eitaa logo
به سوی ظهور،تا بی‌نهایت
46 دنبال‌کننده
10 عکس
7 ویدیو
0 فایل
عشق رسوایی محض است که حاشا نشود عاشقی با اگر و شاید و اما نشود‌
مشاهده در ایتا
دانلود
قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ (ع ) إِنَّمَا شِيعَةُ جَعْفَرٍ مَنْ عَفَّ بَطْنُهُ وَ فَرْجُهُ وَ اشْتَدَّ جِهَادُهُ وَ عَمِلَ لِخَالِقِهِ وَ رَجَا ثَوَابَهُ وَ خَافَ عِقَابَهُ فَإِذَا رَأَيْتَ أُولَئِكَ فَأُولَئِكَ شِيعَةُ جَعْفَرٍ. امام صادق علیه السلام فرمود: شیعه جعفری کسی است که: ۱-حلال خور باشد. ۲- پاکدامن باشد و شهوت‌ران نباشد. ۳- در تلاش كردن، سرسخت باشد. ۳- برای رضای خدای خود کار می‌کند. ۴ به پاداش الهی امیدوار است. ۵-از مجازات او می‌ترسد. این چنین افرادی شیعیان جعفری هستند. خصال شیخ صدوق، ج1، ص296 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
🔻 به خودم و همه برادران و خواهران بزرگواری که قصد کنشگری در فضای انتخابات را به درستی تکلیف خود می‌دانند، توصیه می‌کنم این 2 روایت نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله را نصب‌العین خود قرار دهند: ❇️ شرُّ النّاسِ مَن باعَ آخِرَتَهُ بِدُنياهُ ، وشَرٌّ مِن ذلِكَ مَن باعَ آخِرَتَهُ بِدُنيا غَيرِهِ. 🌫 بحار الأنوار : ج 77 ص 46 ح 3 ❇️ بدترينِ مردم ، كسى است كه آخرتش را به دنيايش بفروشد ، و بدتر از او ، كسى است كه آخرت خويش را براى دنياى ديگرى بفروشد. ❇️ إنَّ أشَدَّ النّاسِ نِدامَةً يَومَ القِيامَةِ ، رَجُلٌ باعَ آخِرَتَه بِدُنيا غَيرِهِ. 🌫 كنزالعمّال : ج 3 ص 510 ح 7660 ❇️ پر ندامت ترينِ مردم در روز قيامت ، مردى است كه آخرتش را براى دنياى ديگرى بفروشد. 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
🔴به آنچه امیدش را نداری امیدوارتر باش الإمامُ عليٌّ عليه السلام : كُن لِما لا تَرجُو أرجى مِنكَ لِما تَرجُو ؛ فإنّ موسى بنَ عِمرانَ عليه السلام خَرَجَ يَقتَبِسُ لِأهلِهِ نارا، فَكَلَّمَهُ اللّه ُ عزّ و جلّ فَرَجَعَ نَبيّا ، و خَرَجَتْ مَلِكَةُ سَبَأٍ فَأسلَمَتْ مَع سُليمانَ عليه السلام ، و خَرَجَ سَحَرَةُ فِرعَونَ يَطلُبُونَ العِزَّةَ لِفِرعَونَ فَرَجَعُوا مُؤمِنِينَ . امام على عليه السلام : به آنچه اميدش را ندارى اميدوارتر باش از آنچه بدان اميد دارى ؛ زيرا كه موسى بن عمران عليه السلام رفت كه براى خانواده اش آتش برگيرد اما [در آن جا] خداوند عزّ و جلّ با او به سخن در آمد و او پيامبر برگشت . ملكه سبا نيز از كشور خود بيرون آمد ، اما به دست سليمان عليه السلام مسلمان شد . و جادوگران فرعون براى تقويت قدرت فرعون بيرون آمدند ، اما [به خدا ]ايمان آوردند و برگشتند(امالی صدوق). ... 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علامه مصباح یزدی (رحمه الله): وظیفه حکومت زمینه‌سازی برای انتخاب مردم است... باید «دعا» کرد و باید «تلاش» کرد که مسلمان آگاه تربیت کنیم... 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
