من اگه اینجا کم هستم بخاطر اینه که
از شنبه روضه ها مون شروع میشه. =)
از طرفی دستمون بند کاراست
از طرفی کارای ثبت اسامی بچه ها و
توضیحات و بقیه کارای مربوطهش هست.
ظهر هم حدود یکساعت با سرگروه ها
جلسه داشتیم...
از اینکه کانال روزمرگی بشه به شدت متنفرم!!!
اینا رو هم جهت توجیهِ کم فعالیتیِ کانال عرض کردم.
دمتون گرم که درک میکنید😉
مُنتَظـِـــر...؛)🇵🇸
میای امشب با هم دیگه خدارو سورپرایز کنیم؟؛)
اگه گفتی خرجش چیه؟
قدیمیا میدونن
اینجا بگو
https://harfeto.timefriend.net/16619437585506
پاشو یه امشب رو همت کن
و این یه شب رو
برا اولین بار هم که شده
هم خودتو هم خدا رو سوپرایز کن
@moontaazer