eitaa logo
🎆 سمت خدا 🎆
307 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
5.9هزار ویدیو
633 فایل
-- بِسم ربِّ الشُهداء🌱 ‌ 🖇 مَقاٌْ‌مۘـ مُعَظمۘـ رهبری↓ ‌ آنچہ ڪہ مُهـمـ اسٺ،حفظ راه شہداسٺ؛ یعنے پاسدارے از خون شهدا؛ این،وظیفهٔ اول ماسٺ🕊 📮 راه ارتباطی: @Montazaer
مشاهده در ایتا
دانلود
 يکي از خطرناک ترين راهزنان دين مخصوصاً در آخر الزمان شيطان است که با تمام لشکريان و قواي خودش سعي مي کند انسان را به انحراف بکشاند. شيطان مي داند که در آخر الزمان دارد به اجل خودش نزديک مي شود و به آخرين فرصت هاي خودش مي رسد. در قرآن داريم که وقتي شيطان از بهشت رانده شد، از خدا خواست که تا قيامت به او مهلت بدهد. خدا فرمود: من تا وقت معلومي به تو مهلت مي دهم. در بعضي از روايات وقت معلوم را زمان ظهور دانسته اند و آن زمان وقت شيطان تمام مي شود. موقع ظهور و رجعت ائمه که دين گسترش پيدا مي کند، موانع دين که يکي شيطان است کم مي شود. بعد از شيطان هنوز هواي نفس است که باعث تحريک انسان به گناه بشود. البته گناهاني که بطور فراگيري ظلمي را بوجود نياورند زيرا آن زمان، زمان عدل است. شيطان بعنوان يک عامل بيروني که براي انسان دو راهي خير و شر درست مي کرد، وقتي خود انسانها خير و عبوديت را انتخاب کردند فلسفه ي وجودي شيطان از بين مي رود. شيطان در آخر الزمان تمام دست و پاهاي آخر خودش را خواهد زد و هر چه تير دارد رها مي کند. اصلي ترين کار شيطان وسوسه و دعوت به شر، آلودگي ها، انحراف از دين و ديانت است منتها براي اينکه اين دعوت شيطان مورد پذيرش قرار بگيرد و انسانها او را به خانه ي خودشان راه بدهند شيوه ها و ترفندهايي دارد. او مي داند که انسانها براحتي شر را قبول نمي کنند بنابراين ترفندهايي دارد که زشتي ها را بقبولاند و وارد زندگي مردم بکند. يکي از شيوه هاي شيطان تزيين است يعني زشت را زيبا جلوه دادن، بدي و آلودگي را خوب نشان دادن تا انسانها آنرا قبول بکنند زيرا انسانها فطرتاً از زشتي ها بدشان مي آيد. وقتي شيطان بدي را به شکل خوبي ها جلوه داد و منکر را به شکل معروف جلوه داد، چه بسا با توجيحي که براي انسان در مورد کار زشت صورت مي گيرد موجه مي شود و کار را انجام مي دهد. يکي ديگر از ترفندهاي شيطان تحقير کردن و کوچک شمردن گناه است. يعني شيطان وسوسه مي کند که اين گناه چيزي نيست. يکي ديگر از ترفندهاي شيطان سياست گام به گام و تدريجي جلو آمدن است که در قرآن به خطوات تعبير شده است. شيطان در به انحراف کشاندن انسان خيلي صبور است. اميرالمومنين (ع) فرمود: شيطان دين شما را گره گره باز مي کند. خيلي آرام و آهسته نفوذ پيدا مي کند. کساني که در اعمال خودشان مواظبت ندارند ممکن است که سرباز و اسير شيطان بشوند. شيطان کسي را نمي کشد بلکه اسير مي گيرد. شيطان مي خواهد يار درست کند. شيطان در ابتداي کار کسي را دعوت به بت پرستي يا فحشا يا دزدي نمي کند. مخصوصاً در انسانهاي متدين مي داند که اين دعوت ها جا نمي افتد. او ابتدا يک زاويه انحراف کوچکي در زندگي درست مي کند. مثلاً شيطان انسان را نسبت به امور شبه ناک بي اعتنا مي کند. مثلاً اين غذاي شبه ناک چيزي https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
