eitaa logo
🇮🇷 منتظران ظهور 🇮🇷
501 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
3.6هزار ویدیو
707 فایل
کپی از مطالب کانال با ذکر #سه_صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان حلال. مدیر کانال جهت ارسال مطالب @M_Z_AD ادمین نظرات @MMKHORRAMI کانال های دیگر ما @FekreeMosbat
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سیل دوبی بعد از چند روز همچنان ماشین ها غوطه ور در آب ⁉️حالا فکر میکنید دولت امارات چه تدبیری برای آن در نظر گرفته؟! 🔹به جای برطرف کردن این مشکل و کمک مالی به آسیب دیدگان و قبول ضعف و ناکارآمدی نسبت به این قبیل حوادث، وزارت کشور امارات اعلام کرده انتشار تصاویر یا شایعات منفی دربارهٔ طوفان و سیل اخیر ممکن است ذیل قوانین فضای مجازی در این کشور مشمول مجازات شود. بر این اساس پایگاه اینترنشنال‌ بیزنس‌تایمز گزارش داده لطمه‌زدن به وجههٔ امارات در فضای مجازی می‌تواند تا یک میلیون درهم امارات (معادل ۱۷ میلیارد تومان) جریمه در پی داشته باشد.
بعدش چی؟! 😂
ازدواج بدون طلا میشه ازدواج بدون جشن عروسی میشه ازدواج بدون جهیزیه و مهریه آنچنانی میشه ازدواج تو دوران سربازی میشه ازدواج تو دوران دبیرستانی و دانشجویی میشه ازدواج آسان است، اگر خودمون سختش نکنیم
یا !؟🧐 📛 هدف خانواده دخترها از تعیین مهریه زیاد ، «چهار فکرِ غلط» است؛ 🔻1.مهریّه زیاد را پشتوانه دخترشان میدانند!...در حالی که پشتوانه دختر آنها ، و دخترشون و و داماد است. 🔻2. فکر میکنند مهریّه زیاد، سبب میشود که داماد به طلاق فکر نکند!... درحالیکه تنها مانع طلاق، وجود صفاتی همچون مومن و صبور بودن و اخلاق خوب در طرفین است. اگر این صفات در زوجین نباشد، هزاران سکه هم نمیتواند مانع طلاق بشود. 🔻3.چون به داماد مطمئن نیستند، مهریّه را زیاد تعیین میکنند!...امّا آدم عاقل، هیچ وقت دخترش را به هوای مهریّه، به شخصِ نمیسپارد و تجربه هم ثابت کرده مهریه زیاد کاری نمیتواند بکند. در ۱۰ سال گذشته در اکثر طلاق هایی که صورت گرفته، مهریه دختر زیاد بوده. 🔻4.مهریه زیاد را دلیل با ارزش بودن دخترشان میدانند!... در حالی که ارزش یک زن به ، و معاشرت او با همسرش است و سکه به او اعتباری نمیدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جوان فلسطینی: به ما می‌گویند شیعه شدید اره شیعه شدیم هرکسی بویی از شرف برده شیعه است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ پدافند بومی ضد ریزپرنده ساخت مصاف 🔸سال ۹۵ بعد از مورد هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده متجاوز در امیرآباد تهران، استاد رائفی پور و مصاف در یکی از دقیق‌ترین برآورد‌های تخصصی خود چالش آینده امنیت فیزیکی در ایران و جهان را مساله ریز‌پرنده‌ها تشخیص داده و تصمیم به طراحی و ساخت یک سیستم بومی ضد ریز‌پرنده گرفتند 🔸بعد از شروع به کار، بصورت عجیبی از طرف دولت قبل و شخص وزیر ارتباطات، حملات گسترده‌ای همراه با دروغ‌پردازی های شاخدار علیه استاد رائفی پور و این کار ملی شکل گرفت. 🔸اما به رغم تمام کارشکنی‌های علنی و پنهان، مصاف در سال ۹۷ از این سیستم پیشرفته رونمایی کرد. 🔸حالا امروز بعد از چندسال و برای چندمین بار اهمیت این نوع دیدگاه با رویکرد ملی/اعتقادی، با اتکا به نخبگان عزیز کشور مشخص شد. 🔸ان شاء الله اندیشکده مصاف با وجود این دشمنی‌های جاهلانه یا خائنانه در این مسیر خدمت، با قدرت خواهد ماند. 👤«ایلجان»
🌷امیرالمومنین علی علیه‌السلام: خوشا به حال آن‌که عمل و علمش، دوستی و دشمنی‌اش، انجام دادن و رها کردنش، سخن و سکوتش، کردار و گفتارش را برای خدا خالص گرداند. 📗 بحارالأنوار، ج۷۷، ص۲۸۹
KayhanNews75979710412148505234102.pdf
10.97M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴‌۰۳ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
