eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
به قول آقای رائفی پور: وقتی برای سلامتی امام زمان دعا می‌کنی انگار داری برای سلامتی خودت دعا می‌کنی چون امام زمان هم برات دعا می‌کنه:)
امام زمان به ما توجه داره ماییم که ازش غافلیم اگه ما هم توجهمون رو بهش بدیم اون موقست که دنیامون عوض میشه:)))!
با این کارا... رفته رفته وابسته میشی عادت می‌کنی بهش بعدش رفته رفته دلبستش میشی طوری که دیگه نمیتونی نبودش و تحمل کنی:)
اره خلاصه که خیلی کارا میشه واسه خوشحالی امام زمان انجام داد... ولی ولی ولی ولی از نظر من یه چیزی هست که خیلیییییی خفنه، اصلا یه چیزه دیگست...! یعنی اونکارو انجام بدی امام زمان نه تنها خوشحال میشه بلکه بیشتر از قبل عاشقت میشه:))) اصن میخَرَتِت! و اونم چیزی نیست جز.. ترک گناه!
چیزی تو این ترک گناه هست که تو کارای دیگه نیست
مثلاً غیبت زیاد می‌کنی؟ موقعیتش که پیش اومد جلوی خودتو بگیر بگو به عشق امام زمان انجامش نمیدم... خیلی هم دوست دارم انجام بدماااا ولی خب چه کنیم،به خاطر امام زمان می‌گذرم! اینجوری هم امام زمان کلی کیف می‌کنه و خوشحال میشه... هم اینکه ظهور رو با گناه عقب ننداختی!
به نظرم ترک گناه،به قدری برای امام زمان خوشحال کنندست... که با هیچ چیزی قابل قیاس نیست
به خاطر همین همش با خودم میگم ترک گناه ترک گناه ترک گناه حاجت روایی؟ترک گناه خوشبختی؟ترک‌گناه قرب؟ترک‌گناه حل شدن مشکلات؟ترک‌گناه عاقبت بخیری؟ترک گناه سعادت؟ترک گناه :)))
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
واسه امام زمان میشه کلی کار انجام داد کلیییییی کار از آسون ترینش شروع میکنم بگم... مثلا کار خیر که م
میتونی حتی کتاب بگیری از این کتابا که زندگی آدم بعد خوندش زیر و رو میشه... مثل سلام بر ابراهیم سه دقیقه در قیامت کتاب هایی از زندگی شهدا و... از این کتاب ها تهیه کنی بعد وقف در گردش کنی! صفحه اول بنویسی «وقف در گردش»بعد بدی دست مردم... ثوابشم هدیه به امام زمان اینجوری اگه طرف متحول بشه... کلی خیر و برکات به زندگی خودت هم سرازیر میشه:) +مثل کاری که سید ابراهیم میکرد
به ولله امام زمان بدهکار کسی نمی‌مونه چندین برابر چیزی که بهش هدیه دادی و بهت برمیگردونه:)))
واسه بدست آوردن نون حلال عرق می‌ریزی؟ ثوابشو که هدیه میدی امام زمان..‌. عوضش امام هم به پولت برکت میده.. به کارِت رونق میده.. اولادت صالح میشه.. تو مشکل کمتر میوفتی.. و....