2FilesMerged_۱۰۰۶۲۰۲۲.mp3
6.02M
سوال :1
شرط زیارت بامعرفت امام رضا علیه السلام را بفرمایید.
وامام رضا علیه السلام درباره بیداری در برابر دشمن چه میفرماید؟
👤استاد شب نگار
🎤پرسش و پاسخ
🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼
#کانال_منتظران_واقعی_ظهور_امام_عصر_عج
@montazeranzohooremamasr
صدا ۲۱۰.m4a
13.82M
سوال : 2
چه کسانی به دنبال بازگشت به سیاست و سبک زندگی غربی و بازگشت به زمان پهلوی مزدور بوده اند
👤استاد شب نگار
🎤پرسش و پاسخ
🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼
#کانال_منتظران_واقعی_ظهور_امام_عصر_عج
@montazeranzohooremamasr
صدا ۲۱۱.m4a
18.17M
سوال : 3
سرمایه های اسرائیل درایران چه کسانی هستندکه به آنها هم پول میدهندتوسط مخالفان ولایت تا مردم راناامید کنندوباکلیپ هایی که درآلبانی تهیه کردنددائم درحال توطئه اند
👤استاد شب نگار
🎤پرسش و پاسخ
🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼
#کانال_منتظران_واقعی_ظهور_امام_عصر_عج
@montazeranzohooremamasr
صدا ۲۱۲.m4a
35.75M
سوال :4
برای ازدواج جوانان وازدیاد جمعیت چه اقداماتی بایدانجام شود
👤استاد شب نگار
🎤پرسش و پاسخ
🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌸🌼
#کانال_منتظران_واقعی_ظهور_امام_عصر_عج
@montazeranzohooremamasr
صدا ۲۱۳.m4a
6.01M
📌 کلام آخر
👤استاد شب نگار
🎤پرسش و پاسخ
🌸⃟🌼჻ᭂ࿐✰🌈
#کانال_منتظران_واقعی_ظهور_امام_عصر_عج
@montazeranzohooremamasr
╭┅──🍃🌼🍃──┅╮
🌹○ ○🌹
💎جمع بندی و نتیجه گیری تحقیق
💎💎💎💎💎🍃🌹🍃💎💎💎💎
🔹در این تحقیق بعد از بیان انگیزه و مقدمه بحث، مباحث در دو فصل بسیار مهم :
▫️اول : سخنی پیرامون آرایش و زیبایی بود. دوم ؛ اقدامات دشمنان اسلام در جهت حجاب زدایی و تبلیغات حجاب اجباری بود.
▪️که پیرامون هر یک مطالب بسیار مهمی را بیان داشتیم که بنوعی الگو دهی مناسب و اصلاح الگوهای غلط رایج در جامعه اسلامی ایران بود.
▫️در فصل اول به مطالبی نظیر : اول : شمولیت و حدود و ثغور و محدودیت های آرایش و زیبایی، پرداختیم.
(441)💠@montazeranzohooremamasr
🌹○ ○🌹
╰┅──🍃🌼🍃──┅╯
╭┅──🍃🌼🍃──┅╮
🌹○ ○🌹
🔸که در این بخش به مطالبی نظیر : مشمولین آراستگی ظاهری و زیبایی بیان داشتیم،
▫️و اشاره کردیم مشمولین آراستگی منحصر در زنان نیست و مردان نیز مواردی را باید رعایت کنند.
🔹و در بخش دوم نیز به : حدود و ثغور و محدودیت ها : پرداختیم و آنرا به دو بخش مهم :
▫️محدودیت های ظاهری و محدودیت های باطنی و درونی، تقسیم نمودیم.
🔺ابتدا به محدودیت عقلی و عرفی و شرعی ظاهری پرداختیم و بعد به محدودیت های عقلی و عرفی و شرعی باطنی اشاراتی نمودیم.
(442)💠@montazeranzohooremamasr
🌹○ ○🌹
╰┅──🍃🌼🍃──┅╯
╭┅──🍃🌼🍃──┅╮
🌹○ ○🌹
🔺ملاک سنجش ما در این محدودیت ها هم : عقل و عرف سلیم و شرع مقدس اسلام و حتی فرهنگ ملی ایرانی،
▫️و با هدف اصلاح نگرش های باطل و دادن الگوی مناسب اسلامی انسانی در جهت رشد و سعادت بندگان مسلمان خدا،
🔸و دوری از هرگونه زشتی و پلشتی و فساد و بی بندباری و هر چیزی که مانع رشد و تعالی انسان از لحاظ ظواهر انسانی والهی انسان و بندگان خوب و مومن خداوند است.
