eitaa logo
منتظران گناه نمیکنند
2.6هزار دنبال‌کننده
16.6هزار عکس
4.9هزار ویدیو
341 فایل
خادم کانال منتظران گناه نمیکنند👇 وتبلیغات 👇👇 @appear تاسیس کانال : ۱۳۹۷٫۱٫۱۱ پایان کانال : ظهور آقا امام زمان عج ان شاء الله نشر از مطالب کانال آزاد ✔️
مشاهده در ایتا
دانلود
1- پیامبر اکرم (ص) فرمودند: « برای امت من زمانی پیش می آید که اگر کسی بر آئین خود استوار باشد همانند کسی است که آتش گداخته ای را با دست بگیرد»
2- « اسلام در آغاز غریب بود و در پایان نیز غریب می شود ، خوشا به حال آن غریبان »
3- « بر امت من زمانی پیش آید که از قرآن جزء نقش آن ، و از اسلام جز نام آن باقی نباشد ، به ظاهر مسلمانان نامیده می شوند در حالیکه بیش از همه مردمان از آن دورند، مساجدشان آباد است ولی از هدایت خالیست، فقیهان آن زمان از همه فقهایی که زیر آسمان کبود است بدترند، فتنه از آنها خارج شده ، به سوی آنها باز می گردد»
آری ای پیامبر خدا، براستی که مساجدمان تزئین شده و آباد است اما به دور از معرفت و تعالیمی که باید باشد تا موجب رشد و نمو مردمان آن سامان بشود. مساجد مان فقط در ماه مبارک رمضان و محرم باز هستند و در طول سال فقط و فقط برای انجام مراسم و ختم اموات درب آن باز می شود. شما خود بهتر می دانید که فقهایی وهابی و تکفیری چه بلاهایی بر سر مسلمین می آورند و هر روز فتواهایی بدور از عقلانیت به نام اسلام صادر می کنند.
4- « برای مردم زمانی پیش می آید که برای دین داری دینش سالم نمی ماند جز اینکه از کوهی به کوهی فرار کند و همچون روباه بچه هایش را برداشته از لانه ای به لانه ای بگریزد. در چنین زمانی انسان به تامین معاش خود موفق نمی شود مگر اینکه خدا را به غضب در آورد، در چنین زمانی هلاکت انسان به دست همسر و فرزندانش می باشد، اگر زن و فرزند نداشته باشد به دست پدر و مادرش هلاک می شود ، اگر پدر و مادر نداشته باشد به دست خویشان و همسایگانش هلاک می شود، او را با تنگی معیشت مورد سرزنش قرار می دهند تا خود را به جاهایی وارد کند که موجب هلاکت او شود»
هستند کسانیکه در این اوضاع و زمان، تنگی معیشت، گرانی و کم بودن حقوق از سوی سایرین مورد ملامت و سرزنش واقع می شوند و برای داشتن اموال بیشتر، دست به اعمال ناپسند می زنند و روزی خود را از راههای نامشروع بدست می آورند.
5- « در آن زمان نمازها تباه می شود، به دنبال شهوت ها رفته ، از هوای نفس پیروی کنند»
در هنگام اذان کسی به صدای اذان و عمل به جمله حی علی صلوه، توجه نمی کند. کافی است کاری کوچک برایش بوجود آید تا آن را برای نخواندن نماز و تاخیر در آن بهانه کند.
6- «ثروتمندان امت من برای سیاحت به مکه روند و متوسطین آنها برای تجارت و فقرای آنها برای ریا و تظاهر!»
7- « هنگامی که آلات لهو در حرمین شریفین ظاهر شود، و آنچه خدا دوست ندارد در آنها رائج گردد و کسی جلوگیری نکند و هیچ مانعی بر سر راه کارهای ناشایست در آن مکان مقدس نباشد»
با کمال تاسف صدای ساز و آواز از صدا و سیمای عربستان در مکه و مدینه به گوش می رسد، حاجی و بومی گوش می دهد و کسی نکوهش نمی کند! بردن گوشی تلفن همراه در حرمین و پخش شدن آهنگ های زنگ تماس مطربی، زدن حجاج توسط شرطه های عربستانی ، تخریب قبور امامان و اماکن مذهبی به عنوان بازسازی و گسترش حرمین و کارهای دیگر از جمله مواردی است که می توان به آن اشاره نمود.
