فرازی از وصیت نامه شهید محمد عزیزی:
از ملت دلیر ایران تقاضا دارم، از پای ننشینند و تا نابودی کامل آمریکا و ایادی داخلی و خارجی بجنگید. از تفرقه بپرهیزید و منافقین و ستون پنجم دشمن را نابود کنید. مساجد سنگرند، سنگرها را حفظ کنید و نماز جماعت را ارج نهید. نماز شب فراموش نشود. قرآن بخوانید، امام را دعا کنید و پشتیبان او باشد. هر چه پول دارم کتاب تهیه کنید و به کتاب خانه اهدا کنید.
بیرانوند قبل از رفتن به جام جهانی گفته بود :
به پیکر سوختهی رهبر شهیدم ، دروازه رو مثل تنگهی هرمز بسته نگه میدارم.
این یعنی افتخارر ؛
این یعنی غیرت؛
این یعنی شرف ؛🇮🇷🤍