. مثلاً اين غذاي شبه ناک چيزي نيست يا اين حرف نمي دانم غيبت است يا نه ولي چيزي نيست. احتياط نکردن و لبه ي پرتگاه راه رفتن، اگر کسي به بي قيدي به مشتبهات و لبه پرتگاه راه رفتن عادت بکند، شيطان يک قدم جلو مي آيد. در قدم بعدي شيطان گناهان صغيره را کوچک مي کند. مثلاً يک شب که هزار شب نمي شود و اين کار به کسي ضرر نمي زند و بعد کم کم انسان بزرگترين گناهان را انحام مي دهد. ما در تاريخ مي بينيم که بعضي انسانها، افراد بدي نبوده اند ولي از جنايتکارترين انسانها شده اند. مثلاً عبدالملک مروان که از خلفاي بني اميه بود زماني به کبوتر مسجد معروف بود. او وقتي به خلافت رسيد خيلي کشتار کرد. او مي گفت: زماني اگر من مورچه اي را مي کشتم وجدانم آسوده نبود ولي الان آدم مي کشم و اصلاً ناراحت نيستم. او در عرض يک شب به اين مرحله نرسيده است. اين افراد درونشان کم کم پوک شد و شيطان در آن جاي گرفت. شمر زماني جزو سربازان اميرالمومنين (ع) بود. شمر در جنگ صفين زخمي شد. چه اتفاقي افتاد که او آنقدر سقوط کرد که جزو جلادهاي کربلا شد؟ اين اتفاق تدريج مي افتد. انسانها در اول خوب بدنيا مي آيند ولي بتدريج قاتل مي شوند. اميرالمومنين (ع) در خطبه ي 7 نهج البلاغه مي فرمايد: شيطان در بعضي افراد تخم گذاري مي کند. جوجه هايش را پرورش مي دهد و آرام آرام آنها را بزرگ مي کند. در حدي که اين افراد بلند گو و ديده بان شيطان مي شوند. يعني شيطان در او نفوذ کرده است. يکي ديگر از راههاي شيطان اين است که به تناسب روحيات هر کس در او نفوذ مي کند. او روانشناس بسيار ماهري است. او از نقاط ضعف انسانها وارد مي شود و کار خودش را انجام مي دهد. سوره ي اعراف آيه 17 مي فرمايد: ثم لآتينهم من بين أيديهم ومن خلفهم وعن أيمانهم وعن شمائلهم ولا تجد أكثرهم شاكرين: سوگند به خدا در جهت انحراف بندگانت از هر چهار جهت وارد خواهم شد و با وسوسه و شبهات و ايجاد شک آنان را به جايي مي رسانم که مطيع و شاکر خدا نباشند. شيطان از چهار طرف مي آيد. اين چهار طرف، جهت جغرافيايي نيست. شيطان وارد روح و جان انسان مي شود و روح انسان مجرد است. اين چهار جهت کنايه است. اينکه شيطان از جلو مي آيد يعني آخرت که در جلوي ما است را کوچک نشان مي دهد. مثلاً اگر فرد گناهي انجام داد مي گويد: بعداً توبه مي کني. يعني آخرت را نسيه مي بيند و فکر مي کند که خيلي فرصت دارد. علامه طباطبايي در تفسير الميزان مي فرمايد شايد معناي از جلوي اين باشد که شيطان در آرزوهاي انسان تصرف مي کند يعني آرزوها را در انسان بزرگ مي کند و انسان براي رسيدن به اين آرزوها دست به هر کاري مي زند. شيطان براي بعضي ها از راه پشت سر مي آيد يعني از راه دنيا که انسان بعد از مرگ آنها را پشت سر مي گذارد مثل مال دنيا و فرزند. اينکه شيطان از سمت راست و چپ مي آيد. سمت راست کنايه از خوبي ها و سعادت است و سمت چپ کنايه از بدي هاست. شيطان براي بعضي ها از راه عبادات و خوبي ها وارد مي شود. شيطان بعضي ها را وسوسه مي کند که در عبادات زياده روي کنند و وقي انسان فوق حد ظرفيت خودش کار کند زده مي شود يا انسان دچار عُجب مي شود. گاهي شيطان از راه تدين وارد مي شود و فرد را دچار وسواس در طهارت و عبادات ديني مي کند. گاهي شيطان هواها را بصورت دين قالب مي کند. اينها شيوه هاي نفوذ شيطان است. دو راه براي مبارزه با شيطان است پايين