یا !؟🧐 ❗️خانواده پسرها این «سه دروغ» را باور نکنند: 🔻1.«کی داده کی گرفته! *طبق اعلام رسمی قوه قضائیه: 👈 روزانه ۵۰۰ زن دادخواست مهریه خود را از دفاتر خدمات قضائی ارسال میکنند!... 👈 از ۱۸۲ هزار ازدواجی که امسال ثبت شده است ۹۵هزار تای آنها دادخواست مهریه و طلاق داده اند.(یعنی بیش از نصف) 👈 ۸۵ درصد طلاق ها از سوی زنان درخواست میشود. 💢تمام این آمارها با یک سرچ کوتاه به دست می آیند و عروس شما هم حور العین بهشتی نبوده و از این قائله استثناء نیست. 🔻2.«مهم اخلاقه ولو صدتا سکه! *در این دوره زمانه ، وقتی مهریه عروستان زیاد باشد ، دقیقاً گویا حلقوم پسرتان را ، در چنگ او گذاشته اید و با کوچک ترین مشاجره ، باید منتظر فشرده شدن حلقوم فرزندتان بوده و منتظر دیدن او پشت میله های زندان یا شکستن کمرش زیر قسط های مهریه باشید و این نتیجه قبول مهریه زیاد است. 🔻3.«دختر خوب مهریش بالاست! *اگر قرار بود مهریه را به مقدار خوب بودن دختر معیّن میکردند، پس باید مهریه حضرت زهرا(سلام الله علیها) را حداقل ۱۰‌۰۰ میلیارد عدد سکه معین میکردند! در حالی که مهریه ایشان، ۵۰۰ درهم یعنی ۱۲‌۵۰ گرم نقره بوده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐟خیابون‌های دبی پره ماهی شده و تبدیل شده به آکواریوم 🔹این همون دبی و اماراتی است که یک عده غرب زده اونو کشور پیشرفته حساب میکردن. حالا در برابر بارش باران اینگونه اوج ناکارآمدی و ضعف دولت امارات بر همگان افشا شده و همون غربزده ها و افراد خودفروخته ای که مدام از امارات تعریف میکردند، لال شده اند. 🔹دولت امارات با درآمد بسیار زیاد نفتی و جمعیت کم، تدبیری از قبل برای پیشگیری از این اتفاقات انجام نداده و بدتر از همه اینکه بعد از گذشت چند روز برای حل این مشکل هنوز اقدامی انجام نداده و فقط نظاره گر است. تنها کاری که کرده تهدید کردن مردم برای منتشر نکردن این ویدیو ها و تلاش برای شناسایی و جریمه افرادی هست که این ویدئوها را منتشر و ناکارامدی و ضعف دولت را افشا میکنند آنهم با جرائم بسیار سنگین یعنی تا ۱۷ میلیارد تومان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویر ماهواره ای اصابت های دقیق موشک های ایران به هواپیماها و جنگنده های پایگاه نواتیم رژیم صهیونیستی
✅ مقابله با برنامه دشمن علیه خانواده رهبر معظم انقلاب: 🔸نظام خانواده، سنت الهی است اما دشمنان بشریت که همان جریان سرمایه داری بین المللی و صهیونیستی است تصمیم به نابودی بنیان خانواده در جهان گرفته اند، بنابراین باید برای حفظ و تقویت ارکان نظام خانواده در جامعه، همت گماشته شود. 🔸از صد سال پیش تصمیم گرفتند خانواده را از بین ببرند؛ این ازدواج‌های سخت و دیرهنگام و فرزندآوری کم، این ازدواج به تعبیر زشتشان سفید که سیاه و غلط است و از بین بردن حیا و عفت از برنامه‌های دشمن است. 🔸ایجاد زمینه برای طهارت و پاکیزگی جوان، مؤثرترین راهکار جهت مقابله با توطئه ها و حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اژه‌ای: اگر پلیس به کسی تذکر داد و او تمرد(سرپیچی) کرد یا به پلیس تعرض کرد با متخلف طبق قانون برخورد می‌کنیم. همه باید به نیروی انتظامی در همه ماموریت‌ها و در طرح نور کمک بکنیم.
دانشگاه کراچی پاکستان به رئیسی دکترای افتخاری داد😎🇮🇷 اینجاست که باید خدمت برعندازا عرض کنم پمادو بمال همونجا که میسوزه😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تعبیر جالب افسر سابق ارتش آمریکا: حمله ایران یکی از برترین نمایش‌های نظامی تاریخ معاصر بود! 🔹«اسکات ریتر» افسر سابق ارتش آمریکا: ایران به اسرائیل و آمریکا فهماند اگر به خاک ایران حمله کنید باید هزینه سنگینی پرداخت کنید.
◽️وزیر خارجۀ روسیه: مسکو و پکن تقریبا دلار را از مبادلات تجاری خود حذف کرده‌اند. ◽️سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رسانه‌ای عربستان ۴ سلبریتی زن را به دلیل پوشش نامناسب در فضای مجازی ۴۰۰ هزار ریال عربستان(۷میلیارد تومان) جریمه و مجوز آن‌ها را تعلیق کرد. ◽️نیروگاه اتمی بوشهر ۴ برابر هزینه خودش را تامین کرده است رئیس سازمان انرژی اتمی: سرمایه‌گذاری ساخت نیروگاه اتمی بوشهر ۱.۷ میلیارد دلار بوده و تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای ۴ برابر هزینه خودش را تأمین کرده است. ◽️کنکوری‌ها گولِ کانال‌های سوال‌فروش را نخورید قائم‌مقام رئیس سازمان سنجش: والدین گرامی و به‌ویژه داوطلبان عزیز باید مراقب باشند تا فریب کانال‌های مجازی متخلف را نخورند؛ چراکه این سوداگران هدفی جز اخاذی و کلاهبرداری ندارند. ضرورت دارد داوطلبانی که وارد کانال‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی شده‌اند هرچه سریع‌تر از این شبکه‌ها که همگی تحت رصد دستگاه های امنیتی هستند، خارج شوند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.
🌷امام جعفر صادق علیه السلام: کسی که از روی ایمان و برای رضای خدا در نماز جماعت شرکت کند، گناهانش پاک می‌شود. 📗ثواب الاعمال ص۸۷
KayhanNews75979710412148505334102.pdf
11.88M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴‌۰۳ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم