از نظر روحی حس میکنم قلبم داره از تو سینه کنده میشه میاد بیرون و تیکه تیکه میفته رو زمین...
حس میکنم دارم از فشار روحی له میشم...
چقدر سخته حالِ بدِ کشورت رو ببینی...
چقدر سخته سکوت...
چقدر سخته زنده بودن!!!!!
برای دومین بار یا سومین باره که اینقدر عمیق بد بودنِ حالِ قلبم رو حس کردم!!!!
سلام...
سلام به کشورم..
سلام به شلیکِ گلوله..
سلام به هر شب شهید دادن...
سلام به عادی شدنِ حمله به زیارتگاه...💔
سلام...
سلام امام زمانم...
کجایید...؟
میبینید دیگه؟
میبینید چه راحت رگبار گلوله رو میبندن به روی زائرا؟
میبینید بچه ای که اومده زیارت کنه با گلوله افتاده گوشه بیمارستان....؟
الحق که از خاندانِ پدرتون علی(ع) هستین...
الحق که صبرتون از همین خاندانِ...💔
یه عنایتی کنید آقا...
قلبمون ظرفیت نداره دیگه...💔