پيشاني سجده و بالا دست قنوت. تنها راه مقابله با شيطان استعاذه ي عملي است يعني انسان به خدا پناه ببرد. اگر درنده اي در بيابان به شما حمله کند اگر شما بايستيد و هزار بار بگوييد که به قلعه پناه مي برم فايده اي ندارد شما بايد عملي اين کار را انجام بدهيد. پناه بردن به خدا اين طور است که اولاً ما بايد نقطه ضعف ها را کنار بگذاريم و خودمان را معالجه بکنيم و ثانياً به دين خدا پناه ببريم. اول نماز و عبادات و موقع بيرون رفتن از خانه اعوذ بالله بگوييم. بسم الله الرحمن الرحيم و الله اکبر ذکر بزرگ خداست که شيطان را طرد مي کند. کساني که نماز را سبک مي شمارند شيطان بر آنها چيره مي شود. مهمترين کار استعاذه ي عملي است و در کنار آن گفتن ذکرهايي مثل لاحول ولا قوه الا بالله و صلوات زياد فرستادن و قرآن خواندن در خانه و دادن صدقه است. https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
☑️ ☑️☑️☑️☑️☑️☑️☑️ رنگش پرید و رفت پریشان، کشان کشان آخر رسید روی لبش جان، کشان کشان سِنّی گذشته بود از او و توان نداشت میرفت پابرهنه، شتابان، کشان کشان مانند مادرش چقدَر خورد بر زمین با زانوان خسته و لرزان، کشان کشان در کوچه بُرده شد به روی سنگ های سخت با ریسمان؛ تشیّع و عرفان...کشان کشان در پشتِ سر برای دو دستان زخمی اش خون گریه کرد عالم امکان، کشان کشان میرفت زیر پا و دلم تکه تکه شد پایِ عبایِ مشکیِ ایشان، کشان کشان... پشتِ امام ِ صادقمان(ع) تازیانه خورد افتاد لرزه بر تنِ قران، کشان کشان شیخ الائمه(ع) را شبِ تاریک، روی خاک بردند پشت مرکبِ عریان، کشان کشان جانم فدای جدّ غریبش که نیزه خورد افتاد از دهان دو سه دندان، کشان کشان آمد نفس زنان، نه که با پا! به دست شمر(لع)... در قتلگاه! سیدالعطشان کشان کشان! https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
یکی دیگر از موانع استجابت دعا، بریدن از خویشاوندان و ارحام است. پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید: «بریدن پیوند خویشاوندی، مانع اجابت دعا می‌شود».  سرویس سبک زندگی فردا: در منابع حدیثی برای مستجاب نشدن دعا علت‌های گوناگونی بیان شده است که در این نوشته به نمونه‌هایی اشاره می‌شود. در ادامه این مطلب را به نقل از اسلام کوئست بخوانید.  ۱. گناه اساساً گناه به‌طور کلی سبب می‌شود که پرده‌های عصمت انسان دریده شود؛ گناه می‌تواند موجب نزول بلا، عدم استجابت دعا، گرفتن رزق و روزى و از بین رفتن خیر و برکت در زندگی انسان و... شود. اصولاً این خاصیت و اثر طبیعی گناه است. این چیزی است که در منابع دینی ما به آن اشاره شده است. در حدیثی آمده است خداوند می‌فرماید: «گاهى بنده از من حاجتى می‌طلبد و من آن‌را اجابت می‌کنم، ولى او گناه می‌كند، من هم به فرشتگان می‌گویم: این بنده به وسیله گناه، خود را در معرض خشم من قرار داد، و خود را مستحقّ محرومیت از نعمت من كرد، پس از این به خواسته خود نزد من نایل نخواهد شد، مگر به بندگیم گردن نهد».[۱] امام علی(ع): «گناه مانع اجابت می‌شود. راه دعا را با گناهان بسته‌ای. بنابراین، دیر اجابت شدن دعایت را بعید ندان».[۲] «تعجب است از کسی که دعا می‌کند و اجابت آن‌را کُند می‌شمارد، در حالی‌که اجابت را با گناهان، بسته است».