▫️لذا ابتدا آنرا به : حدود و ثغور محدودیت های ظاهری : این محدودیت به نحوه آرایش و همچنین میزان آرایش زنان و مردان پرداختیم.
▪️و بعد این محدودیت های ظاهری در نحوه آرایش را به دو بخش : اول : محدودیت های ظاهری در نحوه آرایش مردان پرداختیم :
(443)💠@montazeranzohooremamasr
🌹○ ○🌹
╰┅──🍃🌼🍃──┅╯
╭┅──🍃🌼🍃──┅╮
🌹○ ○🌹
▪️و اشاره کردیم که آرایش ظاهری شامل : اصلاح سر و صورت، زیور آلات و لباس یعنی هر آنچه که شامل جنبه ظاهری انسان است خواهد شد.
▫️و معیار ما هم این بود که : همانطور که زنان نباید خودشان به شکل مردان در بیارند،
🔹مردها هم حق ندارند در این ظواهر خود را به شکل زنان دربیارند و یا اشکال ظاهری دون شان انجام دهند.
▫️لذا برای رسیدن به این هدف مردان در انجام برخی کارهای ظاهری در نحوه آرایش این نوع محدودیت ها را دارند :
🔺۱- زیر ابروان یا پیشانی و یا صورت و بجز حق النساء به شکل زنان دربیارند. (تیغ یا بند کنند) و برای میز با زنان لااقل ته ریشی داشته باشند.
(444)💠@montazeranzohooremamasr
🌹○ ○🌹
╰┅──🍃🌼🍃──┅╯
╭┅──🍃🌼🍃──┅╮
🌹○ ○🌹
▪️و در مورد شارب هم این حق را ندارند که بیش از حد بلند یا از ته بتراشند چون هر دو کار به لحاظ پزشکی و شرعی مردود است.
▫️دوم : در داشتن مو و محاسن بود : در مو حق ندارد از شکل متعارف خارج شود و خود را شبیه زنان دربیارد.
🔹و یا تیغ کند، (در تیغ مگر حکمتی باشد)؛ و همچنین به بهانه های مختلف برخی برای تراشیدن ریش و سبیل پاسخ دادیم.
▫️برای داشتن محاسن هم شرایطی بیان داشتیم که عبارتند از : ۱ - شأنیت ۲ - با محتوا بودن ۳ - تمیز و مرتب بودن را مورد توجه قرار دهد.
🖊ان شاء الله ما را در جلسات آینده همراهی فرمایید.
(445)💠@montazeranzohooremamasr
🌹○ ○🌹
╰┅──🍃🌼🍃──┅╯
هدایت شده از کانال منتظران واقعی ظهور امام عصر روحی فدا
#دعای_عهد
🌹 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ 🌹
🌹 اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ، وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ، وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ، وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ، وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ، وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ
🌹 اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ، وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ، وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ، یا حَىُّ یا قَیُّومُ، أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ، وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ، یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ، یا مُحْیِىَ الْمَوْتى، وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ، یا حَىُّ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ.
🌹 اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ الْقائِمَ بِأَمْرِکَ، صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ، عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها، سَهْلِها وَ جَبَلِها، وَ بَرِّها وَ بَحْرِها، وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ، وَ مِدادَ کَلِماتِهِ، وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ، وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ
🌹 أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ فى صَبیحَةِ یَوْمى هذا، وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى، لا أَحُولُ عَنْها، وَ لا أَزُولُ أَبَداً.
🌹 اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ، وَالذّابّینَ عَنْهُ، وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ، وَالْمُحامینَ عَنْهُ، وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْه
🌹ِ اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً، فَأَخْرِجْنى مِنْ قَبْرى مُؤْتَزِراً کَفَنى، شاهِراً سَیْفى، مُجَرِّداً قَناتى، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى فِى الْحاضِرِ وَالْبادى.
🌹 اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ وَالْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ، وَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ، وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ، وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ، وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ، وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ، وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ، وَاشْدُدْ أَزْرَهُ،
🌹 وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ ، وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ، فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ: ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ، فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِک حَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ، وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ،
🌹 وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ، وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ، وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ،
🌹 اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ، وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ، وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ
🌹 اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ.
🌹 آنگاه سه بار بر ران خود دست مى زنى، و در هر مرتبه مى گويى:
✨ اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ
✨ اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ
✨ اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
🌹 اَللّهُــمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّـــکَ الفَـــرَج 🌹