eitaa logo
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
251 دنبال‌کننده
1.1هزار عکس
483 ویدیو
54 فایل
ما غباریم،غباری ز نجف. آب اگر ریخت فدای سرت ای‌یار بیا "دنیامون اباالفضلِ":) #ایهاالعزیز آقای اباعبدالله،ما دوست داریم♡ بخدا از نفهمی مونه که گناه میکنیم ‹ بچه ها رَد نخ کفن‌تون رو دارید؟ › می‌شنوم ... https://daigo.ir/secret/7707286770
مشاهده در ایتا
دانلود
دلم میخواد استراحت کنم:/
با وضو بخوابین که اگه مردین شهید محسوب بشین😁 این گفته ی پیامبرِ !
با وضو به رخت خواب برین..اونوقت وقتی میرین تو رخت خواب که بخوابین و... رخت خواب حکم مسجد رو داره براتون ! اینو من نمیگما امام صادق میگن..😁
حتی اگه روی رو انداز یا همون پتو ی خودمون تیمم کنید ، تا زمانی که به یاد خدایید انگار دارید نماز می‌خونید.‌. ! اینم امام صادق میگن:)
میدونی چی شد؟ یهو بغضم گرفت! گفتم ببین خدا چقدر مهربونه... چقدر کار رو برای ما راحت کرده... یه هر نحوی میخواد ما رو به سمت خودش بکشونه و لطف و رحمت خودشو شامل حالمون کنه...:)
اول میگه آقا پاشو نماز شب بخون... بنده میگه حالشو ندارم! خدا میگه خب اگه حالشو نداشتی اشکالی نداره...پاشو همون چهار تا نماز نافله شو بخون... اگه دیدی حالشو داری دو رکعت شفع رو هم بخون...(وتر رو نمیخواد بخونی) باز بنده میگه حال ندارم! خوابم میاد! خستم خدا هی میگه خب باشه کمتر بخون... و همینطور ادامه میده تا میرسه به کجا؟ میرسه به اونجایی که خدا میگه بنده ی من خب پاشو و فقط دو رکعت نمازشب بخون ! بنده میگه خدایا من خستم اصن سختمه نصفه شب بیدارشم... خدا میگه باشه خب بنده ی من، قبل از خواب این دو رکعت رو بخون... بنده دوباره میگه خدایا این دو رکعت خیلی زیاده ،راه دیگه ای نداره؟ دوباره خدا میگه بنده ی من ، قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمون بگو یا الله... فکر میکنید بنده چی میگه؟ میگه آخدا من تو رختخوابم اگه پاشم خواب از سرم میپره...! خدا مجدد با مهربونی میگه باشه ،همینجوری که خوابیدی تیمم کن و بگو یاالله و در کمال تعجب بازم بنده میگه خدایا سرده من اصن حال ندارم دستامو از زیر پتو بیارم بیرون تیمم کنم! و در کمال زیبایی خدا میگه باشه...تو دلت بگو یا الله من اون یا الله رو برات نماز شب حساب میکنم.. !!! و در آخر‌‌... بنده اعتنایی نمیکنه و می‌خوابه...:)))
چقدر ما شبیه این بنده ایم... نه؟:)💔 بیاید شبیهش نباشیم...
بهترین تصویری که تو پویش دیدم فقط همین بود👌🏻 :)
هدایت شده از شیرکاکائو:)
منطق من: ‏پیام نمیده پس از من بدش میاد.
یه زیارت عاشورا بخون..‌ خدا رو سوپرایز کن...❤️🌱