[۳] امام سجاد(ع): «گناهانى که مانع استجابت دعا می‌شوند، عبارت‌اند از: ۱. نيّت بد داشتن، ۲. پليدى باطن، ۳.دوروئى با برادران دينى، ۴. اطمینان نداشتن به [خدا در] اجابت دعا، ۵. تأخير نمازهاى واجب تا وقت بگذرد، ۶. ترک تقرّب جستن به خدا به وسيله نيكى و خيرات، ۷. بد دهنى و گفتن سخن زشت».[۴] ۲. استفاده از مال حرام پیامبر اسلام(ص) فرمود: «هر کس لقمه‌ای از حرام بخورد، تا چهل شب نمازش قبول نمی‌شود و تا چهل صبح دعایش مستجاب نمی‌گردد».[۵] ابن عبّاس می‌گوید: اين آيه نزد رسول خدا(ص) تلاوت شد: «اى مردم! از آنچه در زمين، حلال و پاكيزه است، بخوريد».[۶] سعد بن ابی‌وقّاص برخاست و گفت: اى پيامبر خدا! دعا كن تا خدا دعایم را مستجاب گردانَد. پیامبر اسلام(ص) فرمود: «ای سعد! خوراکت را پاک گردان تا دعایت مستجاب شود».[۷] ۳. ستم کردن به مردم و کمک کردن به ستم‌کاران یکی دیگر از موانع اجابت دعا ظلم و ستم به مردم و راضی بودن به ظلم ستم‌کار در حق مظلوم است. اگر کسی در حق برادر دینی‌اش و یا دیگر افراد مسلمان ستمی روا دارد و حقوق آنها را پایمال نماید، هرگاه به درگاه خدا تضرّع و زاری نماید و به درگاه الهی دست به دعا بلند کند، خدای متعال جواب او را نخواهد داد، و بر او غضب خواهد نمود. ظلم و ستم، رشته محبّت الهی را پاره می‌کند، همان‌طور که خدای متعال می‌فرماید: «همانا خداوند ستم‌کاران را دوست نمی‌دارد».[۸] پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید: «قطعاً خداوند دعای ستم‌دیده‌ای را که به دیگری چنان ستمی را روا داشته است، نمی‌پذیرد».[۹] «ستم نکنید که در این صورت، دعا می‌کنید و دعایتان مستجاب نمی‌شود، و باران می‌طلبید و باران نمی‌آید، و [از خدا] یاری می‌جویید و یاری نمی‌شوید».[۱۰] امام علی(ع): «خداوند عزّ و جلّ به عیسی بن مریم(ع) وحی فرمود که به اشراف بنی اسرائیل بگو: جز با دل‌های پاک و دیدگان فروهشته و دستانی پاکیزه و به ستم نیالوده به خانه‌ای از خانه‌های من وارد نشوند. و به آنان بگو: بدانید که من دعای کسی از شما را که حقّ یکی از آفریدگان من بر گردن او است، مستجاب نمی‌کنم».[۱۱] امام صادق(ع): «هر کس ستم‌کاری را در ستمش، معذور بدارد(ستم او را توجیه کند) خداوند کسی را بر او مسلّط می‌گرداند که به وی ستم کند. پس چنانچه [برای رفع ستم او از خود] دعا کند، خداوند دعایش را مستجاب نمی‌کند و در برابر ستمی هم که به او می‌شود، به وی اجری نمی‌دهد».[۱۲] نقل شده است؛ بنی اسرائیل به مدت هفت سال دچار قحطی شدند و خداوند متعال به پیامبرانشان وحی فرمود که؛ «اگر پیاده به سوی من آیید، چندان که زانوانتان بساید، و چندان دست به آسمان برکشید که دست‌هایتان به کرانه‌های آسمان رسد، و آن اندازه دعا کنند که زبان‌هایتان از دعا کردن خسته شود دعای هیچ‌یک از شما را نمی‌پذیرم و به هیچ گریه کننده‌ای از شما رحم نخواهم کرد تا آن‌گاه که حقوق مردم را به صاحبان آنها باز گردانید». آنان چنین کردند و همان روز، باران آمد.[۱۳] ۴. نافرمانی از پدر و مادر و آزردن آنها یکی دیگر از موانع اجابت دعا نافرمانی از پدر و مادر است، به‌طوری که قلب آنان آزرده گردد و آنها ناراضی و ناخرسند شوند. پیامبر اسلام(ص): «حجاب در برابر دعا، سرپيچى از پدر و مادر است».[۱۴]‏ امام صادق(ع): «گناهانی که دعا را رد می‌کنند و فضا را تاریک می‌گردانند، نافرمانی از پدر و مادر و آزردن آنها است».[۱۵] ۵. بریدن از خویشاوندان یکی دیگر از موانع استجابت دعا، بریدن از خویشاوندان و ارحام است. پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید: «بریدن پیوند خوی