آنچه گذشت... انتخابات... حقیقتا انتظار داشتم در دور اول انتخابات، وقتی جریان قالیبافیسم دید که یک سوم آرای جلیلی را دارد این سوال مهم را از خود بپرسد که علت ریزش آرای دکتر قالیباف از ۹۲تا الان چه بوده است؟ چرا که در حالی امسال ۳ میلیون رای آورد که پروپاگاندای رسانه‌ای قالیباف، تمام نمادهای نظام را به خط کرده بود تا وی را گزینه نظام معرفی کند. از شهید سلیمانی عزیز تا تک‌تک‌ مداحانی که تریبون میلیونی داشتند. و از پناهیان تا سردار قاآنی ابزاری شدند تا آرای جناحی قالیباف به حداکثر برسد. اما نه تنها این سوال را از خود نپرسیدند، بلکه قلدرمآبانه و با نگاهی از بالا به پایین، جلیلی را متهم کردند و می‌کنند که چرا با وجود ۹میلیون رای، عرصه را خالی نکردی تا قالیباف بماند و پزشکیان. جل‌الخالق! دموکراسی و رای اکثریت را میخواستند پنهان کنند به نفع جناح خود... آری! اصلاح‌طلبان نیز منفعت جناح خویش را بر هر چیزی اولویت می‌دهند؛ اما تفاوت اینجاست که اصلاح‌طلبان مردم را با همدلی، همراه خود می‌کنند؛ هرچند خود مقصر وضع موجود باشند. اما این طیف می‌گویند هیچ کسی جز کاندیدای مطمح‌نظر ما نباید بیاید و اگر آمد باید به نفع کاندیدای ما، کنار رود؛ هرچند رای بیشتری داشته باشد. حتی در ائتلاف سه‌گانه ولایتی، قالیباف و حداد در سال ۹۲ که قرار بود تنها یک نفر بماند و دو نفر انصراف دهند، قالیباف و ولایتی ماندند و تنها حداد انصراف داد. این یعنی حتی پایبند به عهد خود نماندند. مشکل اصلی این است که این تفکر تنها به قدرت فکر می‌کند. لذا به جای حل مشکلات خود، به دنبال یک مقصر می‌گردند. و چه دیواری از جلیلی کوتاه‌تر. سال ۹۲ به عهد خود عمل نکردند و گفتند جلیلی اصلح غیر مقبول است و کنار برود. اما کنار نرفت و جلیلی را مقصر دانستند. در آن انتخابات جلیلی ۳ و قالیباف ۴ میلیون و روحانی ۱۸میلیون رای آورد. و امسال جلیلی ۹میلیون و قالیباف ۳ و پزشکیان ۱۰میلیون. این‌بار مقبولیت جلیلی ۳برابر و قالیباف کمتر از ۹۲ رای آورد. اما باز مقصر جلیلی است که به نفع آقایان کنار نرفت. چرا این افراد اینقدر نسبت به دموکراسی و نظر مردم بی‌تفاوتند؟ چرا نمی‌فهمند که وقتی باید نسبت به یک مسأله با مردم سخن گفت و حتی اگر لازم است عذرخواهی کنند(مثل جریان سیسمونی)، سکوت می‌کنند و فکر میکنند مردم فراموش خواهند کرد. ریزش آرای قالیباف از ۹۲تا ۰۳ حاصل نادیده گرفتن مردم و پاسخگو نبودن است.نه جلیلی مقصر است و نه مردمی که جانانه پای انقلاب ایستاده‌اند. شما میگویید کاندیدای ۹میلیون نفر، کنار برود تا کسی بیاید که تنها ۳میلیون رای را توانست جذب کند. و این الیگارشی را بر دموکراسی ترجیح می‌دهید. لطفا به خلوت خود روید و به این مطالب فکر کنید... سید.مرتضی.س 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸چه شد که احمدی‌نژاد اینطور شد؟