‌الله تشنگان عبودیّت را به‌ قرب حضرت حق دعوت می‌کند. بدیهی است با قرار گرفتن در شعاع نور امام، پیوست به امام صورت می‌گیرد که نماد قرار گرفتن در جایگاه قرب خداوند سبحان است.   🔆💐🕋🔆💐دعوت کنندۀ خلق، خدا🍃🌴🍃🌴🌴🍃 📜🔍📕📒📗 ادامه دارد.....  
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا