eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از تکیه کلام هاش این بود که نماز رو ول کن خدا رو بچسب! همیشه برام عجیب بود این حرفش... روزی ازش پرسیدم معنی این حرفت چیه؟! خندید و گفت: داداش یعنی اینکه همه نمازت باید برای خدا باشه و همش به فکر خدا باشی... 🌱
من از جهان به تو دلبسته ام که جان منی...!:)
هدایت شده از |حُرّ|
یه استاد داشتم... میگفت: هر وقت نمازتو نتونستی اول وقت بخونی بدون خیلی بد بخت شدی... برو فکر کن ببین چیکار کردی که سعادتشو ازت گرفتن... 🙄🚫
هدایت شده از نبض بیداری
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سفر به خیر... جوونی که شدی عاقبت به خیر... سفر بخیر...😭 پیشنهاد مشاهده🔴 وردی نشر حد اکثر...🔴 🌱 🆔http://eitaa.com/nabze_bidary🔜 کانال نبض بیداری
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما برای آرمان هامون آرمان ها داده ایم... یکی بی هوا میزد...😭💔 غریب گیر آوردنت...
هدایت شده از یارالی
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
°•توروضه‌مجسم‌هستی💔(: °•🕊️
قلبم تیکه تیکه شده برای آرتینی که فکر میکنه مامان باباش بیمارستان بستری ان...💔 و قراره یه روزی خوب بشن و برگردن...
از نظر روحی دلم میخواد تا وقتی این اوضاع سر و سامون بگیره و یکم ذهنم از آشفتگی در بیاد، همه ی کلاس ها تعطیل بشه و دیگه در حالی که سرم داره منفجر میشه نیاز به اینکه دغدغه ی امتحان هامو داشته باشم نداشته باشم!
امشب مداحی نفرسیم؟:)
تحنا خوری کنم؟
حله خودم هم امشب حوصله ندارم...:)) اصن حوصله ی اینکه پیام بدم هم ندارم.. حوصله ی اینکه حرف بزنم و چیزی بفرستم هم ندارم! فعلا شبتون ترسناک...؛)
Mohammad Hossein PoyanfarAUD-20220826-WA0000.mp3
زمان: حجم: 3.6M
هر جا اسمٺ بیاد بهشٺ منھ یا حُسین ! تا خون تو رگامھ باید بمونم با حسـیـن . .