🔸 به من گفتند چه شد که مسئلۀ احمدی‌نژاد اینطور شد؟ گفتم ما آخوندها تنهایش گذاشتیم. اشتباه بود. پایداری‌ها هم به خاطر آن مسئلۀ مشایی، رهایش کردند. به شدت هم با او مقابله کردند. اینها ولش کردند و از من هم توقع داشتند که او را ول کنم. اما من تا آخرین جلسۀ هیئت دولت، درس اخلاق را رها نکردم. آقای احمدی نژاد، بسیار قلب محبتی‌ای داشت. آخوندی که نتواند یک عاطفه را ارضاء بکند، اینها را از دست داده. علامه حلی، سلطان محمد خدابنده را شیعه کرد. او اینجوری کرد. این راهش است. هرکسی یک آخوند باید داشته باشد که رفیقش بشود. جلوترها آخوندها می‌رفتند با این صاحبان قدرت رفیق می‌شدند، دوست می‌شدند [تا مانع کج‌روی آنها بشوند]. 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
گودال می‌برند که قربانی ات کنند در تیرهای حرمله زندانی ات کنند لب تشنه جان سپردی و این ابرهای تار حسرت به دل شدند که بارانی ات کنند صدقه برای سلامتی امام زمان فراموش نشود😔😔 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
چرا امام علیه السلام شب عاشورا را مهلت خواست و جنگ‌ از عصر تاسوعا به روز عاشورا تاخیر افتاد؟!؟ دلایل متعدد عرفانی و.... گفته‌اند. یکی هم این هست👇 قالَ لَهُ الْحُسَيْنُ عليه السلام:  اِرْجِعْ اِلَيْهِمْ فَاِنْ اسْتَطَعْتَ اَنْ تُؤَخِّرَهُمْ اِلى غَدْوَةٍ وَتَدْفَعَهُمْ عَنّا الْعَشِيَّةَ لَعَلَّنا نُصَلّى لِرَبِّنَا الْلَّيْلَةَ وَنَدْعُوَهُ وَنَسْتَغْفِرَهُ، فَهُوَ يَعْلَمُ اَنِّى قَدْ كُنْتُ اُحِبُّ الصَّلاةَ لَهُ وَتِلاوَةَ كِتابِهِ وَكَثْرَةَ الدُّعاءِ وَالاِسْتِغْفارِ.  [موسوعة كلمات الامام الحسين عليه السلام، حديث 392، ح 379.] امام حسين عليه السلام(شب عاشورا كه لشكر عمرسعد خواست حمله را آغاز كند به برادرش ابوالفضل) فرمود: به طرف آنها برو، اگر توانستى آنرا تا فردا تأخير بينداز و حمله آنها را امشب از ما دفع كن تا اينكه امشب براى پروردگارمان نماز بخوانيم و دعا كنيم و استغفار كنيم، زيرا خـدا مى داند كه نماز براى او و تـلاوت قرآن و دعاى زياد و استغفار را دوست دارم... 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
. اهالی نیشابور برای موسی بن جعفر علیه السلام وجوهات شان که شامل سکه های طلا می شد را فرستادند. شطیطه چهار سکه درهم سیاه فرستاد با یک کلاف نخ. فردی که به نمایندگی از اهل نیشابور به مدینه رفته بود، وجوهات را تحویل امام داد. حضرت نگاه به سکه ها کرد، کیسه، کیسه، کیسه طلا. حضرت فرمود: من قبول نمی کنم، ما نیازی نداریم، اینها را به صاحب شان برگردانید. حضرت فرمود: دیگر چیزی نیست؟ مرد نیشابوری گفت نه. بار دیگر امام فرمود: خوب فکر کن. مرد نیشابوری گفت بله، یک زنی وقتی من می خواستم بیایم یک کلافی داد و چند تا درهم سیاه، چون قابل شما را نداشت؛ من رویم نشد بیاورم. امام فرمود: همان را بیاور. حضرت سکه سیاه و کلاف را برداشت. بعد به او فرمود: بلند شو؛ رفتند یک مقداری پارچه آوردند، یک مقدار پول، گفت این را بده به آن خانم؛ بگو این پارچه از پنبه ای بود که ملک اجدادی ماست و خواهرم حکیمه به دست خودش این پنبه را رشته و این پارچه را بافته. این را دادم برای کفنت. از وقتی که این پارچه به تو می رسد تا وقتی این پول را مصرف کنی در حیات هستی. مقداری می ماند برای خرج بقیه مقدمات کفن و دفن. به او سلام برسان و بگو روز رفتن تو ما می آییم، و من بر تو نماز می خوانم. این فرد می گوید من برگشتم نیشابور. وقتی برگشتم همین هایی که پول طلا داده بودند، از امام موسی بن جعفر علیه السلام برگشته بودند و «فطحی» شده بودند و به عبدالله افطح رجوع کرده بودند. طبیعی بود که احساس می کردند پول شان هدر رفته اگر حضرت قبول کرده باشد. وقتی پول را به ایشان دادم خوشحال شدند که پول شان به ایشان برگشته. رفتم سراغ شطیطه، پارچه و سکه ها را به او دادم، سلام آقا را رساندم. [گفتم] درهم ها را تحویل گرفتند و آقا دعا کرد. من روزشماری می کردم ببینم این زن کی فوت می کند. روز نوزدهم شطیطه فوت کرد و من به علما گفتم حضرت مال هیچکس را قبول نکرد الا این زن. تجلیل عجیب و تشییع پرشکوهی از او شد و من می خواستم بدانم چه کسی بر او نماز می خواند. علما به صف ایستاده بودند، همه به صف ایستاده بودند، یک دفعه دیدم موسی بن جعفر علیه السلام آنجا حاضر شد؛ تکبیر را گفت و نماز را خواند و اینها هم گفتند شاید یکی از علما برای یک شهر دیگر بوده، آمدند جلو به احترام او. هیچکس نفهمید کی بود. حضرت نماز را بر او خواند. وقتی نمازش تمام شد، به من یک نگاهی کرد یعنی یادت آمد من وعده دادم؟ عملی کردم. زبانم بند آمده بود که حرفی بزنم. این دستگاه امام زمان است. سکۀ طلای آنها را نمی پذیرد اما کلاف آن زن را می پذیرد و شما می خواهید پذیرفته شوید. دستگاه پذیرش او دستگاه دقیقی است. ممکن است یک سرباز صفر شما را قبول کند، اما یک فرماندۀ بزرگتان را قبول نکند. ممکن است یک بی اسم و بی شهرت و بی عنوان و کفش بردار و آب بده و جاروکش و فرد بی قابلیتی را بپذیرد و خدمات او را قبول کند، اما یک معروفِ مشهورِ پر سابقۀ همه چیز تمام را قبول نکند. 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾️👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
💎معنای آزادی 💠هنگامى كه يك عمر براى دلم دويدم چه بازدهى دارد؟ 💠هنگامى كه يك عمر براى هوس‏هاى مردم سوختم آنها به من چه مى‏ دهند؟جز چهار بارك اللّه و يك دقيقه كف زدن و چهار دقيقه سكوت... بايد بسنجم كه چه چيز از من گرفته ‏اند. آيا اينها بيش از آنچه داده ‏اند از من نگرفته ‏اند؟ مغز من و دل من و عمر من به سوى آنها رفته، سرم شده مستراحشان و دلم شده انبار جهودها و بتخانه ‏شان و عمرم شده چراگاه و جولانگاه‏شان، كه چى؟ خودم هم نمى‏دانم، فقط اسير عادت‏ها و هوس ‏ها شده ‏ام و از فكرم و سنجشم و اراده ‏ام كارى نكشيده ‏ام. فكرم فقط در حساب خانه و اجاره ‏اش كلنجار مى ‏رود و عقلم دخل و خرج را مى ‏سنجد و اراده ‏ام در اين تكرار خوردن و خوابيدن و خوش بودن، گرفتار شده است. از خودم و سرمايه ‏هايم مانده ‏ام. اگر اينها را شناخته بودم، ديگر به كم قانع نمى ‏شدم و اگر تجارت‏ها و سودها را محاسبه كرده بودم، هيچگاه دو بار ضرر نمى ‏دادم و از يك سوراخ دو بار گزيده نمى ‏شدم. من با اين همه پا، فقط تا توالت و آشپزخانه رفته‌ام‏... من از خانه وسيع وجودم با قسمت‏هاى گوناگون و اتاق‏هاى متعدد، فقط به مستراحش چسبيده ‏ام و به آن مشغول شده ‏ام، در حالى كه بايد تمام اين اتاق‏ها منظم مى‏شد. همان‏طور كه دست و پا و موى و اندامم را منظم مى ‏كنم و پرورش مى ‏دهم، بايد دل و مغز و فكر و عقل و اراده ‏ام و روحم را پرورش مى ‏دادم و در جاى خود مى ‏نهادم و در جاى خود به جريان مى ‏انداختم. ✍️علی صفایی حائری 📚رشد، صص37-39 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
برای برقراری ارتباط باید بین «آن معنی که گوینده در نظر دارد» و «آن معنی که در ذهن مخاطب است»، تساوی برقرار شود! اگر گوینده می گوید "قاشق" و منظورش وسیله ای کوچک است که با آن غذا می خورند و در ذهن شنونده نیز همان وسیله تداعی شود، ارتباط برقرار شده است. جوانی که به تازگی با فردی از یک شهر دیگر ازدواج کرده بود تعریف می کرد: همسرم به من گفت لطفا "چاقو" را بیاور. من به آشپزخانه رفتم و چاقوی بزرگ - که برای بریدن گوشت و هندوانه و ... به کار می رود - را آوردم. همسرم خندید و گفت: چرا "کارد" آوردی. می خواهیم میوه بخوریم. اینجا بود که فهمیدم که در شهر ما و شهر آنها، چاقو و کارد برعکس همدیگر به کار می روند. اما مشکل جدی تر و سوءتفاهم زمانی شکل می گیرد که هم شما و هم مخاطب شما ، هر دو معنای عمومی کلمه ای را می دانید ولی در برداشت ها نسبت به آن کلمه اختلاف دارید. 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
زوج تازه نامزد کرده ای را در نظر بگیرید. مرد ازخانواده ای مؤمن به ارزش های دینی است ولی زن در خانواده ای رشد یافته که مانند او تقید دینی ندارند. یک روز آنها با هم قرار می گذارند که بیرون بروند. مرد جوان به نامزدش می گوید که با حجاب بیرون بیاید. زن جوان نیز آرایش ملایمی می کند. مانتویش را می پوشد و روسری اش را در حالی که بخشی از موهایش بیرون است سر می کند و به دیدار نامزدش می رود. مرد با دیدن او شوکه می شود و می گوید: مگر قرار نبود با حجاب باشی؟! زن: من که حجاب دارم. این روسری را نمی بینی؟ مرد: این که حجاب نیست. زن: اگر حجاب نیست پس چیست؟ بدون روسری که نیامده ام. مرد: آرایش هم که کرده ای! زن: تو به این می گویی آرایش؟ کاملاً مشخص است که در خانواده زن، صرف داشتن روسری حجاب تلقی می شده است اما در خانواده ای که مرد در آن رشد یافته است، معنای حجاب، پوشاندن کامل سر و بدن است. همچنین در خانواده ای که زن رشد یافته ، آرایش ملایم ، اصلاً آرایش محسوب نمی شده بلکه یک کار روتین بوده است اما در خانواده مرد، استفاده از هر گونه لوازم آرایشی ، بدون توجه به کم یا زیاد بودنش ، آرایش کردن نامیده می شود. 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
