4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر شب باید مجنونت شم...
لیلا کیه؟لیلا تویی...قربونت شم..:)
بی سر و بی سامونت شم...
لیلا کیه...!؟
لیلا تویی قربونت شم...:)
(:💔
#دلتنگی
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
هر شب باید مجنونت شم... لیلا کیه؟لیلا تویی...قربونت شم..:) بی سر و بی سامونت شم... لیلا کیه...!؟ لیل
من وقتی بارون میاد همش تو حیاطم...😄
پاییز که میشه حس میکنم روحم زنده میشه..:)
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
هر شب باید مجنونت شم... لیلا کیه؟لیلا تویی...قربونت شم..:) بی سر و بی سامونت شم... لیلا کیه...!؟ لیل
دیگه اگه دلتنگِ دستای تپلِ و خانوم خانوما گفتنای کسی که از دستش دادی هم باشی و بارون بیاد که دیگه هیچی...:))💔
فردا شب دومین سالگردشونه... !
چشم خود بَستم که دیگر چشم مستش نَنگرم،
ناگهان دِل داد زد:
دیوانه! من میبینمش ...
سعدی میفرماد:
علاجِ دردِ مشتاقان،طبیبِ عام نشناسد
مگر لیلی کند درمان،غم مجنونِ شیدا را.
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
أمّا القلوب المنکسرهٔ، العباس کفیلها. «اما قلبهای شکسته؛ عباس، ضامن و سرپرست آنهاست»
«و قلبي لايميل إلا اليك.»
و قلبم به هیچ کس جز تو راغب نیست.
_خودتون ساز میزنید؟
_ نه من اصلا هیچ سر رشته ای در موسیقی ندارم..
موسیقی و آهنگ کلا گوش نمیدم زیاد...
این ساز ِ قشنگم چون خیلی به خودِ این مداحی علاقه مند بودم سیوش کردم و خیلی مواقع گوش میدم...:))
حس خیلی خوبی بهم میده...
@Marfuz لیلا کیه ؟!.mp3
زمان:
حجم:
1.5M
لیلا کیه ؟! لیلا تویی :)
' سهتار از ایشون '