eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
سید مجتبی حسینی طلبه جوان در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج در حال سخنرانی بود که مورد سوءقصد قرار گرفت و با ضربه چاقو مجروح شد. در همین حین حاضران در جمع به دنبال ضارب رفته و وی را دستگیر و به پلیس تحویل می‌دهند...
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
سید مجتبی حسینی طلبه جوان در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) حصارک کرج در حال سخنرانی بود که مورد سوءقصد
بعد از مجروح شدن تو بیمارستان یه فیلمی منتشر کردن که داخل فیلم میگن مراقب باشید مادرم نفهمه..💔
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه صلوات می‌فرستین برسه به روحشون؟ امشب سالگردشونه...:)
༻﷽༺ ره باز کنید، دلبری آمده است بر شیعه امام دیگری آمده است در مطلع هشتم ربیع الثانی میلاد امام عسکری آمده است 🌷میلاد امام حسن عسکری(ع) مبارک ┄┅┅❅💠❅┅┅┄
شامگاه پنجشنبه یعنی ساعاتی پیش به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت. در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان نمودند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و به دلیل شدت جراحات به فیض شهادت نائل میشود‌‌...
قلبم داره از این حجم از فشار و درد و ناراحتی لِه میشه‌‌‌...:))
تصویر امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان ساعاتی قبل امام جماعتِ مسجدِ مولای متقیان در زاهدان را روبروی مسجد به شهادت رساندند...💔
دیگه قلبم داره سر ریز میشه...💔
_سلام:)...من اومدم ی چیزی بگم شاید حکمتی توش بوده و شماعه ادمین نیاز به این قوت قلبه داشتین:)... همین الان خیلی یهویی با کانالتون آشنا شدم گفتم اینم مث بقیه و جوین نشدم دیدم خبر این طلبه شهید رو گزاشتین رفتم بالاتر ببینم بازم چیزی هست یا نه ک پیامهاتون و دلنوشته هاتونو مطالبتونو ناخداگاه خوندم خوندم خوندم تا جایی ک پرچم حرم پدر و پسر عالم رو دیدم:)...اشک تو چشمام جمع شد جوین شدم رفتم تمام کانالایی ک حتی ممکن بود ی کم به انحراف بکشنم رو حذف کردم:)..از دو سه جا کلن دیلیت اکانت کردم و خیلی یهویی تصمیمای بزرگی گرفتم:) خواستم بگم که شما تو این مسیر خیر خیلی شریک بودین:) قطعا نگاه حق و امام زمان روتونه و خدا بهتون قوت و توان بیشتر بده رفیق:)...خوشحالم که باهاتون آشنا شدم همینطور ب مسیرتون ادامه بدید:).... _سلام.. با این پیامت گریه‌م گرفت از خوشحالی.. ! ممنون که گفتی...خیلی قوت قلب بود.. امشب از نظر روحی یه مقدار نیاز داشتم به چنین پیامی... اصن حالم خوب شد... انرژی گرفتم:) الحمدلله که اینطوره...خداروشکر... قطعا نگاه حضرت به شما بوده که اینجوری هواتونو دارن و اینقدر براشون مهمی که با چیزای کوچیک متحولت کنن و نزارن ذره ای به سمت مسیر کج بری...:)) اصن خودت دلت قنج نرفت از این همه محبتِ خدا و ائمه نسبت به خودت؟:) میبینی چقدر دوستت دارن؟ دمت گرم..
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_سلام:)...من اومدم ی چیزی بگم شاید حکمتی توش بوده و شماعه ادمین نیاز به این قوت قلبه داشتین:)... همی
حالا که بیداری ، برای شکرگذاری برای اینکه خدا اینقدر هواتو داره هم که شده پاشو یه وضو بگیر یه نماز دو رکعتی بخون...:)
هدایت شده از 『حِـرز|herz』🇵🇸
مادرآرمان‌تومعراج‌میگفت «آرمان‌یادته‌همیشه‌مداحی‌غریب‌گیر آوردنت‌روگوش‌میکردی؟!» دیدی‌آخرش‌غریب‌گیر‌آوردنت‌مامان:)))
یه مداحی بفرستم باش زار بزنید؟!:)