شاوندی، مانع اجابت دعا می‌شود».[۱۶] ۶. ترک امر به معروف و نهی از منکر عایشه می‌گوید: رسول خدا(ص) فرمود: «ای مردم! خداوند به شما می‌فرماید: امر به معروف و نهی از منکر کنید پیش از آن‌که دعا کنید و دعایتان را مستجاب نکنم و از من بخواهید و به شما ندهم و از من یاری طلبید و یاریتان نرسانم».[۱۷] پیامبر اسلام(ص): «هر گاه مردم امر به معروف و نهی از منکر نکنند، و از نیکان خاندان من پیروی ننمایند، خداوند بَدان آنها را برایشان مسلّط گرداند، و در این هنگام نیکانشان دعا کنند و دعایشان مستجاب نشود».[۱۸] امام کاظم(ع): «باید امر به معروف و نهی از منکر کنید و گرنه نابکاران شما، زمام کارهایتان را به دست می‌گیرند و در این صورت دعاهای نیکانتان مستجاب نخواهد شد».[۱۹] ۷. سبک شمردن نماز پيامبر اسلام(ص) درباره آنچه به سَبُک شمارنده نماز می‌رسد، می‌فرماید: «امّا پيامدهاى دنيوى سَبُک شمردن نماز: ۱. خداوند، بركت را از عمر او برمی‌دارد؛ ۲. خداوند، بركت را از روزى او برمی‌دارد؛ ۳. خداوند، سيماى (نشان) صالحان را از چهره او می‌زدايد؛ ۴. هر عملى را كه انجام می‌دهد، پاداش نمی‌يابد؛ ۵. دعايش به آسمان، بالا نمی‌رود؛ ۶. در دعاى صالحان، بهره‌اى نخواهد داشت».[۲۰] پی‌نوشت: [۱]. دیلمی، حسن، إرشاد القلوب إلى الصواب، ج ‏۱، ص ۱۴۹، قم، شریف رضی، چاپ اول، ۱۴۱۲ق. [۲]. لیثی واسطی، علی، عیون الحکم و المواعظ، ص ۵۲۴، قم، دار الحدیث، چاپ اول، ۱۳۷۶ش.‏ [۳]. مجلسی، محمد باقر، بحار الأنوار، ج ‏75، ص ۷۲، بیروت، دار إحیاء التراث العربی، چاپ دوم، ۱۴۰۳ق. [۴]. صدوق، محمد بن على‏، معانی الاخبار، ص ۲۷۱، قم، دفتر انتشارات اسلامی، چاپ اول، ۱۴۰۳ق. [۵]. بحار الانوار، ج ‏۶۳، ص ۳۱۴؛ أبو شجاع ديلمی، شيرويه بن شهردار، الفردوس بمأثور الخطاب، ج ۳، ص ۵۹۱، بیروت، دار الكتب العلمية، چاپ اول، ۱۴۰۶ق. [۶]. بقره، ۱۶۸. [۷]. أبو القاسم طبرانی، سلیمان بن أحمد، المعجم الأوسط، ج ۶، ص ۳۱۰، قاهره، دار الحرمین، بی‌تا. [۸]. بقره، ۱۹۰. [۹]. قادری هندی، علاء الدین علی بن حسام الدین، کنز العمال فی سنن الأقوال و الأفعال، ج ۳، ص ۵۰۳، بیروت، مؤسسة الرسالة، چاپ پنجم، ۱۴۰۱ق. [۱۰]. هيثمی، نور الدين علی بن أبی‌بكر، مجمع الزوائد، ج ۵، ص ۴۲۳، بيروت، دار الفكر، ۱۴۱۱ق. [۱۱]. صدوق، محمد بن على‏، خصال، ج ‏۱، ص ۳۳۷، قم، دفتر انتشارات اسلامی، چاپ اول، ۱۳۶۲ش. [۱۲]. کلینی، محمد بن یعقوب، کافی، ج ‏۲، ص ۳۳۴، تهران، دار الکتب الإسلامیة، چاپ چهارم، ۱۴۰۷ق. [۱۳]. غزالی طوسی، أبو حامد محمد، احیاء علوم الدین، ج ۱، ص ۳۰۷، بیروت، دار المعرفة، بی‌تا. [۱۴]. حلوانی، حسین بن محمد، نزهة الناظر و تنبیه الخاطر، ص ۳۷، قم، مدرسة الإمام المهدی(عج)، چاپ اول، ۱۴۰۸ق. [۱۵]. الكافی، ج ‏۲، ص ۴۴۸. [۱۶]. نزهة الناظر و تنبيه الخاطر، ص ۳۷. [۱۷]. منذری، عبد العظيم بن عبد القوي، الترغيب و الترهيب من الحديث الشريف، ج ۳، ص ۱۶۴، بیروت، دار الكتب العلمية، چاپ اول، ۱۴۱۷ق. [۱۸]. صدوق، محمد بن على‏، الامالی، ص ۳۰۸، تهران، کتابچی، چاپ ششم، ۱۳۷۶ش. [۱۹]. طبرسی، علی بن حسن، مشکاة الأنوار فی غرر الأخبار، ص ۵۰، نجف اشرف، المکتبة الحیدریة، چاپ دوم، ۱۳۸۵ق. [۲۰]. ابن طاووس، علی بن موسی، فلاح السائل و نجاح المسائل، ص ۲۲، قم، بوستان کتاب، چاپ اول، ۱۴۰۶ق. https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
