_سلام،گفتی دعای امام زمان یه سوال میخواستم بپرسم میرم سر اصل مطلب چطوری امام زمانو خوشحال کنم؟ چطوری؟ اینکه درحد دوست داشتن ایشون نیستم شکی نیست ولی حداقل کاری ک برای خوشحالی شون میتونم انجام بدم چیه؟ ممنون میشم بفرمایید
_ سلام ممبر جان..
چشم تا هر جا که دونستم، میگم
+بحث مورد علاقه من:>
واسه امام زمان میشه کلی کار انجام داد
کلیییییی کار
از آسون ترینش شروع میکنم بگم...
مثلا کار خیر که میکنیدا..
برای امام زمان انجامش بدید
حتی اگه اون کار خیلی کوچک باشه..!
زیارت رفتی به نیابت از امام زمان برو...
نذر داری،قربونی میکنی هدیه به امام زمان قربونی کن...
قرآن میخونی به نیابت از امام زمان بخون
دعا میخونی همینطور
ذکر میگی همینطور
صدقه میدی همینطور
هرررر چی
هرررر چی که انجام میدی به نیابت از امام زمان انجام بده..
یا مثلاً...
اگه امروز یه گره از کار کسی باز کردی...
اگه اعصابت خورد بود ولی با این حال با لبخند و خوشرویی جواب مردم و دادی...
یه لیوان آب دادی دست والدینت...
کسیو خوشحال کردی...
به دوستت،رفیقت،همسایت،خواهرت،برادرت و...خیری رسوندی
بگو هدیه به امام زمان:)
میری هیئت،کاره ای هستی...
تو دستگاه امام حسین پست و مقامی داری؟
اصلا کفش جفت میکنی؟
بگو ثوابش هدیه به امام زمان.
پرچم میزنی بالا در خونت؟
بگو خدایا اگه ثوابی داره همش هدیه به امام زمان
پنجشنبست؟
میخوای خیرات بدی واسه اموات؟
بگو به نیت شادی قلب امام زمان فلان چیزو پخش میکنم،
ان شاءالله که امام نَظَری به اموات داشته باشن..
یه لبخند با محبت به پدر و مادرت میزنی؟
بگو ثوابش هدیه به امام زمانم..:)
میبینی؟
شاید یه ظاهر خیلی کوچیک باشه
وقتی هدیه میدی به امام زمان
اون عمل خالص میشه...
از باطن خیلی ارزشمند میشه:)