_همونی ای که هر وقت نباشی ناشناسام خلوته...😔💔 هرهرهر حالا که رفتم مگسم نیمد اینجا میفهمی قدر ادمم نمیدونن عجب دوره زمونه ای شده آخرا***مونه والا
_ممنون که نمیزاری شکست روحی بخورم و ناشناسم رو شلوغ میکنی😂😂😂
_«و لیس له غیری» +مگه به جز من کیو داره؟:))) حققققققق هی یاد اون روزا افتادم که چادر سر میکردم هیئت میرفتم نماز میخوندم ولی به زور ینی ظاهراً یه آدم مذهبی ولی باطنن داغون💔 هی امان از موقعی که آدم تباهیت کنه واقعا بعدش پشیمونی خیلی شدیدی داره و تنها چیزی که تونست منو عوض کنه یه تلنگر بود که میگف: پونصد تا شهید دادیم تا تو اینطور بی حیایی کنی؟ آهنگای تا مجاز گوش بدی و برقصی؟ با نامحرم راحت باشی و مثلا بگی داداشمه؟ نماز نخونی یا آخر وقت باشه یا به زور باشه؟ کاش یکم به فکر خون شهدا بودیم....(: فقط همین چند تا کلمه تونست منو تغییر بده(: حتی الان دیگه به آهنگ های مجازم گوش نمیدم چه برسه به رپ و افسردگی😂حال نمیکنم با آهنگ اصن هر وقتم ناراحتیم تنها راحش متوصل شدن به خدا و ائمه و شهداس(:
_ اینم تأثیر چارتا کلمه ای که تو فضای مجازی نشر میدیم...:))
چقدر انرژی داد بهم این پیامت!❤️
الحمدلله که الان تو این مسیری...
انشاءالله از این مسیر جدا نشی...
_نه بابا آهنگ که من اصلاااا علاقه ایی ندارم چه دپ چه شاد چه رپ چه آروم یه چندین ماهی میشه که حال نمیکنم با آهنگ ولی حرفتو قبول دارم تا قبل از این چند ماه آهنگای دپ خیلی خوش میدادم خیلی بدتر بود خیلییی و اینکه میگی رشدش نده دلتنگی رو که نمیشه کاریش کرد...💔 ولی خیلیییی خیلیییی زیاد سعی کردم نگاهام و نسبت بهش کم کنم و واقعا کم کردم چیکار کنم بخدا انقد سعی کردم تمومش کنم نمیشه انقد از کسی مشورت گرفتم نمیشه اصن نمیشهعههه خیلی به خدا و اینا پناه بردم ولی تغییری نمیکنه کربلا رفتن بودیم جلو ضریح از امام حسین گفتم اگر این علاقه مرتکب گناه میشه خودت یه کاریش کن آقا تغییری نکرد که نکرد! دارم عذاب میکشم ، احساس میکنم یه گناهی داره ایجاد میشه دعا کنین شمام....
_یه سوال!
خودت خواستی و نشد؟!!!
عملاً خواستی و نشد؟؟؟
وقتی خودت میبینی ممکنه ذره ای مرتکب به گناه بشه چرا خودت به امام حسین قول نمیدی که بزاریش کنار؟!!
بزار بی رودوایستی یه چیزی بهت بگم!!
اصلا نمیشه یه دختر و پسر با هم بشینن چت کنن هییییچ گناهی صورت نگیره!!!
هر چقدر هم که بگی من اصن به طرف هیچ حسی ندارم
اصن طرف مثل آبجیمه
اصن من به طرف نگاه جنسیتی ندارم
و از این قبیل حرف ها!
بازم نمیشه که نمیشه!!!
تو میگی نه اصن من خیلی رسمی حرف میزنم
مثلا خیلی خشک میگم سلام خیلی ممنون خوبم
از کجا میدونی اونم داره این پیامِ تو رو با همین لحن میخونه؟
کوتاه بیا!!!!
رابطه تو فضای مجازی میتونه بدون گناه هم باشه ها!
ولی کارِ من و تو نیست!!!
حالا که خودت میدونی یه ذره هم ممکنه گناه توش باشه ، پس بزارش کنار
خودت به اباعبدالله بگو اگه قسمتِ ما وصالِ که خودت به پاکی و روشنی ما رو برسون به هم!!!
عشقی که با ناپاکی شکل بگیره فایده ای نداره!!!
اگه هم قراره تهش وصال نباشه ، که اصن همینجا تمومش کنم بهتره!!
پس هر جور نگاه کنی همینجا تمومش کنی بهتره!!!
اگه قراره وصال باشه ، که خیلی پاک و عالی خودشون میرسوننتون بهم
اگه هم قراره وصال نباشه که تازه بهتر!!!
فقط به شرط اینکه اگه به اباعبدالله قول دادی و یه قول و قراری گذاشتید بین خودتون ، دیگه روش بمونیاااا
سرت هم بره قولت نره
هر وقت خواستی بزنی زیر قولت به خودت بگو ارزششو داره زیر قولم با اباعبدالله بزنم؟؟
ببخشید یه چند تا از سوالاتون که به قولِ من پدر مادر دار بود و نیاز به تایپِ زیادی داشت رو نتونستم امشب جواب بدم!
دستم خیلی درد میکنه...
انشاءالله فردا شب به قید حیات میایم دربارش صحبت میکنیم ...
اگه یادم رفت یادم بیاریدا!
خواهرم میگه دیگه ببخشید فکر میکردن برای تو عه خرس گنده طعم دهنده ی موز و پرتغال و...نیاز نیست بزنن...:///
هدایت شده از - اِشتیٰاق
فتنه ها هنگامي كه ميآيند ، ناشناخته اند
و هنگامي که بگذرند و تمام شوند
شناخته ميشوند!
نهج البلاغه خطبه ۹۳
هدایت شده از - اِشتیٰاق
از ازل در طلبت، چشم ِ ترم گفت حسین
هر کجا بال زدم، بال و پرم گفت حسین
#أنت_قلبي
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
دیشب حالم خوب نبود... خوابم نمیبرد... یهو ساعت ۲:۴۴ دقیقه ی شب این پیام برام اومد! دلم آروم گرفت!!!
جمهوری اسلامی اجازه سرنگونی حکومت در سوریه رو نمیده بعد تو میخوای خودش رو سرنگون کنی؟ ؛ بشین تا توفیقت بشه!!!