در ماجرای فوق، حجاب و آرایش در ذهن زن یک معنا داشت و در مرد معنای دیگری را تداعی می کرد. علت این است که معنی در درون انسان ها، بر اساس آموزش ها و تجربیاتی که در زندگی داشته اند شکل می گیرد. 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
*❉‌◎﷽◎ ❉‌* *🌷صلوات، حقیقت نماز* *🔰↓شخصی به نام طاووس یمانی خدمت امام باقر علیه‌السلام رسید و پانزده معما مطرح کرد. حضرت به تمام سوالات او کامل جواب دادند.* *👈 یکی از سوالات او این بود: کدام نماز واجب است که بدون وضو خوانده می‌شود؟* *✅ امام باقر علیه‌السلام فرمود: صلوات همان نمازی است که وضو نمی‌خواهد.* *أَمَّا الصَّلَاةُ بِغَیْرِ وُضُوءٍ فَالصَّلَاةُ عَلَی النَّبِیِّ وَ آلِهِ عَلَیْهِ وَ عَلَیْهِمُ السَّلَامُ ...* * 📕↲الإحتجاج، ج‏۲، ص: ۳۲۹.* 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
*❉‌◎﷽◎ ❉‌* *🔰↓امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام* *《إنَّ الدُّنْيَا وَالْآخِرَةَ بِمَنْزِلَةِ الْمَشْرِقِ وَالْمَغْرِبِ وَمَاشٍ بَيْنَهُمَا كُلَّمَا قَرُبَ مِنْ وَاحِدٍ بَعُدَ مِنَ الْآخَرِ》* *دنیا و آخرت به منزله مشرق و مغرب اند و انسان همچون كسى كه در ميان اين دو در حركت است هر زمان به يكى نزديک می‌شود از ديگرى دور می‌گردد* *📕↲نهج البلاغه، حکمت ۱۰۳* 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
*❉‌◎﷽◎ ❉‌* *🔰↓امام صادق (علیه‌السلام): مَا نَقَلَ اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ عَبْداً مِنْ ذُلِّ الْمَعَاصِی إِلَى عِزِّ التَّقْوَى إِلَّا أَغْنَاهُ مِنْ غَیْرِ مَالٍ وَ أَعَزَّهُ مِنْ غَیْرِ عَشِیرَهٍ وَ آنَسَهُ مِنْ غَیْرِ بَشَرٍ؛ خدای عزوجل بنده ای را از خواری گناهان به عزت تقوا منتقل نمی کند، مگر اینکه بدون مال و ثروت، بی نیازش می سازد و بدون خویشان و بستگان عزیزش می گرداند و وجود آدمی، او را (با خود) مأنوس قرار می دهد. *📕↲ (کافی(ط-الاسلامیه) ج ۲، ص ۷۶، ح ۸) 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314
*❉‌◎﷽◎ ❉‌* *🔰↓امام على (علیه‌السلام): لَوْ أَنَّ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضَ کَانَتَا عَلَى عَبْدٍ رَتْقاً ثُمَّ اتَّقَى اللَّهَ لَجَعَلَ لَهُ مِنْهَا مَخْرَجاً وَ رَزَقَهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ؛ اگر آسمان ها و زمین راه را بر بنده اى ببندند و او تقواى الهى پیشه کند، خداوند حتما راه گشایشى براى او فراهم خواهد کرد و از جایى که گمان ندارد روزى اش خواهد داد. *📕↲ (عیون الحکم و المواعظ(لیثی) ص ۴۱۶، ح ۷۰۶۸) 🍎به سوی ظهور، تا بی‌نهایت♾👇 ┄┄┅┅ 🌱🇮🇷🌱 ┅┅┅┄┄ @Montazeran314