8- « هر قومی که به کردارهای ناشایست مبتلا شود مساجد خود را تزئین می کند»
- « هنگامی که قرآن را سبک بشمارند، مساجدشان با اذان آباد باشد، ولی دلهایشان از ایمان تهی گردد و مومن در میان آنها به هرگونه ذلت و خواری دچار شود»
10-« قرآنها تزئین می شود ، مسجد ها آزین بسته می شود و مناره ها بلند می گردد»
11- « قرآن با نی و با لحن غنا خوانده می شود، بدون اینکه به هنگام تلاوت خوف و خشیت از پروردگار همراه باشد»
12- « بعد از من اقوامی می آیند که قرآن را همانند ترجیع غنای مجالس سوگ و راهبان ، با غنا و ترجیع می خوانند که از حلقومشان تجاوز نمی کند، دلهایشان با مهر کسانیکه به دلایلی برای آنها اهمیت دارند، آکنده شده است!»
آری درست همانند مساجد ما که آزین بسته شده و قرآن ها ی ما که چقدر تزئین می شوند و مناره های مساجدمان بلند است و بانگ حی علی الصلوه بر فراز آن طنین می اندازد و کسی پاسخ نمی دهد. تلاوت های قرآن مان با تکرار حروف آن همراه است، همانند غنا خوانده می شود و تاثیر گذاری آن در تلاوت کننده کم و بر شنونده جزء کلمه ا... ا... آن چیزی شنیده و دیده نمی شود. و متاسفانه اخیرا هم در کشورمان خواننده ای نیز پیدا شده که قرآن را با موزیک وریتم غنا خوانده است!!! (محسن نامجو)
13- « به سوی مرگ بشتابید پیش از آنکه شش واقعه شما را دریابد: 1- حکومت سفهیان(جاهلان) 2- افزونی شرطه (پلیس) 3- سبک شمردن خون 4- قطع رحم (گسسته شدن رشته خویشاوندی) 5- آغاز تلاوت قرآن با نی 6- جلو انداختن کسی که برتر و داناتر آنها نیست و تغنی کردن او برای مردم»
14- « و می بینی که بر فراز منبر مردم را به نیکی و پرهیزکاری دعوت می کنند، ولی گوینده به آنچه امر می کند، خود عمل نمی نماید»
15- « آشکارا به خدا کفر ورزیده می شود، نمازها به آخر وقت تاخیر می افتد، مسکرات(مشروبات) رائج می گردد و به پدر و مادر دشنام داده می شود»
16- « هنگامی که دلها را قساوت بگیرد، دیده ها خشک شود و تلاوت قرآن بر زبان ها سخت باشد»
17- « و می بینی که گوش دادن به قرآن برای مردم بسیار سنگین است و گوش دادن به صداهای باطل آسان و فرح بخش شده است»
دیگر دلها را قساوت گرفته، برای خوف از خداوند از دیده ای اشک خشیت بر چهره ای جاری نمی شود، تلاوت قرآن بر زبان ها سخت شده، زیرا قرآن آنها را به چیزی که دوست ندارند امر می کند و از چیزیکه دوست دارند، باز می دارد. گوش دادن به ترانه و موسیقی در منازل و خودروهایمان چیزی عادی شده و در عوض گوش دادن به قرآن برایمان سنگین و نامعقول به حساب می آید به طوری که با شنیدن صدای قرآن فقط تصور مجلس ختم و یا هنگامه وقت نماز را بیادمان می آید.
18- « و می بینی که مردم در ترک امر به معروف و نهی از منکر یکی شده اند و اعراض از دین فراگیر شده و بی تقوایی میان عالم و جاهل مشترک شده است»
در جامعه کنونی ما غیبت کردن ، دروغ گفتن رشوه گرفتن و غیره امری عادی محسوب می شود و چنانچه کسی این موارد را تقبیح و امر به معروف کند مورد شماتد و انگ عقب افتادگی به آن زده می شود.