برای یه رفقا که عمل داشته و الان هنوز به هوش نیومده دعا میکنید؟..
به هوش نیومدنش داره خطری میشه... !
ضربانش ضعیفه گویا...💔
یه حمدِ شفا...
درسته عاشق پاییزم!
ولی بدجور تو این فصل آلرژی دارم🙂🚶♀
قصه ی همون عشقیه که نباید عاشقش باشی!!!!:/
کربلایۍ حسین طاهرےenc_16675607985945560186966.mp3
زمان:
حجم:
5.1M
من همون ڪبوترم کھ از مشھدُ الرِضـا ؛
از اون گنبدِ طلا پر زدم تا حـرم ، حـرمِ شُما :)' . .
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
من همون ڪبوترم کھ از مشھدُ الرِضـا ؛ از اون گنبدِ طلا پر زدم تا حـرم ، حـرمِ شُما :)' . .
شفیعِ محشرِ همه...
یه نخِ چادرِ تو عه...
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
00:00
یا محامی یا عباس
به کرشمهیِ عنایت
نگهی به سویِ ما کن
که دعایِ دردمندان
زِ سرِ نیاز باشد..!
صَلَّی الله عَلَیک وَ عَلَی چشمانت.
احسان، گَهی به دادن و گه به ندادن است
دیدیم داده های تورا، در نداده ها ؛)))