eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
قلبم داره از این حجم از فشار و درد و ناراحتی لِه میشه‌‌‌...:))
تصویر امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان ساعاتی قبل امام جماعتِ مسجدِ مولای متقیان در زاهدان را روبروی مسجد به شهادت رساندند...💔
دیگه قلبم داره سر ریز میشه...💔
_سلام:)...من اومدم ی چیزی بگم شاید حکمتی توش بوده و شماعه ادمین نیاز به این قوت قلبه داشتین:)... همین الان خیلی یهویی با کانالتون آشنا شدم گفتم اینم مث بقیه و جوین نشدم دیدم خبر این طلبه شهید رو گزاشتین رفتم بالاتر ببینم بازم چیزی هست یا نه ک پیامهاتون و دلنوشته هاتونو مطالبتونو ناخداگاه خوندم خوندم خوندم تا جایی ک پرچم حرم پدر و پسر عالم رو دیدم:)...اشک تو چشمام جمع شد جوین شدم رفتم تمام کانالایی ک حتی ممکن بود ی کم به انحراف بکشنم رو حذف کردم:)..از دو سه جا کلن دیلیت اکانت کردم و خیلی یهویی تصمیمای بزرگی گرفتم:) خواستم بگم که شما تو این مسیر خیر خیلی شریک بودین:) قطعا نگاه حق و امام زمان روتونه و خدا بهتون قوت و توان بیشتر بده رفیق:)...خوشحالم که باهاتون آشنا شدم همینطور ب مسیرتون ادامه بدید:).... _سلام.. با این پیامت گریه‌م گرفت از خوشحالی.. ! ممنون که گفتی...خیلی قوت قلب بود.. امشب از نظر روحی یه مقدار نیاز داشتم به چنین پیامی... اصن حالم خوب شد... انرژی گرفتم:) الحمدلله که اینطوره...خداروشکر... قطعا نگاه حضرت به شما بوده که اینجوری هواتونو دارن و اینقدر براشون مهمی که با چیزای کوچیک متحولت کنن و نزارن ذره ای به سمت مسیر کج بری...:)) اصن خودت دلت قنج نرفت از این همه محبتِ خدا و ائمه نسبت به خودت؟:) میبینی چقدر دوستت دارن؟ دمت گرم..
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
_سلام:)...من اومدم ی چیزی بگم شاید حکمتی توش بوده و شماعه ادمین نیاز به این قوت قلبه داشتین:)... همی
حالا که بیداری ، برای شکرگذاری برای اینکه خدا اینقدر هواتو داره هم که شده پاشو یه وضو بگیر یه نماز دو رکعتی بخون...:)
هدایت شده از 『حِـرز|herz』🇵🇸
مادرآرمان‌تومعراج‌میگفت «آرمان‌یادته‌همیشه‌مداحی‌غریب‌گیر آوردنت‌روگوش‌میکردی؟!» دیدی‌آخرش‌غریب‌گیر‌آوردنت‌مامان:)))
یه مداحی بفرستم باش زار بزنید؟!:)
میخواستم یکی بفرستم دیدم برا الان و این ساعت مناسب نیست! یه سریا الان با حال مناسب گوش نمیدن و حقش ادا نمیشه...(: یه سری مداحی های خیلی سنگین فقط در صورتی باید خونده بشه و گفته بشه و گوش داده بشه که بدونی حقش ادا میشه!
بنا بر این یکی دیگه میفرستم... با اینم باید زار زدا... ولی به سنگینی و طولانی ای اون یکی نیست..؛)
Mehdi HosseiniMehdi Hosseini - Alamdar.mp3
زمان: حجم: 1.3M
علمدار علمدار... چی شد دستِ علم گیرِ بلندت...💔 برادر برادر... چی اومد سرِ ابروی کمندت...💔
راستی فردا ساعت ۹ صبح راهپیمایی میرین دیگه ؟ خیالم جمع باشه؟😁 ما که ان‌شاءالله به شرط حیات حتما میریم..🕶✌️
مرگ بر آمریکا... USA این دو تا دختر داشتن رد میشدن... گفتم وایسین یه عکس ازتون بگیرم.. اینقدر ذوق کردن..😄