4_5888525760544639675.mp3
9.64M
•|⇦بخوان دعای فرج را که.. و توسل ویژۀ شهادتِ امام جعفر صادق علیه السلام _حاج احمد واعظی https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های مهندس ستاری سخنرانی بسیار عالی زشت است، دنیا را به زانو در آورده ایم، اما از چند جوجه شهوت ران بترسیم😡 🔸️حضور مومنین در جامعه، به راحتی گناهکاران را منزوی خواهد کرد👏💪 🔹️ثمره خون شهدا را منحصر نکنیم در مسجد و هیئت و حرم😞 از اینکه شما هم دغدغه جامعه را دارید سپاسگزارم بدون لینکه تا بشه همه جا ارسال کنید واقعا میشه با چادری ها هم باهم قرار بزارند و در پارک‌ها و فروشگاه‌ها حضور داشته باشند امروز دیگر نشستن خانمهای با حجاب در خانه گناه است مذهبی ها جامعه را رها نکنند 🍃واعدوا لهم ما استطعتم من قوة🍃https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
691609346_-103784015.mp3
4.58M
🔳 (ع) 🌴از این زمونه سیرم 🌴از این مدینه دلگیرم 🎤 https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
💥سختی‌های زندگی... بعضی مواقع خـداوند متعال میخواهد کسی را در مراتب بندگی زود بالا برود. به همین خاطر درهای زندگی او را مثل دیگ زودپز محکم میبندد و او را در سختی قرار میدهد. خود ما نمیدانیم که آیا ما در سختی ها بهتر خـداوند را بندگی میکنیم یا در خوشی هایمان...👌 اکثر کسانی که به مراتب بالای بندگی رسیدند، زندگی سختی داشته اند. حاج اسماعیل دولابی @montazeran_mahdi13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از گوش دادن موسیقی رپ تا عاشق خدا شدن خدا👇👇 𝐣𝐨𝐢𝐧↠@montazeran_mahdi13 ═✧❁🌷یازهرا🌷❁✧┄
رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم): کمترین چیزی که در آخرزمان یافت می‌شود، برادری قابل اعتماد یا درهمی از حلال است؛ به خدا بپیوندید:👇👇 @montazeran_mahdi13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الهی تو به من درس صبوری آموختی وگفتی : " إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِينَ" خدا با صابران است... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌@montazeran_mahdi13
4_5913233964369183919.MP3
7.4M
📤دانلود فایل صوتی☝️ ▪️روضه در مدح امام صادق (ع) 🎤با مداحی استاد👇 👈حاج محسن منوچهریان👉 تقدیمی خدمت آقای مصطفی بادیزاده مداح اهل البیت# https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
در دل دردیست از تو پنهان که مپرس تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس با این همه حال و در چنین تنگدلی جا کرده محبت تو چندان که مپرس …❤️ به یاد آسید جواد ذاکر https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13
14010305eheyat-rasouli-roze.mp3
3.9M
|⇦•به‌ منبر می رود دریا... و توسل ویژهٔ شهادت امام صادق علیه السلام اجرا شده سال ۱۴۰۱ به نفس حاج مهدی رسولی•✾• https://eitaa.com/montazeran_Mahdi13